Als je je paard zo ziet liggen schrik je je kapot!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sting

Berichten: 12858
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-03 20:14

Ik zou ook niet echt rustig blijven staan als een paardje er zo bij ligt. Als i ker soms 1 zo zie liggen ga ik allemaal geluiden maken en dan gaan de oren vanzelf bewegen Slapen

merelberfe

Berichten: 674
Geregistreerd: 06-11-01
Woonplaats: Eersel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-03 22:21

aiaiaia renske, was ie zo moe na de rit van zondag? }> Knipoog zeker van de galop? hehe. je zou je idd kapot schrikken.

flettie

Berichten: 8652
Geregistreerd: 19-09-02
Woonplaats: Osterwald (Dld)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-03 22:26

Haha! Dat schijnt Fayette dus vroeger ook wel eens te hebben gedaan Haha! Toen stond ze nog in de opfok en dacht een kennisje van me dat er dus ook iets mis was met haar toen ze bij de wei kwam (normaal gesproken stond madam altijd met de neus vooraan). Mijn kennisje naar haar toe gelopen, een paar keer haar naam geroepen maar pas toen ze heel dichtbij was werd Fayette wakker en was vervolgens zo geschrokken dat ze opsprong en gelijk weg rende Haha! Maar ze scheen wel vaker zo in coma te liggen zonnebaden Slapen Ik heb het helaas nog nooit gezien bij d'r.

SuperSnel

Berichten: 508
Geregistreerd: 08-05-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-03 23:06

Mannen moeten altijd al zo hard werken om de vrouwen tevreden te houden. Laat ze dan ook eens lekker uitrusten, zonder ze te storen met jullie ongerustheid. Mannen kunnen echt wel zelf bepalen wat goed voor ze is Dromen

Qerty
Berichten: 2012
Geregistreerd: 18-09-02
Woonplaats: Naast de windmolen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-03 23:08

Haha ik ken het! Dan moet je bij ons op stal eens komen als het zonnetje lekker schijnt. Dan ligt zeker een kwart van de paarden ´dood`.
Zeker de jonge hengsten liggen er erg vaak zo bij. En als je er dan eentje wilt mee nemen kan je mooi wachten tot ze uitgezont zijn!

Dennis

Berichten: 31466
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-03 10:18

Het had Dennis kunnen zijn. Die ligt ook wel eens heerlijk lang uit, het liefst in het zonnetje. Tamara is zich een keer lam geschrokken omdat hij niet reageerde toen ze riep, ook niet toen ze d'r vlak bij stond. Pas toen ze hem aanraakte schrok hij wakker. Hij lag echt giga diep te slapen.

Rinske

Berichten: 25110
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-03 12:11

Mijn paarden slapen ook altijd zo Haha! Gister lagen ze beide zo, liep een vrouw langs die erg raar keek Haha!

Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-03 12:14

wat een lief gezicht zeg. De mijne ligt altijd zo in zijn stal. Ik dacht de eerste keer ook dat hij een beroerte had gekregen ofzo Haha!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-03 14:09

Dat lipje.... Lovers Leuke pics, die van mij doen dit echt nooit!