VD : Zit en Lig foto's van Rydar (en mexx)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tasja

Berichten: 202
Geregistreerd: 18-06-02
Woonplaats: HEERHUGOWAARD

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-03 22:37

My Dominique"]
[quote="Tasja schreef:


ps: als je zelf al geld gaat vragen om vd lessen te geven waarom heb je dan een persoon nodig die je informeerd je weet zelf toch alles het beste


dit vind de grootste onzin die er bestaat
niemand is uitgeleerd!!
iemand die dressuur of springles geeft, heeft waarschijnlijk ook nog les hoor!

ik vind het mooie foto's ik weet weinig over vd, maar vind vooral het vertrouwen van rydar erg mooi om te zien
over mexx hou ik me mond, omdat ik er geen verstand van heb, en hier geen loze dingen ga roepen
maar ik vind het wel een hele mooi shet!
[/quote]

Ik weet niet hoor maar Debo zegt zelf dat ze niet denkt dat ze alles weet maar dat ze alles weet! Knipoog

Marieke_456
Berichten: 4608
Geregistreerd: 14-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-03 22:38

Waarom halen jullie allemaal mijn fouten erbij??
Alsof jullie ALLES goed doen! Laat me ook een keer een fout maken en van fouten leer je, alleen is het jammer dat Debo 'de fout' niet ziet in dit topic, maar jullie hoeven echt niet (omdat ik toevallig 1 dingetje verkeerd deed) daar allemaal op staan reageren! Iedereen leert van zijn fouten!.

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-03 22:39

stef schreef:
omdat ik weet dat ze daar niet aan toe is.

Idd jou paard, maar dat wil niet zeggen dat ik niet eindelijk mijn mond een keer open mag trekken.


Ook ik wilde eigenlijk niet reageren maar een baby leer je toch ook geen handstand????? Verward Lips are sealed Sorry,normaal reageer ik niet op dit soort topics die toch altijd weer uit de hand lopen maar 1 ding debo,als je vantevoren weet dat je dit soort reacties krijgt/kunt verwachten .....Waarom plaats je dit dan nog?????????????? Verward Verward Lips are sealed

Joyceee86

Berichten: 5703
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: vught

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-03 22:41

ja dan nog ff iets van debo's kant helemaal niet voor ruzie ofzo maar als jullie niks nuttig weten kun je net zo goed niet reageren tog??

Barb

Berichten: 12086
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-03 22:42

Omdat Debo een bord voor haar kop heeft

Marieke_456
Berichten: 4608
Geregistreerd: 14-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-03 22:42

Ik vind het behoorlijk nuttig om te zeggen dat ze fout zit...

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-03 22:48

Marieke_456 schreef:
Ik vind het behoorlijk nuttig om te zeggen dat ze fout zit...


Tja,maar als je haar reacties leest wil ze gewoon niet zien dat ze fout zit...

Kom op zeg... Lips are sealed

Tlove

Berichten: 1226
Geregistreerd: 29-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-03 23:02

oooh, ik wil dat ook kunne, nuja mn paard dan he, hoe heb je dat geleerd?? aan je paard he, een pony is wa makkelijker zeker?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-03 23:10

gelukkig zijn er mensen die er net als mij over denken erg fijn Haha! de rest ach daar lees ik maar overheen.. makkelijk hoor met een bord voor je kop..

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-03 23:12

whaaa geweldig Lachen net zo als anders weer verbluffend! maar even off-topic: wat wil je er voor hebben om op een manege een demonstratie te houden?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-03 23:14

Fairie schreef:
whaaa geweldig Lachen net zo als anders weer verbluffend! maar even off-topic: wat wil je er voor hebben om op een manege een demonstratie te houden?


pbof mail me maar even

Ethelate

Berichten: 21122
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-03 23:32

Lips are sealed
Een veulen is idd lekker makkelijk, hup die tekkel je, die ligt... TADA...
Lips are sealed
Ik ben het volledig met Stef eens, je noemt haar dan misschien VD koningin, maar waarschijnlijk gewoon jaloezie op haar goede manier van aanpak.
Eszelon4ever schreef:
... maja toevallig is dat altijd in debo haar topics Verward

Misschien omdat ze het iedere keer weer doet, het gek vind dat ze commentaar krijgt, maar NIKS met dat commentaar doet.
En maar hard roepen "omdat jij mij niet moet"
Ik heb me er nooit zo mee bemoeid, maar blijkbaar blijft die plank daar zitten waar hij zti, en leest ze toch over dit bericht heen, dus wat maat het dan uit,
het lucht iig wel op.
En als we dan over een paar jaar berichten krijgen van een shet genaamd mexx van een paar jaar met allerlei mankementen, kunnen we terug wijzen met een link...

