Lovely op........ Jamaica!!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-03 13:42

Haha dat zal wennen geweest zijn Lov, zo'n klein maar dapper ding onder het zadel. Zaten goede stukjes tussen zo te zien! Zal vast een gezellige dag geweest zijn!

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-03 13:50

Gaaaave foto's hoor Stef!
Heb jij naderhand ook zo'n raar gevoel dan?
"Als een ander op haar zit dan doet ze het wel, nu nog met MIJ erop..." Frusty

Althans mijn Cerise weet exact hoe ze mij ongeduldig en shaggie kan krijgen.... Schijnheilig Dan wordt het rijden al helemaal niks meer.

Ooit he, ooit komt Stef hier naar toe om te laten zien wat mijn Cerise wel niet kan. Toch Stef? Extreme duivel

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-03 14:09

Bedankt voor alle reacties. Het was inderdaad heel leuk en Jamaica deed toch wel leuk mee. Ik weet trouwens zeker dat Stef haar net zo kan laten lopen en ik hoop dat ik daar gisteren aan mee geholpen heb door te vertellen wat ik vond.
Dorine, geduld en goede moed heb je toch wel nodig hoor, op een positieve manier rijden scheelt een hoop. Als het eventjes niet lukt, dan probeer je het gewoon opnieuw en als je er zelf makkelijk over blijft denken, dan voelt het ook makkelijker denk ik.

LadyJane

Berichten: 1487
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: Woudrichem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-03 15:00

ziet er stoer uit hoor stef!! mooie foto's! (ook die onthoofde!)

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-03 21:56

Tja lov, dat jij zeker weet dat ik haar ook zo zou kunnen laten lopen.... Ik weet niet. Zonder begleiding is toch moeilijk (vandaar dat ik heeeeeeeeel blij met je was)
En zoals ik je vertelde, ik ben altijd recreatie ruiter geweest (nog steeds trouwens) maar als m'n paard kon stappen, draven, galoperen, sturen en remmen, was het wel goed. Nageeflijk rijden had ik nog nooit van gehoord

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 00:08

Ja Stef, dat weet ik zeker. Je hebt Jamaica zelf aangereden en zoals ik al zei, heb je niet heel erg geblunderd daarin. Ik vind dat Jamaica heel erg netjes reageerde op de meeste van de dingen die ik vroeg/probeerde Lachen. Daarnaast ben je heel erg leergierig en wil je volgens mij een betere (recreatie) ruiter worden en dat gaat heus wel lukken, zolang je wilt leren en ermee bezig blijft. Met paardrijden heb je never a dull moment, er is altijd ruimte om te leren en waar een wil is, is een weg (met kuilen en bochten ja). Heus.