Blaze&ik@work (3e topic)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

As_LoveYou

Blaze&ik@work (3e topic)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-09 16:03

Hey mensen!

Er is weer een fotoshoot gemaakt vorige week =)
Blaze is een 4 jarige pony, ong. 1.45. We hebben nog niet echt een niveau, en zijn vooral bezig
met de achterhand, en over de rug lopen. laatste tijd pakken we ook de stelling wat op en dat gaat ook goed =)
De bak is in de zomer ook heel zwaar geweest, en dan reden we ook nooit heel veel, maar hij word nu al stukken beter met dit weer! =) we vermijden de zware stukken
Verder laat ik hem veel lager lopen dat de foto's in 't vorige topic zodat hij zijn rug beter gebruikt.
't vorige topic is; [RT-HAW] Blaze(vos) & ik @ work
nou dat was 't wel ongeveer.. (A)

Snuitje mag er wel wat meer uit, en handen dragen.
Afbeelding

iets lager instellen
Afbeelding

Beetje ver weg.. niet naar voren kruipen?
Afbeelding

Stelling naar binnen, niet naar achter vallen. ellebogen bij tegen me aan.
Afbeelding

Buitenhand waar ben je..??
Afbeelding

beetje donker, niet naar voren vallen..
Afbeelding

interressant..?
Afbeelding

Hakken, en handen tillen.
Afbeelding

iets lager
Afbeelding

lekker laag, niet naar voren vallen.
Afbeelding

lieverd.
Afbeelding

verbeterpunten;
- iets meer ruimte van voren geven
- handen dragen
- niet voorover vallen

X
Laatst bijgewerkt door As_LoveYou op 12-10-09 16:20, in het totaal 1 keer bewerkt

Ramara

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-09 16:19

Wat een leuk koppie! :D Zit er toevallig new forest in?

En HAW-commentaar:
Zoals je zelf ook wel al aangeeft vind ik dat je soms nog wel wat te streng met je handen bent (kaak staat soms ook vast); het lijkt alsof je te graag het hoofd in deze houding wilt houden.
Dus laat het koppie er toch nog wat meer uit dmv meegeven met de handen en probeer wat meer met je benen te rijden. ;)

As_LoveYou

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-09 16:22

Ramara schreef:
Wat een leuk koppie! :D Zit er toevallig new forest in?

En HAW-commentaar:
Zoals je zelf ook wel al aangeeft vind ik dat je soms nog wel wat te streng met je handen bent (kaak staat soms ook vast); het lijkt alsof je te graag het hoofd in deze houding wilt houden.
Dus laat het koppie er toch nog wat meer uit dmv meegeven met de handen en probeer wat meer met je benen te rijden. ;)

Ik denk wel dat er new forest in zit, maar de vorige eigenaar wist 't ook niet.. :(

Ja mijn handen moet ik idd wel meer meegeven!
en volgens mij stuur ik altijd wel met m'n benen (anders komt hij in protest) , kunnen ook momentopnamen zijn?

Nell_

Re: Blaze&ik@work (3e topic)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-09 17:58

Het ziet er al netjes uit. De stapfoto's loopt ie mooi over de rug.
Wees idd niet te streng met je handen. Probeer veel tempowisselingen te rijden. Volgens mij kan hij soms wat boven zijn tempo lopen?

LeVonn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-09 19:44

Het commentaar dat ik wilde geven is al gegeven :P haha dus dan is het niet nog eens nodig.
Wilde wel even kwijt dat ik het echt een leuke pony vind!

As_LoveYou

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-09 14:22

hij is ook leuk (A)

As_LoveYou

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-09 14:23

Nell_ schreef:
Het ziet er al netjes uit. De stapfoto's loopt ie mooi over de rug.
Wees idd niet te streng met je handen. Probeer veel tempowisselingen te rijden. Volgens mij kan hij soms wat boven zijn tempo lopen?

ja, klopt wel ja!
het was vroeger zo als hij het moeilijk had dat hij dan ging versnellen, kon hij weer zijn evenwicht vinden,
en dat gebruikt hij nu nog steeds wel, maar hij heeft ook wel bewezen dat hij als hij rustig blijft het ook prima kan;)

_Marianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-09 16:22

Ik ga mee met de anderen, wees iets losser in de hand. Hij loopt soms ook wat te diep zo. Hou ook wat meer rekening met de achterhand. Je houding vind ik er goed uitzien, paar kleine minpuntjes die al gezegd zijn geweest.

NadineK

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-09 20:33

Wat een leuke pony om te zien, echt mooie uitstraling.

Eerste wat opvalt over je eigen houding is inderdaad wat je zelf ook al zegt, dat je je handen moet draaien. Het kan een moment opname zijn maar let ook goed op dat je je hakken uit blijft drukken.
Verder inderdaad wel te zien dat je hem lager instelt dan in je vorige topic maar zoals andere al zeggen wel op blijven letten dat je niet teveel druk op voor houd.
In ieder geval succes :D

elude

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-09 20:49

Leuke pony, hij valt alleen wel wat op de voorhand.
Als je hem iets hoger instelt (niet dieper dus) dan zal hij ook wat meer op de achterhand komen.
Ik vind je houding eigenlijk helemaal niet verkeerd. Echt een leuke koppie heeft je pony.
:D

As_LoveYou

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-09 21:38

elude schreef:
Leuke pony, hij valt alleen wel wat op de voorhand.
Als je hem iets hoger instelt (niet dieper dus) dan zal hij ook wat meer op de achterhand komen.
Ik vind je houding eigenlijk helemaal niet verkeerd. Echt een leuke koppie heeft je pony.
:D

ja dat zag ik op sommige foto's idd ook wel ja.
ik ga eraan werken!