Ik heb vorige week donderdag een fotoshoot gehad, van N-photography. Het rijden ging goed, hij liep heerlijk. Ik ben nog een beetje aan het opbouwen, omdat hij 2 weken geleden, 3 weken heeft stil gestaan i.v.m. een terug komende blessure aan zijn rechtervoorbeen. Voor deze shoot heeft hij dus 3 weken stil gestaan (stal- en weiderust) en voor deze shoot heb ik ong. 6 keer gereden.
Hier wat informatie over mij:
Naam: Evelien
Leeftijd: 17 jaar
Jaren rij-ervaring: Tjah.. 6 jaar rij-ervaring. Ik heb pas écht leren rijden toen ik Stravero kreeg. Hiervoor heb ik altijd op shetjes gereden.
Hier wat informatie over Stravero:
Naam: Stravero
Ras: Haflinger
Niveau: Z1+3
Leeftijd: 11 jaar
Hier het RT-HAW lijstje:
Het niveau van ons: Z1 met 3 winstpunten
We zijn op dit moment bezig met: nu nog met opbouwen, als hij weer sterk genoeg is, gaan we zeker met de keertwendingen verder, deze kunnen altijd nog beter.
Tegen welke problemen we aanlopen: Eigenlijk geen problemen, aangezien we nog aan het opbouwen zijn.
Het is verboden om foto's te kopiëren of voor andere doeleinden te gebruiken!!
En natuurlijk heb ik losgereden, maar hiervan zijn geen foto's omdat de fotografe wat later was dan gepland.
Nou, genoeg gekletst en informatie, hier de foto's:
1. Drafje

2. Galopje

3. Verzamelen

4. Appuyement naar links

5. Eventjes stappen

6. Verzameling opzoeken in stap

7. Middendrafje

8. Uitgestrekte draf

9. Uitgestrekte draf

Galopje, net aan het been gemaakt door te schakelen
http://i25.tinypic.com/16iir84.jpg
10. Drafje, lekker achterbeen!

11. Nog een middendrafje

12. Even gas geven in draf waardoor zijn achterhand actiever wordt

13. Drafje

14. Nog één keer verzamelen

15. En dan zijn wij, moe, maar voldaan.

Ik hoop een beetje opbouwend commentaar te krijgen, ik zou het leuk vinden als er veel mensen reageren op mijn topic!