mijn vorige topic; [RT-HAW] Aaron (Haflinger) @ Work
Ten eerste ontzettend leuk dat jullie even in mijn topic kijken.
Ik zal mn pony eerst even voorstellen, Aaron is een 13-jarige haflinger ruin, waar ik sinds 04-08-08 dol gelukkig mee ben.
Aaron is een zeer voorwaartse haflinger. In het begin ging ik zelf een beetje prutsen maar al gauw wist ik dat ik hulp nodig had. Toen heb ik een hele tijd prive les gehad. Hierna ben ik gaan rijden op de club bij ons, daar heb ik net 2 lessen gereden, en bevalt me prima.
Uiteindelijk wil ik met Aaron gaan starten. Hoe denken jullie hierover? Zijn wij al start klaar voor een B proef?
Ook werd er gevraagd of ik galop foto's wou plaatsen. Dus vandaar doe ik dat dit keer wel!
Ik strek niet altijd me benen goed, en zit ook niet altijd netjes recht op, dit komt omdat ik een afwijking heb aan mijn knieen en rug. Dat heeft met me groei te maken en gaat als het goed is in de loop der jaren weer weg.
Ben benieuwd wat jullie er van vinden.
Commentaar mag, maar hou het wel netjes.
De foto's staan btw niet op volgorde! Ook heb ik helaas niet zo veel foto's van de andere hand. maar ik rijd natuurlijk wel altijd op 2 handen.
Hier de foto's:
Bedankt voor het kijken!
en als je wilt, laat en reactie achter!

Liefs!
Ik weet wel zeker dat jullie start klaar zijn, want wij gaan samen starten volgend jaar!

.