hier mijn knappe 7 jarige merrie zoe.
in juni hebben wij wedstrijd gereden, hellaas 2 verlies punten omdat de jury vond dat ze continue achter de loodlijn liep waardoor hij op elk onderdeel -1 heeft gegeven,, wat ik uiteraard niet snap omdat zoe hier voor haar doen redelijk goede proeven heeft laten zien.

het was de laatste wedstrijd voor ons, omdat ik heb besloten haar te verkopen. dit puur omdat ik verder wil in de sport, maar zoe daar niet het geschikte paard voor is. tijdens het dressuren krijgt ze van die verschrikkelijke ren kuren die echt niet meer leuk zijn, en op wedstrijd is ze met losrijden vaak leuk en lief, maar zodra we de ring in komen gaat er een knop om waar ze gaat rennen en alles verkloot,, zoe is dus te koop voor recreatie paard, ze is 100% verkeersmak en heel braaf in het bos of op de weg. zolang er geen druk op haar staat doet ze alles, en is ze lief.
het gaat mij echt aan het hart om haar weg te doen, maar ik heb echt besloten om haar weg te doen omdat ik niet verder met haar kom.
nja genoeg gebabbelt.. geniet van mijn mooie merrie die binnenkort niet meer bij mij is

drafje

richting middendraf

wijken

galop, waar ze zich vaak erg sterk maakt...

teugels op maat maken na halsstrekken
dit was het voor nu,, misschien over een tijdje een echt afscheidstopic..