Misschien dat dan de plank spontaan verdwijnt?
Helaas dan te laat voor Mexx...

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-03 23:37

Ethelate schreef:
:x
Ik ben het volledig met Stef eens, je noemt haar dan misschien VD koningin, maar waarschijnlijk gewoon jaloezie op haar goede manier van aanpak.


Ik wil hier liever niet afgespiegeld worden alsof ik alles weet, dat is namelijk niet zo. Ik werk op mijn manier, en sta open voor de manieren van anderen. Ik weet niet alles, en leer regelmatig bij, maar ik zal de laatste zijn die over zich zelf zou zeggen dat ik alles weet. Ondanks goed bedoelt, heb ik dus ook liever niet dat andere dat zeggen (anders krijg je dus van die vage uitspraken over VD koningin of weet ik veel) *vind het compliment wel leuk hoor *glunder* maar is een beetje dubbel nu *

Idra

Berichten: 6129
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Kortenaken (Belgiƫ)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 01:32

Man, man, man... Debo: je WEET dat je dit soort reacties gaat krijgen. Als er mensen zijn die ze willen zien en er geen problemen mee hebben dat je een jaarling dit soort dingen aanleert, MAIL ze dan de foto's en plaats ze hier niet meer. Of plaats foto's van Rydar op Bokt en ZONDER Mexx.

Ik heb nog nooit gereageerd op dit soort topics, maar ik ben van mening dat ze ook geen enkele zin hebben. Ik neem aan dat Debo enkel reacties wil hebben van: 'wat knap', 'wat lief' enz... Maar elke keer opnieuw worden dit soort topics verziekt. Ik ben het by the way ook niet eens met wat Debo doet.
Maar goed... Zolang ze dit plaatst, zal steeds hetzelfde gebeuren. DUS STOP ER GEWOON MEE of open een apart topic erover of discussieer verder via PB.

Finnea

Berichten: 10071
Geregistreerd: 06-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 08:44

Debo, ff een quote van jezelf Lachen

Debo schreef:
Het is net hoe makkelijk je het je zelf wilt maken.. 2 jaar is een hele goede tijd , maar veel mensen beginnen veel vroeger "dan kan je ze lekker omgooien " maar 2 jaar is ind heel netjes alleen wat moeilijker


'T lijkt me dat je dus heel goed hebt geweten wanneer je moet beginnen. Alleen omdat je nu zelf een veulen hebt en niet kunt wachten maar ff eerder begint.
Dus ja, dit bewijst maar weer waarom dit topic nou uit de hand loopt

marloes-joy

Berichten: 8421
Geregistreerd: 28-07-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 09:17

ik geloof dat jullie mening nu wel duidelijk is Haha!

Black_riders

Berichten: 2125
Geregistreerd: 02-12-02
Woonplaats: Beltrum dat ligt in de achterhoek :-)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 09:24

bla,bla,bla ,bla en weer een pagina vol over een topic van debo.
Vrede op aarde, er is al genoeg oorlog in de wereld. ALELUJAA

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 09:35

Yoline... GEWELDIG.

Verder vind ik dat Debo het allemaal prima doet, zo`n veulen naar zijn klootje helpen, het gaat haar toch maar makkelijk af zo te zien.

Veel plezier met je paardjes Debo!

Finnea

Berichten: 10071
Geregistreerd: 06-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 09:39

Dankje flair Party!! Haha!
Enne idd. debo, ben benieuwd hoe 't over een paar jaar met Mexx is.....

obsession

Berichten: 3383
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 09:44

Yoline"]
Debo, ff een quote van jezelf Lachen

[quote="Debo schreef:
Het is net hoe makkelijk je het je zelf wilt maken.. 2 jaar is een hele goede tijd , maar veel mensen beginnen veel vroeger "dan kan je ze lekker omgooien " maar 2 jaar is ind heel netjes alleen wat moeilijker


'T lijkt me dat je dus heel goed hebt geweten wanneer je moet beginnen. Alleen omdat je nu zelf een veulen hebt en niet kunt wachten maar ff eerder begint.
Dus ja, dit bewijst maar weer waarom dit topic nou uit de hand loopt
[/quote]

Zo, en nu jij weer Debo!

Het spijt me ontzettend maar ik vind dat je echt niet goed bezig bent. Htt is een JAARLING!!!!!!! Frusty
Denk nou even na wat je doet met zon diertje! Verdrietig
En de rest heeft gelijk! Plaats die foto's niet meer want niemand kan het waarderen!

