We hebben nog wel wat misverstanden, en het gaat natruulijk niet allemaal super, maar het begin is er.
Onze problemen zijn dat waneer ik een overgang terug rij ik hem gelijk helemaal kwijt ben, maar als ik bijv. aandraaf heb ik dat niet. Daarnaast mijn houding, ik val naar voren, en ik moet mijn schouders naar achter houden. Veder mis ik vaak het contact, en mag Label wat meer op zijn achter hand gaan lopen. Ook heb ik heel veel moeite met hem uit te zitten bij het doorziten, dus hij moet een wat rustiger basis tempo krijgen, maar daar zijn we allemaal aan het werken.
Verder heb ik óok nog dat hij zich op een gegeven moment heel erg gaat spannen, en dan gaat die z'n kiezen op elkaar 'klapperen' en gaat die zijn hals heel erg op krullen, en gaat die met z'n hoofd tegen zijn borst lopen, en ik kan hem dan voorwaarts rijden, teugel geven, rustiger rijden, aandrijven, van alles, hij blijft daar dan lopen, hebben jullie daar tips voor?

Hier raak is dus het contact kwijt.

Hier begint die te diep te lopen.

Hier heb ik weer de teugels te los, waardoor ik gelijk m'n aanleuning kwijt ben.

En nog een filmpje:
http://www.youtube.com/watch?v=mJg4dQ7gFGA
Nou, ik ben benieuwd wat jullie er van vinden
bedankt!