Nadia en Buster cross gereden!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Hobbelpony

Berichten: 184
Geregistreerd: 07-12-01
Woonplaats: Liemers

Nadia en Buster cross gereden!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-04-03 11:50

En er werd goed gepresteerd; aan het eind hingen de affiches aan het prikbord die waren nagemaakt van de certificaten. Hier die van Buster en Nadia. Helaas niet zo duidelijk (het is een foto van dat affiche), maar ik heb niet beter...

Afbeelding


Deze foto had Peter in de wei gemaakt, voor vertrek

Afbeelding


En dit was toen we in het dorp aankwamen, even aan de lantaarnpaal vastgezet, Duke mocht tijdens de wedstrijd toekijken!

Afbeelding

hobbel-hobbel-hobbel


Buster

Berichten: 4656
Geregistreerd: 10-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-03 09:43

Hier het certificaat in kleur, en iets duidelijker!

Afbeelding

En deze foto kreeg ik van dat meisje aan het eind van de cross, we kwamen toen bijna over de finish

Afbeelding

En het was wel super-gezellig ja, zeker nadat we als eerste de finish hadden bereikt!
Het was allemaal wel grappig georganiseerd, alleen die boomstam... Moest hét object van die hele cross zijn (verder had het ook niet zoveel in...; boomstam, water, en veel lange stukken racen over gras en stukjes bos...). Eerst zou het de bedoeling zijn dat ik met Buster in de Shetland-categorie mee zou doen vanwege z'n maat, maar dat had helemaal niks in, dus maar in de klasse van pony's vanaf 1.30 m. en zelfs dat was voor Buster dus een makkie!

Maar ik vond het trouwens leuk dat jij er ook was Natasha! En die drie fotograven bij 1 hindernis hielp ook wel!

Groetjes, Nadia
Please don't talk about life to me I've seen more than most people my age have seen And there ain't no rules on how it's gotta be Think again
Collendoorn herinneringen ophalen - |Even iets anders: zou een digitale vlieg in je online oog kunnen vliegen... ;-)

Zazoutje

Berichten: 4797
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-03 09:45

coole foto'ss!!!

Sallie en Zaz mis jullie! Vriendjes zijn?
Lovers Porthos & Zonique Lovers

Hobbelpony

Berichten: 184
Geregistreerd: 07-12-01
Woonplaats: Liemers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-04-03 09:45

Nadia, had je nog meegekregen dat er nog iemand protest had gemaakt dat jij met een kleine pony in de grote pony-klasse meedeet? Dat meisje van die ponyclub met dat lichte lompe vosje die 4e werd; anders was ze in de prijzen gevallen... Maar ja, ik vond het al uitzonderlijk dat ze 4e werd!
Maar er was gelukkig voor jou geen discussie mogenlijk!!!

hobbel-hobbel-hobbel

Tessake

Berichten: 4721
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: Stokkem (limburg, Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-03 10:35

leuke foto's hoor
wel jammer zekker dat er niet veel sprogen waren?

A dreamer is one who can only find his way by moonlight, and his punishment is that he sees the dawn before the rest of the world

Buster

Berichten: 4656
Geregistreerd: 10-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-03 11:54

Hobbel: Ik hoorde het gister van Peter's ouders, maar die wisten nog niet dat het waar was, vandaag hoorde ik het idd van CV! Wel zielig hoor, ze moet maar contact met me opnemen als ze nog geinteresseerd is in een cross met Buster!

Tessake: Tja, dat was wel jammer ja, er waren nog wel een paar stammetjes, en wat geslalom in het bos enzo, maar veel stelde het niet voor... Maar het was ook puur voor het plezier geregeld, door CV '96 dus, een ponyclubje met bloed-fanatieke leden...! En anderen mochten daar dus ook aan meedoen om 4e te worden...

Die dag was wel gezellig verder, en daar ging het toch voornamelijk om!

Groetjes, Nadia
Please don't talk about life to me I've seen more than most people my age have seen And there ain't no rules on how it's gotta be Think again
Collendoorn herinneringen ophalen - |Even iets anders: zou een digitale vlieg in je online oog kunnen vliegen... ;-)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 bezoekers