Liesje4ever

Berichten: 1423
Geregistreerd: 23-01-02
Woonplaats: Stompetoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 09:55

Debo"]
Het is net hoe makkelijk je het je zelf wilt maken.. 2 jaar is een hele goede tijd , maar veel mensen beginnen veel vroeger "dan kan je ze lekker omgooien " maar 2 jaar is ind heel netjes alleen wat moeilijker
[/quote]

[quote="Debo schreef:
Mexx kan ook liggen dat was zo gebeurt , shetlanders zijn nou eenmaal makkelijk om te laten valen.. Mexx kon het alop de clinic maar dacht zeg maar niets want "dat doe je niet met een jaarling!!"


Jaja...

*luid applaus voor Debo* Lachen

parouscha

Berichten: 16951
Geregistreerd: 21-04-02
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 10:10

Debo"]
[quote="stef schreef:
Het is een jaarling debo, een JAARLING!!!!


en?? Ik heb de uitleg gekregen van een erg goede VDpersoon en die weet dat het absoluut geen kwaad kan... En wat dan nog t is mijn pony niet de jouwe... Sinds waneer ben jij de koningin der Vd??
[/quote]

Alsjeblieft zeg!
Ik gooi toch ook niet mijn jaarling aan de longe en doe alle oefeningen .
Komt op het zelfde neer, sorry hoor,maar als je iemand met goed verstand van vd bent, moet je dit weten
Maar verder wat goed dat rydar dit doet, daar mag je trots op zijn!!!!

Nicole85

Berichten: 6697
Geregistreerd: 20-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 10:12

Hahahaha *LOL* , sorrie hoor.... Maar vind het echt geweldig dat jullie daar quotes van haar over kunnen vinden....

Uhm, verder niks te zeggen, wou alleen zeggen dat ik die quotes wel heel grappig vond. Debo: Kwens je veel plezier met die superfjord en die mini mexx! Khoop dat ie mini mexx ooit maxy mexx wordt en dat ie zich niet meer laat omvallen (of tekkelen Knipoog )....

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 10:20

Normaal gesproken lees ik dit soort topics en vergeet ze weer zo snel mogelijk Dromen .
Maar als ik debo een tipje mag geven..... plaats je foto's lekker op je eigen forum, je hebt ondertussen al gemerkt dat je hier continu een golf van kritiek over je heen krijgt (en vaak niet onterecht) en wordt sfeer hier aardig verziekt op IP Boos! .
Je mag best trots zijn op je paardjes maar de hoeveelheid topics die je hier over opent (op IP en elders) is zo overweldigend dat iedereen zoiets begint te krijgen van: daar HEB je dr weer.... Je plaatst ook niet 1 foto, nee wel tig in 1 topic (en vaak nagenoeg dezelfde).
Dus wees wijs en zet de foto's op een homepage met bijbehorend commentaar, dan is iedereen vrij om te komen kijken als hij daar behoefte aan heeft en heeft diegene dat niet dan is er niemand die daar last van heeft.
Dan kun je bv in je onderschrift hier zetten: homage geupdate per ....

Voor de rest onthoud ik mij van enig commentaar, doe ermee wat je wilt...

Viv

Fem

Berichten: 12513
Geregistreerd: 18-11-02
Woonplaats: Gemeente Zaltbommel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 10:22

heey debora!!

ik vind het er weer netjes uitzien!!
ik word echt strond ziek van mensen die niks nutteloos te vertellen hebben!! een baby kun je niet met een jaarling vergelijken...want de gemiddelde sterfleeftijd van paarden is rond de 25 en de gemiddelde sterfleeftijd van mensen is 70-80, maarja....dat bedenkt niemand zich he!!!

heel veel mensen reageren hier als een kip zonder kop( en dan heb ik het dus niet over iedereen, dus je hoeft je niet gelijk aangesproken te voelen)

ALSJEBLIEFT!!! reageer dan niet!!

DIE QUOTES zijn volgens mij helemaal niet van haar, maar hebben jullie zelf verzonnen!! is namelijk heel makkelijk...!!

maar verder bemoei ik me er niet meer mee!! debora ik vind dat je harstikke goed voor je paardjes zorgt!!
DIT gaat allemaal spelende wijs, geen zweep, geen commande, geen geschreeuw, geen pak slaag!! maar ga maar eens een keer Debora meeten, maar dat durven jullie natuurlijk niet!! want via de computer reageren is wel heel erg makkelijk!!!

sorry, maar dit is mijn mening en iedereen heeft een andere mening, dus ik heb daar wel respect voor!!