Vedette is een zevenjarige merrie van Goodtimes.
Ze is het paard van de staleigenaar en iemand anders rijd er wedstrijden mee op M2 niveau. Vaak longeer ik Vedette op zondag in de winter. 3 kwart jaar geleden heb ik voor het eerst een keertje op Vedette gereden (het was maar een kwartiertje maartoch). Nu had ze gister gevraagt of ik Vedette wilde longeren en me zus zei (die Vedette een jaar geleden weleens gereden heeft): ze kan toch ook rijden. Die altijd op Vedet rijd vond het goed wel ff aan de staleigenaar vragen. Ik kreeg een smsje van haar dat het mocht.
Vrijdag dus naar stal gegaan en met een vriendin naar de club gereden en daar even lekker gereden.
Voor mijn gevoel ging het wel goed aangezien het de 2e keer was dat ik op haar reed. Nu op de foto's zie ik dat ze soms wel wat ronder mocht. Ik heb vandaag weer op haar gereden en het ging al wat beter vond ikzelf.
Ik rijd dus geen wedstrijden ofzo met haar maar ik train op L niveau denk ik.
Hier de foto's: (ik heb natuurlijk losgereden maar heb daar geen foto's van)
1. Beetje wazig maar ik vond het toch een leuke foto van de galop

2. Richting middendraf, hier moet ze ronder en ik zit te ver naar achter maar ze zit nog een beetje moeilijk door

3. Galopje, (hier lijkt mijn binnenhand misschien een beetje streng maar ik denk dat ik haar toen de volte op reed dus hij lijkt sterker dan dat hij was)

4. Draf

5. Bezig met stelling vragen in draf

6. Drafje

7. Wel redelijk recht toch?

8. Galopje

9. Richting halsstrekken

10. Onthoofd drafje

Graag opbouwend commentaar
Ik rijd haar niet elke dag maar als ik haar weer mag rijden laat ik foto's maken en kan ik weer een nieuw topic openen.
Doeii!

(Editt: Foto's vergroot)