Blizz te koop?? potverdorie

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
sunshine

Berichten: 12057
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Reusel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-03 02:15

Bedoel je nu dat je het erg vind dat er meer paarden Blizz heette?
Sorrry maar ze kunnen toch niet weten of dat jou paard zo ook heet? Of is het wat anders dat je bedoelt? Verward

Signe

Berichten: 5812
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Kraaienest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-03 09:33

Goh.. Wat een reacties zeg...

Het stoort mij vooral dat ze zo overduidelijk aan het 'jatten' zijn van internet. Het woord blizz is niets... ( bliss wel) alleen een afkorting van Blizzard. Ik weet echt wel dat ik niet het alleenrecht heb op een naam en dat er wel veel meer Blizzards in de wereld zullen zijn die waarschijnlijk ook Blizz als roepnaam hebben.

Maar ik vind het zo openlijk gejat van internet en zo zullen er binnenkort vast ook wel een Spix of een Fayette te koop staan daar. Dan kun je dus nog zo je best doen om een orginele naam te bedenken..... ( en daarmee impliceer ik niet dat ik een orginele naam heb bedacht, voor dat ik hier weer reacties op krijg.)

En druk maken.. tjee zeg alsof ik moord en brand gil en de stoeterij aan ga klagen... doe normaal. Ik maak een opmerking. Als dat niet meer kan op bokt...is er geen bokt meer.

Liesje_Lover

Berichten: 6861
Geregistreerd: 03-11-02
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-03 09:50

Pippy"]
[quote="Ilindra schreef:
Meen je serieus dat je je daar druk over maakt, een paard met de zelfde naam als de jouwe Verward
Grow up!!!!!


Dat dacht ik dus ook... Verward
[/quote]

Sorry hoor maar wat een onzin dat je je daar druk om maakt....... Scheve mond

peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-03 10:18

*gaat heel hard nadenken voor een exclusieve naam voor het veulen van eileen* Knipoog

Signe

Berichten: 5812
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Kraaienest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-03 10:27

Liesje_Lover"]
[quote="Pippy"][quote="Ilindra"]
Meen je serieus dat je je daar druk over maakt, een paard met de zelfde naam als de jouwe Verward
Grow up!!!!!
[/quote]

Dat dacht ik dus ook... Verward
[/quote]

Sorry hoor maar wat een onzin dat je je daar druk om maakt....... Scheve mond
[/quote]

[quote="dapperdier schreef:
En druk maken.. tjee zeg alsof ik moord en brand gil en de stoeterij aan ga klagen... doe normaal. Ik maak een opmerking. Als dat niet meer kan op bokt...is er geen bokt meer.


Leer lezen! En als je alleen maar iets negatiefs te zeggen hebt en dan ook nog wat een ander al gezegd heeft... tjee wat onvolwassen onintelligent, asociaal en kinderachtig! Daar kan ik me nu wel druk over maken!

Ptries

Berichten: 3119
Geregistreerd: 21-06-01
Woonplaats: Bilthoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-03 10:50

Iedereen geeft gewoon zijn mening. En de enige waarvan ik zie dat 'ie zich nogal druk maakt ben jij zelf. Okay, jij vind het vervelend dat ze namen van internet afhalen. Ik zou daar geen problemen mee hebben (en ben trouwens nog nooit een ander paard tegengekomen dat Sensé Jerai heet, maar als iemand zijn paard zo zou noemen, soit). Andere mensen geven aan dat ze dat niet iets vinden om je druk over te maken en geven dus ook hun mening.

En daar is bokt idd voor.

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-03 13:23

dapperdier schreef:
[img]. Toen ik over de aanschaf van Blizz liep na te denken herinnerde ik me ineens dat ik ooit in een rollenspel forum een paard had die in Bliss had gedoopt, omdat dat Engels is voor gelukzaligheid...dus Blizzard werd Blizz en nu...tja. Boos!



Die boze smilie gebruik je niet als je het niet erg vindt.. Je kan je ook vereerd voelen dat ze die naam hebben gekozen,want blijkbaar vonden ze het een mooie naam.

SuperRoos

Berichten: 7840
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-03 16:01

owowowow, mag ik even lachen, er zijn dus echt mensen die het niet snappen, hahahaaaahhahah

Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-03 16:56

Dapperdier, dan had je kunnen verwachten
Dan moet je hem niet op Bokt zetten, een forum met dúízenden gebruikers!

Ik ken wel meer paarden met een naam dat niets betekent, dat heeft er dus niets mee te maken..

