NERON

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Liselot

Berichten: 32174
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-07-01 10:32

hoihoi
wie heeft er hier foto's van neron??? dat is een hengst van het nrps stamboek, hij is bont en heeeeeeeeeeeel mooi.

groetjes liselot

http://www.LiselotKamphuis.nl FOTOGRAAF: oa Bruiloften, Newborn en workshops!
T 18-11-15 <3 A 9-8-19 <3


Sanne

Berichten: 940
Geregistreerd: 01-05-01
Woonplaats: Schenkeldijk, Hoekse Waard

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-01 11:27

hij is nog niet op internet te zien, maarre dit is zijn dochter Nina:

[img]../upload/445/nina2.jpg[/img]

I love all my animals!!!! to everybody a big [MagNiet]../upload/445/kusjuh.gif[/MagNiet]

Liselot

Berichten: 32174
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-07-01 11:40

heeft niet iemand het boekje van de nieuwe heuvel??? en dat iemand die foto kan scannen???
hopelijk wel
groetjes
liselot

http://www.LiselotKamphuis.nl FOTOGRAAF: oa Bruiloften, Newborn en workshops!
T 18-11-15 <3 A 9-8-19 <3

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-01 21:01

Joepie, ik rijd op de Nieuwe Heuvel en ja, ik heb het boekje, maar nee, ik kan ze helaas niet scannen. Zal iemand anders dus moeten doen. Werkt de website nog niet? http://www.denieuweheuvel.com geloof ik.. weet het niet zeker, maar het is te proberen. Maar ik ben het helemaal met je eens: Neron RULES!!! Hij is echt super!! Maar ja, welke hengst van de Nieuwe Heuvel vind ik nou niet super??? Ze zijn allemaal om te kwijlen... Kwijl !!!Greetzzz Ilona

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-01 21:03

Nee, helaas, hij werkt nog niet. Vraag anders zelf hun hengstencatalogus aan... Kun je zelf zijn foto inscannen... en de kalender op je kamer zetten!Goed idee toch???Ilona

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Lautje

Berichten: 989
Geregistreerd: 05-04-01
Woonplaats: Nijverdal

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-01 09:34

Ik heb het boekje van de Nieuwe Heuvel wel (papa van mijn pony staat daar ook!! Lovers ), maar alleen 1 probleempje:
We hebben geen scanner Frusty Frusty !

XX

TARA (Amulet X Julio Mariner xx)--> Springen B + 31, Dressuur L2 + 9, SGW L + 10

Paulien

Berichten: 2885
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-01 18:01

ik heb hengstenboekje van de nieuwe heuvel ook zal morgen die foto effe scannen voor je en dan stuur ik hem je wel op moet je me effe via pb je emailadres sturen.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ubermetrics en 22 bezoekers