Gisteren weer les gehad van Puck (pucje van bokt, www.happyhorsemanship.nl). Ze heeft even een wat mindere week wat zich uit in weer onder mij uitlopen waardoor ik weer in mijn oude fouten terugval. Namelijk, linkerhand niet willen loslaten, voorover kruipen, hakken optrekken, spanning in mijn benen opbouwen!
De rillerigheid is nog steeds minimaal, ook bijna geen geschud meer

Ik heb weer flink wat tips gehad en ga dus weer vol goede moed aan de slag

Op zich zitten er al kleine heeele fijne momenten tussen, als we die gaan vast houden gaat het helemaal goed komen!
Waar ik met Puck vooral mee bezig ben geweest is: Terugzetten op het achterbeen en langzamer tempo! LINKERHAND naar voren laten denken, paard weer wat korter maken en mezelf lang maken en niet naar voren kruipen!
Ons niveau is nog niet echt B-waardig maar die kant gaan we nu wel op!
Ik ben echt supertrots op mijn muppet, die ondanks alles ontzettend haar best voor me doet

1.
losstappen, mooi horizontaal!
2.
Duidelijk voorbeeld van wat er dus gebeurd: Paard zegt zoef en ik probeer dat op een verkeerde manier op te lossen

3.
Alweer iets meer van mij!
4.
Opzich fijn beeld, alleen die (#&^$linkerhand

5.
Braaf peerd en brave amazone

6.
Uitleg, linkerhand mag dus omhoog laat Puck zien, want dan kan ik hem absoluut niet blokkeren! Daarin wel naar voren blijven!
7.
8.
9.
YES!
10.
En jawel, ik kan ook nog mijn bekken kantelen

11.
Een ongebalanceerd galopje, hier doe ik ook nog niet veel aan, eerst zelf bewuster worden van eh ja, alles

12.
Echt hoor, nu nog die linkerhand en we zijn al 5 stappen verder

13.
Kruip ik weer voorover

14.
Hier wil ik naartoe en dan ik ook nog zitten

15.
Nog zo'n fijn moment

Tips zijn van harte welkom, veel dingen gaan jullie ook gelijk in hebben en daar ben ik me heel erg van bewust