Na lang oefenen en oefenen vindt ik dat we nu iets fijns hebben bereikt.
Bij haar vorige baas liep ze in eht L, maar hierna is ze naar een handelaar gegaan.
Toen ze bij ons kwam zat ze helemaal vast in haar nek en ik had nog niet genoeg ervaring om haar hier doorheen te krijgen, met las gevolg dus een ondernek.
Na een aantal instructeurs gehad te hebben heb ik nu een iemand gevonden waar ik goed mee kan opschieten.
In een half jaar tijd is haar onderhals verdwenen loop ze fijn rustig en ontspannen.
Voor haar lessen was het racen racen en nog eens racen. Ze kon niet rustig doen en ook een bosrit was (bijna) onmogelijk.
ik ben dus heel blij dat het nu goed gaat.
Vorig jaar met pinksteren mijn eerste wedstrijd gereden, dit was voor dat ik van die gene les kreeg was ik laaste met 154 punten.
Nu een jaar later weer wedstrijden gaan rijden en eerste wedstrijd 2 winstunten.
Ik ben nu ook begonnen met springen waar ik ook al 2 winstpunten binnen heb gehaald.
We rijden nu in de b en hebben 4 of 5 wedstrijden gereden.
Ik ben nu op dit moment bezig om haar los te maken aan een kant, ik heb op iets op de verkeerde manier aangeleerd ik pak namalijk de tuegel waar ze vast zit altijd veel strakken waardoor het bit helemaal scheef zit. Nu ben ik er dus mee bezig om dat af te leren maar dat valt nog niet mee al gaat het nu heel goed. Ook vindt mevrouw het heel leuk om in galop een sprintje te trekken en als ik dan in een rustigere galop wil overgaan dek ze meteen ik moet draven zelf bij het ligste beetje druk. Nu gaat het steeds beter maar nu nog het nageven maar dat komt van zlef als ik maar door blijf gaan.
Op somige foto's zit ik heel ver naar voren dat heb ik mijn hele leven al gedaan en ben daar nu ook nog druk mee bezig.
al het commentaar is toegestaan zolang je maar niet gaat zitten afkraken
Heb nog 1 filpje maar kan iemand mij de code geven () want ik kan niets meer aanklikken boven in de balk
deze is van een van de eerste wedstrijden ze zat toen nog vast dit verklaard deze afschuwlijke houding natuurlijk niet ik weet dat dit niet goed is

hakken uitdrukken verder vindt ik haar hier best fijn lopen (haha die staart)

hier loopt ze maar maar ik moet minder streng in mijn handen zijn

binnen stelling vragen en niet naar buiten laten kijken en ze loop neit nageefelijk

vindt ik er goed uit zien

gr. anne