Western en Spring Tinkers..

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mariska_28

Berichten: 10502
Geregistreerd: 19-01-03
Woonplaats: Ees (Drenthe)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-03 09:05

Esme_27"]
Super mooie foto's!! Ik vind het echt knap dat Wendy zo hoog met ze springt! Westernzadel of niet, ik doe het haar echt niet na! Nuala kan helemaal niet springen (ook niet in de wei ofzo, ze stort zich gewoon over greppels heen Haha!) maar gelukkig houd haar baasje er ook helemaal niet van whahahahaha Super foto's heb genoten!!
[/quote]
Dank je wel! Ikzelf ben ook niet zo`n springheld, daarom mag Wendy het doen... Als het zo hoog wordt ben ikzelf onzeker en dan gaat het zeker mis..
[quote="Esme_27 schreef:

alleen jammer van dat gezeik tussen de regels door, mag wel een keer ophouden..


Was een beetje moeilijk lezen maar ik heb het kunnen ontcijferen.. Lachen Gezeik tussen de regels door?? Misschien bedoel je mijn stukje op de vraag van Tinkernikky. Zij steld mij een vraag en ik geef daar antwoord op. Mijn antwoord en mijn mening.
Alles nog goed met je zwangere dame? kewl ik kan het ook.. Party!!

FotoDesign

Berichten: 1803
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Veghel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-03 11:23

Ik weet niet of ze jou wel bedoeld?
mischien bedoeld ze mij wel?

Maar ik heb het niet geschreven als gezeik en of als aanval.
Want dan reageer ik liever niet.

Ik vind het gewoon leuke foto's, maar ik vroeg me af omdat ik weet van jou Mariska dat je zo gedreven bent voor de irsch cobs en om dit ras zuiver te houden en dat je je er voor 100% voorinzet..
Dus ik vroeg me gewoon af waarom noem je je paarden dan Tinkers als je eigenlijk irsch cobs fan bentweet je wel..
Dus ik dacht na en bedacht me ja Tinker de naam dan he is bekend..
Dus ik dacht ze zal het wel gebruiken omdat dat zo lekker in de mond ligt en het zo fijn klinkt(voor ons Nederlanders dan he)..
Bedoelde het ook beslist niet om je af te zeiken,......
Wat heb ik daar nou weer aan?
Bovendien heb ik me laten vertellen dat ik zelf een irsch cob schijn te bezitten..(Riccardo)....Hij is dan wel niet gekeurd bij ICS of zo maar een keur meester(kennis) aldaar heeft mij zo wijs gemaakt.
Het gaat mij ook niet om het ICS of om Mariska persoonlijk, maar om de woorden.......tinker - irisch cob.....
En ik dacht dat Mariska heel trots zou zijn dat haar paarden isch cobs zijn en vroeg me dus af waarom noemt ze ze dan niet zo>?
Het was een onschuldige vraag wat mischien oud zeer oproept..
Maar niemand zit te wachten om oude koeien uit de sloot te vissen....althans ik niet zeg.

Als dat mischien zo is over gekomen vind ik dat jammer..

Monique

xena

Berichten: 1433
Geregistreerd: 05-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-03 11:25

mooie tinks zeg!!die manen!!wauwie....en vooral dat spingen....ben al blij als die van mij niet over een balkje struikelt Haha!

Nuage

Berichten: 16585
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Assendelft

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-03 12:06

Alles goed hier hoor met die zwangere dame!

Vond het gewoon ff jammer dat het weer eens daar over ging, had een beetje het idee dat jullie verdekt ruzie aan het maken waren zeg maar. Maakt mij niet uit trouwens, moet je vooral zelf weten, alleen vind het dan zo jammer snap je? Nou alles weer fleurig en fijn? Haha!

sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-03 13:47

machie"]
[quote="sonjabelgium"][quote="Vasthi schreef:
Mooie Tinks! Een meter springen zie ik die van mij nog niet doen!!! Die struikelt al over de stoeprand hahahahahaha.


Da's al een hele prestatie ... de mijne gaat wel op z'n bek op ons gazon!!! Haha! Haha! Haha!
[/quote]

haha, en niet eens blond? Tong uitsteken
[/quote]

..... Nieuwe kleurindicatie ... SPIX, BLOND-Chocoladebruin bont ...

Machie

Berichten: 16004
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-03 14:34

haha, sonja. T moet niet spannender worden he Haha!

Signe

Berichten: 5812
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Kraaienest

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-03 21:48

Wauw! Deze tinks zijn nieuw op bokt? Of heb ik liggen slapen.. kan best, heb het druk...

anyway pracht tinks of cobs of eeh nu ja. Ik heb mijn Blizz vrij hoog zien springen ( 1 m?) Maar de laatste keer dat ik een sprong waagde is mijn bh doormidden gescheurd ( bleef achter knop hangen) was verdorie ook nog een dure. Maar nu kan ik en klein sprongetje wel aan... moet Blizz gewoon iets inhouden anders springt ie te hoog....

Ziet er super uit vind ik...springende tinkers...

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-03 21:55

blizz springt funny Haha!

