Met de galop ben ik nog niet echt bezig, soms pak ik een rondje mee als Kaspar redelijk los is en ik het aandurf. Vandaag ook een rondje gedaan maar hier zijn geen foto’s van gemaakt.
Verder nog mijn problemen: tenen naar binnen, schouders naar achteren!!! en op m’n handen letten. Ik moet er wel bij zeggen dat m’n houding al beter is geworden het afgelopen half jaar, dus ik ben al echt blijer met dit plaatje (eerst zat ik erg voorover, hakken totaal niet naar beneden, erg onstabiel, knikken in m’n polsen...)
Overigens moet ik van m’n instructrice m’n handen laag houden maar heb ik zelf de neiging ze op te tillen zodra Kaspar los laat
met name die stomme binnenhand. Echt geen idee waarom ik dit doeHier dan de foto’s.
1.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-8IACCQV8.jpg
Hier het voorbeeld van de eerste tien minuten. Heel erg.. en m'n houding, ik zit hier in een stoelzit. Nja eigenlijk
niets goeds aan deze foto's

2.

En hier ontspan ik meer in m'n lichaam en gaat Kaspar dus ook beter lopen. Wel letten op m'n armen/tenen,
en ik kom hier te ver uit m'n zadel.
3.

Ik kreeg hier niet door dat ik gewoon meer teugel moet geven ipv naar voren te gaan zitten en mee te geven

Heel stomme fout, en dat resulteert in een belabberde houding.
4.

Schouders
ik moet eens leren trots op m'n pony te gaan zitten.5.

Ik vind Kaspar hier leuk lopen, maar weer m'n houding
6.

Weer leuk beeld (met meer neerwaarts zijn we heel druk bezig in de les). Stoelzit, schouders, armen....
7.

Echt heel diepe schaam voor m'n houding.. echt erbarmelijk. En Kas kruipt net even achter de teugel.
8.

9.

Houding is al iets beter
wel nog die schouderpartij. Kaspar loopt nog te opgericht.10.

Te diep, maar voor de rest naar mijn idee wel goed.
11.

Ik til m'n handen te veel op naar mijn idee.
12.

Ik dénk dat ik hier juist meer teugel aan het geven was om 'm langer te laten worden en de hand te volgen,
dat vindt hij nog best moeilijk en daar reageerde hij zo op. Die rottige binnenhand til ik hier weer teveel op.
Verder geen foto's van het in- en uitstappen/draven. En het valt me op dat ehm.. alle foto's op de linkerhand zijn. En
nu ik erover nadenk rij ik ook best veel op de linkerhand, dus hier ga ik zeker op letten.
Commentaar en tips zijn heel erg welkom, maar graag wel op normale toon, daar luister ik naar
Aan m'n houding benik nog steeds heel erg aan het werken, persoonlijk denk ik dat de grootste fout in de schouderpartij zit, en als ik daar
aan ga werken dat de rest ook veel beter gaat.

Bedankt voor je reactie!