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-03 17:06

hmmmmm dan is fikki zeker geen goede naam voor de nieuwe merrie

sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-03 17:35

Ben ik dan ook benepen van geest ... ik zou het echt niet zo fijn vinden als ze ineens mijn paard z'n naam zouden jatten. Ergens een compliment, maar als het er dan toch niet zo erg er toe doet, dat ze dan gewone "manege"namen kiezen hé, daar zijn er meer dan voldoende van. Furry, Blacky, Spot, Tarzan, Mary, ... je verlagen tot opzettelijk jatten is laag, da's toch ook mijn mening hoor!
Verder heb ik ook héél hard mijn best gedaan mijn kinderen een originele mooie naam te geven en ben daar héél erg blij mee! Welke ouder zou het leuk vinden dat hun Sofie'tje bij nog 's 6 andere sofie'tjes in klas zit ... geen één denk ik!!!! Da's gewoon NIET leuk! (Nu allemaal op mijn kop gaan zitten Haha! )

steeffie

Berichten: 2347
Geregistreerd: 23-05-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-03 17:40

Grow up! Dat je je er alleen al zo druk om maakt om er een topic over te starten Lips are sealed
Blizz is trouwens helemaal niet zo'n originele naam, ik ken 2 paarden die ook zo heten. En zelfs al hebben ze die naam van jou, leuk toch? Ik zou me wel vereerd voelen. Sher is ook best een originele naam, ik ben hem tenminste nog niet eerder tegengekomen. En als ik wel een paard zou zien die Sher heet zou ik het juist wel leuk vinden.

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-03 17:40

dapperdier schreef:
Het stoort mij vooral dat ze zo overduidelijk aan het 'jatten' zijn van internet. Het woord blizz is niets... ( bliss wel) alleen een afkorting van Blizzard. Ik weet echt wel dat ik niet het alleenrecht heb op een naam en dat er wel veel meer Blizzards in de wereld zullen zijn die waarschijnlijk ook Blizz als roepnaam hebben.


Waaruit leid jij dan af dat deze namen persé van internet zijn gejat? Ik ken ook een paard dat Blizzard heet en die naam komt echt niet van het internet.
Misschien lopen er in Nederland wel 100 paarden rond met die naam...
Probeer het gewoon als een compliment te zien en niet als een streek.

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23430
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-03 17:46

ik reageer toch ook niet zo als ik op marktplaats een shetlander die Polly heet te koop zie staan?!?!
Er zijn meer mensen hoor die hun paard die naam geven (ze heette al zo voor de duidelijkheid)

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-03 17:47

Ik ken ook een Blizzard, en ook die naam komt niet van het internet. Afgekort ook Blizz...

Hadden de verkopers nu foto's van jouw paard gebruikt en jouw naam eraan gegeven om een paardje op de markplaats aan te prijzen, dan had ik je inderdaad kunnen begrijpen.
Maar het maakt niet uit hoe exclusief je bent qua naam...er zal altijd wel een tweede paard met dezelfde naam rondlopen...

En ik weet niet hoe veel paarden jij al een naam hebt moeten geven, maar op een gegeven moment is de inspiratie op...kan me voorstellen dat je dan toevlucht neemt tot het internet...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-03 21:17

Noem je volgende paard gewoon: xptrffzttsol, en je hebt nergens geen last meer van Haha!

xena

Berichten: 1433
Geregistreerd: 05-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-03 08:38

meiden....meiden...meiden.......

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-03 09:41

Ik snap Signe wel, de rest op bokt vat het gewoon niet zoals zij t bedoelde en ze maakt zich nu juist druk om de reacties, niet om de eventuele naamjatterij...

Signe

Berichten: 5812
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Kraaienest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-03 13:27

Dank je Leon... ik begon al te twijfelen aan mezelf.

Het is allemaal wat groter geworden dan ik bedoelt had... daar heb ik zelf ook schuld aan.
Duidelijk is dat de meningen sterk uiteen lopen! Sonjabelgium heeft mijn gevoel goed weten te bewoorden. Ik houd van een wat orginele naam en had misschien dan idd xptrffzttsol moeten kiezen. Grote kans alleen dan dat als jeje paardje roept iemand `gezondheid`tegen je zegt!

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-03 13:29

dapperdier schreef:
Dank je Leon... ik begon al te twijfelen aan mezelf.

Het is allemaal wat groter geworden dan ik bedoelt had... daar heb ik zelf ook schuld aan.
Duidelijk is dat de meningen sterk uiteen lopen! Sonjabelgium heeft mijn gevoel goed weten te bewoorden. Ik houd van een wat orginele naam en had misschien dan idd xptrffzttsol moeten kiezen. Grote kans alleen dan dat als jeje paardje roept iemand `gezondheid`tegen je zegt!


Op het moment dat je die naam op bokt zou zetten, ben je er ook niet zeker van dat hij niet gestolen word omdat iemand anders hem zo leuk vind.

Het enige wat tegen stelen helpt is tegen niemand vertellen hoe je paard heet *LOL*

(En wat is er mis tegen mensen die je gezondheid toewensen? Dat is beter dan allerlei vloekwoorden die je soms naar je hoofd geslingerd krijgt...Haha!)