Dat was dit topic http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=10&t=1160894.
Ik kreeg daar de tip om naar een ander grotere inch maat zadel te gaan uitkijken. Daar zijn we ook mee bezig. Wel let ik er nu heel erg op dat ik in het midden van het zadel blijf zitten. Ook liep ze in het vorige topic veel op de voohand en kreeg ik de tip om de teugels wat korter te pakken en me handen niet zo breed en laag te zetten maar netjes boven en voor me zadel te houden.
Ik heb geprobeerd om aan alle tips te denken tijdens het rijden. Ik vind het heel moeilijk om rechtop te blijven zitten als zij loopt te zoeken naar mijn hand ik wil dan met mijn bovenlichaam mee naar voren gaan waardoor mijn benen weer te er naar achteren gaan. Dat valt me heel erg op op deze foto's. En daar moet ik echt aan denken. Denk dat het ook veel scheelt als ik netjes recht vooruit blijf kijken.
1

2

3

4

5

6

Ik heb nu ook voor het eerst rijfoto's van mijn andere merrie.
Zij is een 13 jarige wielkopolski merrie die ik nu 5 maanden heb. Ze is echt super braaf ik kan met haar alleen naar buiten. Met haar les ik ook op de klasieke en centered riding manier.
Bij haar gaat het allemaal wat moeizaam. Zodra je de teugels op pakt krult ze zich helemaal op en bouwt ze heel veel spanning op.
Wat voor beide niet fijn is. Bij haa proberen we ook weer eerst te laten ontspannen. En dat blijkt al een hele opgave te zijn.
Aanstaande donderdag komt ook de fysio die haar ook zal behandelen. Hoop dat dat al veel gaat schelen. Genoeg gepraat hier de rest van de foto's.
7

8

9

10

11

12

13

14

15

Voor de gene die goed opgelet heeft. De foto's van Jemila zijn afgelopen zaterdag gemaakt. En de foto's van Ikona zijn gisteren gemaakt.
Ik zou het weer leuk vinden als jullie nog tips en opbouwend commentaar hebben.

.