Ik maak dit topic aan naar aanleiding van een ander topic, een tijdje geleden; [RT-HAW] Destiny @ Work
Destiny is een merrie, inmiddels 9 jaar, en in het begin erg scheef onder het zadel. En vooral looplustig, en kon niet gallopperen.
Ik deed mezelf en Destiny er geen plezier mee om haar te rijden. Na toch een beetje doorzetten (

Ik zou graag van jullie willen weten wat ik nog aan mezelf kan veranderen. Ook hoop ik dat iemand raad heeft op dit probleem.
Destiny is er een tijdje geleden met iemand anders vandoor gegaan in het bos. Sindsdien probeert ze je steeds vaker uit,
wil ze niet door bepaalde punten van de bak. Nu denk je, dan drijf je haar er toch gewoon langs. Maar wat doet Destiny,
die gooit haar kop in de lucht, dan heb je al totaal geen evenwicht meer, en dan neemt ze 't roer over.
De eigenaresse wil er een scherpje bitje in doen, ze heeft nu een dubbel gebroken bitje, maar is dat nu echt de beste oplossing?
Maar genoeg gepraat; hier de foto's

Drafje

Pianohanden, o wat baal ik daarvan..

Charmant sta-moment, maar fijn achterbeengebruik!

Drafje

Belonen..

En tot slot haar mooie eigewijze hoofd

Ik merk aan mezelf, niet extreem te zien op de foto's, dat ik mijn been ver naar achter leg. Persoonlijk denk ik dat dit door Destiny haar zadel komt, want op de andere paarden die ik rijd heb ik daar geen problemen mee. Maar als iemand daar nog tips voor heeft, brand maar los!