FotoDesign

Berichten: 1803
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Veghel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-03 22:44

dapperdier schreef:
Wauw! Deze tinks zijn nieuw op bokt? Of heb ik liggen slapen.. kan best, heb het druk...

anyway pracht tinks of cobs of eeh nu ja. Ik heb mijn Blizz vrij hoog zien springen ( 1 m?) Maar de laatste keer dat ik een sprong waagde is mijn bh doormidden gescheurd ( bleef achter knop hangen) was verdorie ook nog een dure. Maar nu kan ik en klein sprongetje wel aan... moet Blizz gewoon iets inhouden anders springt ie te hoog....

Ziet er super uit vind ik...springende tinkers...


Sorry hoor ik moet ff smakelijk lachen wahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhahaahaaha
wel zonde natuurlijk van je BH

Ik moest ooit eens bukken op een paard van 175 (kwpner) die ineens een gang inschiet ipv de bak en toen aan het einde van de gang ik weer omhoog kon gebeurde mij het zelfde incl blouse....
Gelukkig was ik alleen op stal.......hmmm blouse dicht geknoopt en op de scoot naar huis wahhhhhhhhhhhhhhhhaha

Monique

Mariska_28

Berichten: 10502
Geregistreerd: 19-01-03
Woonplaats: Ees (Drenthe)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-03 17:12

Esme_27 schreef:
Alles goed hier hoor met die zwangere dame!

Vond het gewoon ff jammer dat het weer eens daar over ging, had een beetje het idee dat jullie verdekt ruzie aan het maken waren zeg maar. Maakt mij niet uit trouwens, moet je vooral zelf weten, alleen vind het dan zo jammer snap je? Nou alles weer fleurig en fijn? Haha!


Fijn te horen dat het nog steeds goed gaan met haar.

Nee hoor, van mijn kant helemaal geen nare woorden toch?! Haha! Monique heeft wel een beetje gelijk over de namen (Irish Cob i.p.v. Tinker) maar een Poolse Herdershond heet ook anders in het land van herkomst (ik zou trouwens niet weten hoe.. Lachen) dus daar vergelijk ik het dan maar mee (en noem ze dus maar gewoon Ierse Tinker... beetje van beide.. Lachen)

Maar alles fleurig en fijn hoor... Lachen Clown

Mariska_28

Berichten: 10502
Geregistreerd: 19-01-03
Woonplaats: Ees (Drenthe)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-03 17:15

dapperdier schreef:
Wauw! Deze tinks zijn nieuw op bokt? Of heb ik liggen slapen.. kan best, heb het druk...

anyway pracht tinks of cobs of eeh nu ja. Ik heb mijn Blizz vrij hoog zien springen ( 1 m?) Maar de laatste keer dat ik een sprong waagde is mijn bh doormidden gescheurd ( bleef achter knop hangen) was verdorie ook nog een dure. Maar nu kan ik en klein sprongetje wel aan... moet Blizz gewoon iets inhouden anders springt ie te hoog....

Ziet er super uit vind ik...springende tinkers...


Dank je wel.. Bloos
Lijkt me trouwens wel balen zo blijven hangen. Ik heb wel af en toe dat met een galopje mijn jas achter de knop komt en ik dan niet meer rechtop kan zitten.. of dat je met afstappen aan je knopt blijft hangen met jas of t-shirt.. Clown

Signe

Berichten: 5812
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Kraaienest

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-03 20:57

Mariska_28 schreef:
.. of dat je met afstappen aan je knopt blijft hangen met jas of t-shirt.. Clown


hihi daar kan ik weer kostelijk omlachen... Ik zie Xena nog hangen met spartelende voetjes... haar jas scheurde dus niet HAHA....

Gelukkig ben ik niet de enige tinkernikky!.. Rats! doormidden. ik wist niet of ik moets lachen of huilen! Gelukkig was bij mij ook niemand aanwezig.

Enne Leon... gelukkig droeg jij geen bh! Knipoog

xena

Berichten: 1433
Geregistreerd: 05-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-03 09:12

was dan ook een spijkerjasje he Haha! oerrrrrrrrrrrdegelijk Tong uitsteken

Wendy_Komen

Berichten: 6300
Geregistreerd: 10-05-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-03 16:16

Die meest witte is dus van mij (ben et zusje van Mariska Verdrietig Haha! ) En dus bedankt voor de leuke reacties.
Ik heb ongeveer net zoiets gehad, ik rij met lange chaps (zoals je op de foto kan zien, kan het iedereen aanraden!!) en die zit dus voor bij je buik met een soort "riem" vast. Ik ging toen greppeltje springen met Kila, en ik kon niet meer overeind komen, en Kila bleef vrolijk door galloperen Lips are sealed Dacht eerst dat het mijn jas was, maar het was dus mijn chaps. Moest ik zowat op mijn buik gaan liggen om die chaps, in gallop, los te krijgen
Groetjes Wendy Koe

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-03 22:47

Ik noem mijn gammie altijd Tinker, Iers zigeunerpaardje... Haha!

Wendy_Komen

Berichten: 6300
Geregistreerd: 10-05-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-03 14:36

Voor mij zijn ze Ierse tinkers... Vind die plaatjes uit ierland met zo'n woonwagen erachter altijd gaaaaf

bibla
Berichten: 64
Geregistreerd: 14-03-03
Woonplaats: strijen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-03 15:17

wat een leuke beesies joh!
ciaoo

JokeG

Berichten: 357
Geregistreerd: 13-05-03
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-03 16:22

Wauw wat een gave Tinkers zeg!!! Kwijl