Ik heb Rhoda nu bijna 3 maanden en sinds kort zijn we begonnen met lessen. Ze is erg scheef en maakt het hierdoor behoorlijk moeilijk voor zichzelf. Dankzij de lessen zijn we nu bezig met dit op te lossen en ik merk al een duidelijke verbetering en ze gaat steeds lekkerder door d'r lichaam lopen.
We zijn uiteraard nog geen B-niveau, maar hebben inmiddels wel twee proeven gereden buiten mededingen zonder galop, dit ging op wat spanning na aardig goed. De galop gaat nog erg hard, omdat ze nog weinig balans heeft, hier werken we aan.
Zo dan nu de foto's! Afgelopen zaterdag was het verschrikkelijk warm, dus heb ik een beetje rustig aan gedaan en niet teveel gevraagd. Na een klein halfuurtje toen ze braaf liep ben ik gestopt.
1. Rustig losdraven, uiteraard hebben we ook ingestapt, maar hiervan heb ik geen foto's
2.
3.
4.
5. Beetje meer buigen voor de hoeken..
6.
7.
8.
http://lh3.ggpht.com/_2wn1ducbAjA/SmyKh ... C_2013.JPG
Iets te druk, maar we hebben lol

9. De galop is nog moeilijk ook voor mij om netjes te blijven zitten

10. Stelling
11. Knappe poownie

12.
13. Jammer van mijn houding..
14. Na het rijden nog even uitstappen over de baan..
15. Het blijft spannend, want je weet nooit wat er uit het graan komt

Commentaar is zeer welkom, al weet ik dat ik aan m'n houding moet werken en dat ik verschrikkelijke pianohanden heb
Ook ben ik af en toe te streng met m'n binnenhand. Ik heb les, dus er wordt aan gewerkt

Keep up the good work! 
. En rijd je een beetje met je vingers? (op sommige foto's te zien)