Voorgaand topic:
[RT-HAW] Appaloosa Karlijn @ Dressuur.
Ik rijdt inmiddels zo'n 3 maanden op Karlijn, een Appaloosa met een vrij pittig karakter. Ons zwakste punt is en was de galop waar we met z'n 3e (ik, Karlijn en mijn instructrice) hard aan werken. Karlijn is 4 jaar en we hobbelen nog rustig op B niveau met her en der wat wijken en andere buigingen die wij speels meepakken zonder druk.
Nou nu ga ik vást en zeker commentaar over de slof krijgen dus die zal ik ook even toelichten, Karlijn is een érg slim paard en ik ben in het begin net een fractie te terughoudend geweest. Alweer even geleden stapte ik erop en zette ze mij enkel in de hoek, kon sturen en drijven wat ik wilde ze zetten mij telkens die hoek in met haar hoofd héel hoog die ik niet naar beneden kreeg. Ik heb er toen even een slofje bij gepakt omdat ik niet verder kon en voor alsnog gaat dat erg goed, de slof is hier dus niet om haar in de krul te trekken maar haar naar boven toe te begrenzen. Commentaar en jouw mening mag uiteraard maar maak er liever maar geen reltopic van haha.
Nou verder moet ik aan mijn houding blijven werken, ik denk niet dat ik haar daarmee stoor maar voor het beeld is het niet zo netjes (handen, réchtop zitten, kin omhoog etc.). En moet ik stoppen met blijven duwen en consequenter de regel kuit geen reactie = been geen reactie = tikje.
De foto's dan maar:
01.

02.

03. lekker vage foto maar dit is de galop nu dus

04.

05.

06.

07. Zitten!!

08.

09. Twee handen twee benen en rijden xD

10. Klaáar Tamara wijst mij weer eens op haar prachtige kapsel xD

11. Ja echt klaar [L²]

Nou brandt los, en vinden jullie het trouwens niet een heerlijk toverbal, ze krijgt steeds meer stipjes haha.