foto's sya (beetje dressuur en Springen!!!)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 18:19

Leuke foto's vooral die voetjes van de vloer foto! Compliment aan plien4tarzan voor die laatste foto *LOL*

Thirza

Berichten: 9261
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-03 22:10

Eszelon4ever schreef:
haha sjongejonge Tong uitsteken maar die laatste vind ik eigenlijk wel lollig om te zien.. haha op die 1e en 2e springfoto's dacht ik echt van dresuur staat haar beter maar die foto's ernaar zijn mooi Haha!


ze kan het ook wel een beetje Haha!

Pippy: ik echt haast nooit haha ze heeft het ook maar 1x gedaan darna sprong ze weer

Mazzel-meid: die van boven de hindernis ga ik echt uitvergroot boven mijn bed hangen en eigenlijk zou ik die weiger foto er naast willen hangen Haha!

ingrid: sya loopt ook echt lekker sinds ik ermee rij maar ik ga binnenkort even kijken hoe het gaat met 1

loulou: opzich gaat het nog redelijk maar een echte springer zal ze nooit zijn nee Pling

sonjabelgium: sya is geschoren en glanst echt als een spiegel. Met die van jou zal het vast wel goed komen! lijnzaad olie of zonnebloem olie doen wonderen

pellie: die camera is een HP photosmart 320 (ik wet niet of het je wat zegt *LOL* ) en is erg fijn het zijn ook erg vaak hele mooie duidelijke foto's
en sya was idd geschoren

Linda250 & fjordentinker: ik kijk idd erg naar beneden nu ik die foto's zie valt het me ook erg op ik ga er zeker op letten dat ik dat niet meer doe. ik ben ook van plan om eens in de 2 weken ongvr. spring les te gaan nemen lijkt me erg leuk.

Yentl: dat zal ze zeker leuk vinden ik vind hem ook echt leuk en ga hem zeker bestellen als foto en inlijsten Haha!

sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 23:44

Hij krijgt al olie door z'n voer hoor, mijn stoere bink is gewoon aan z'n persoonlijk matrasje gehecht Haha!!

Paulientje
Berichten: 793
Geregistreerd: 11-11-02
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 18:02

Yentl schreef:
Leuke foto's vooral die voetjes van de vloer foto! Compliment aan plien4tarzan voor die laatste foto *LOL*


Goh dankje Bloos
Ik heb er ook echt mijn best op gedaan, al merkte ik niet eens dat sya weigerde tot ik weer opkeek Schijnheilig