Foto's van mijn ?bijrijdpaardje? met rug probleem

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
holly
Berichten: 8840
Geregistreerd: 26-09-02

Foto's van mijn ?bijrijdpaardje? met rug probleem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-03 21:32

Geef het topic een naam,uhm........Geen idee.
Sinds drie weken rijd ik weer de merrie die ik vroeger reed.Dit omdat de ruiter die haar van mij had overgenomen niet klikte.Zodoende zat ze op een gegeven moment muurvast in haar rug wat leide tot erg kreupel lopen.
Gisteren en eergisteren heeft mijn vriend toch foto's gemaakt die niet eens gelukt zijn.Elke keer weer op het verkeerde moment en bijna allemaal veel te donker.Ik heb sommige wat lichter proberen te maken.
Zoals ik al zei rijd ik haar pas weer 3 weken en vooruit gang is te zien.De eerste twee dagen kon ze nog niet eens haar benen over een balkje heen krijgen,en was soepel proberen te krijgen het enige wat er in zat.
Na drie weken ziet het er ongeveer zo uit.En dan te bedenken dat ze weer terug moet naar haar oude niveau.Z dressuur en M springen.

Foto 1 laat zien hoe groot ze is en hoe klein ik ben(1,75 en 1,63)
Afbeelding

Foto 2 even onserieus aan het begin,doordat de merrie steeds reageerde op de merrie ernaast.Ik samen met mijn lessertje.
Afbeelding

Foto 3 na 10 minuutjes rijden in de blub
Afbeelding

foto 4 na zo'n 20 minuten.Ze hangt niet al lijkt dat wel zo.
Afbeelding

Foto 5 is ook zo na ongeveer 25 minuten
Afbeelding

Dan ook nog even aan de longe.Wat al een jaar niet meer gedaan was.
Hier loopt ze na een kwartiertje eindelijk lekker ruim,maar het kan nog beter.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding Kwijl

En als laatste een van mijn eigen scheetjes.Hij is nu 1 jaar en helemaal wit.Net een toverbal.
Afbeelding

Ik hoop niet dat jullie het teveel foto's vinden? Verward

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 21:35

Teveel foto's? Welnee!
Vind het wel een heel leuk paard hoor! Mag ik vragen waarom je er eerst mee stopte en er nu toch weer verder mee gaat? Het lijkt me dat je er toch niet voor niets mee stopt! Niet stom bedoeld ofzo hoor! Ben ook helemaaaaaal niet nieuwsgierig!

holly
Berichten: 8840
Geregistreerd: 26-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-03 21:43

Als je kijkt in het topic van meiske daar heb ik een stukje uit mijn leven geplaatst.Ik heb er altijd met plezier gereden maar er kwam even een moment tussen dat ik voor mezelf moest kiezen.Met tussenpozes heb ik er nog gewoon gereden maar twee jaar terug was Anita er die een paard zocht om te rijden en zodoende kon ik even alle tijd voor mezelf nemen.Het is dus niet geplant geweest maar voor mij was het nodig dat ik even stopte.Drie weken geleden belde de mevrouw me op of ik deze ajb weer wilde komen rijden omdat het zo fout ging en ze niemand anders er op wilde hebben.Dus ik ben weer aan de slag gegaan.Zodoende eigenlijk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 22:04

Oh, vandaar! IS zeker wel leuk om te horen dat ze je niet kwijt wil!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 22:24

Helemaal niet teveel foto's hoor, als je mijn topics altijd ziet *LOL*. Leuke pics en leuk paardje!

holly
Berichten: 8840
Geregistreerd: 26-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-03 22:44

Hihi,Beide weten dat mijn leven er niet zo mooi heeft uitmogen zien.
Dan is het zeker leuk dat je zoiets gevraagt wordt.
Sinds ik eigenlijk lekker in mijn vel zit komen er best vaak zulk soort dingen op me af.Wil je me les geven,wil je mijn paard eens rijden,wat moet ik doen als,kun je me helpen met....
Mijn vriend zegt soms:wat leuk dat iedereen jou vraagt,een eer toch,het betekend in ieder geval dat ze je goed vinden,ging het met mij ook maar zo dan hoefde ik niet zo'n moeite te doen(zit in de autobranche)
Ik vind mezelf helemaal niet goed juist en als ik zo de foto's zie denk ik :en daar mag nog aan gewerkt worden en daar en daar.Maar ik vind het wel leuk dat ze me zoveel komen vragen.Vanaf mijn 16de gaat het al zo ongeveer.Ben eigenlijk wel verbaast elke keer als dat gebeurt.Blijk ik toch iets meer te kunnen dan ik zelf dacht.

Jurga:kun je je voorstellen dat ik afstapte en half uitgedroogd was.Dorsttttttttt!!!!!!.Moe.Maar wel tevreden dat er weer vooruitgang inzat.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 22:52

Je had mij moeten zien na mijn les woensdag.... Ik kon niet meer op mijn pootjes staan.... *huil*

holly
Berichten: 8840
Geregistreerd: 26-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-03 23:07

Oh waar ik nog steeds heel trots op ben(en de eigenaresse geloof ik nog meer want die blijft het maar vertellen tegen iedereen die het horen wil) is het kampioenschap wat ik met haar heb gereden toen ze drie was.
Ik had haar toen ongeveer 2 maanden onder het zadel.Ik wilde winnen en dat deden we ook gewoon effe.20 punten los.(alle klasses samen)
hier de foto van het losrijden
Afbeelding
en dan de coupon die erbij hoort:
Afbeelding
Ondanks de rot tijd wilde ik toch graag rijden en dan doe ik zoiets.Vooral omdat ik geen les heb en reed tegen lessers van Bartels.Toch wel een beetje trots op het paardje.Niet dat ik niet vaker won maar dit is toch leuker.(ik zit trouwens alleen voorover als ik lichtrijd)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-03 07:57

Daar mag je idd wel trots op zijn hoor! Eer ik (weer) zover ben met April...

holly
Berichten: 8840
Geregistreerd: 26-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-03 00:45

Daar was en ben ik ook wel trots op! Haha!
Ik had zo'n medelijden met dit paardje toen ik haar zo'n week of drie geleden weer zag.Ze stond zo zielig in de stal,had moeite met bewegen en stond een beetje bol.Ze zat duidelijk niet lekker in haar vel meer.Daarom wilde ik ook meteen helpen om dit paardje weer op te knappen.Het was vroeger zo'n schatje,zo'n lieverd,zo'n knuffel.Dus zo trots als ik toen was op wat ze allemaal al kon(was Z2 op 6 jarige leeftijd) zo'n medelijden heb ik nu(9 jaar en kan niet meer normaal lopen)
Het meisje wat er op heeft gereden in tussentijd heeft ook echt het idee of het allemaal haar schuld is,maar zo zie ik dat niet.Zij was gewoon nog niet zover en dan sluipen er fouten in,maar dat kan iedereen overkomen.