Het is alweer een tijdje geleden dat ik en aaron een topic hadden hier op bokt, En dat helemaal in de dressuur.
Aaron is een 12 jarig haflinger ruin, waarmee ik sinds Augustus 2008 mee ben begonnen met trainen. Aaron heeft eigenlijk 11 jaar lang op het land staan zich dik te eten en hierdoor was hij ook niet echt de dunste. Hij is al heel wat afgevallen! Ook werd Aaron alleen soms gepakt om een stukje te crossen en meer eigenlijk niet. Na ruim een jaar trainen is dit er uit gekomen!
Ook had ik nog een vraagje, hoe denken jullie over mij en aaron? Zouden wij B startklaar zijn?
Tips zijn altijd welkom, maar hou het wel vriendelijk.
Puntjes;
Tenen
Handen lager
Voor me kijken!
LET OP!
Ik heb reacties over mijn houding gekregen, ik kan mijn benen niet langer maken want ik heb een afwijking aan mijn Benen, waaronder me knieen en Enkels in het speciaal. Hierdoor heb ik ook moeite om me voeten naar binnen te draaien, en dat mijn tenen soms iets te ver naar buiten staan. Ik ben allang al blij dat ik weer paard kan rijden. Dit is een reden waardoor mijn beugels misschien korter zijn dan normaal. Ook heb ik schouder klachten waardoor ik niet mijn schouders vergenoeg naar achter kan doen.
Tijd voor de foto's!
De foto's staan Btw niet op volgorde!

Tot slot nog een spring foto'tje

En nog eentje omdat hij zo leuk is.

Commentaar is welkom maar hou het wel vriendelijk!
Groetjes.