Mijn eerste western (prive-)les!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nimber

Berichten: 26554
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-03 10:42

Leuk ok te zien ik zou dat eigenlijk ook best een keertje voor de lol willen doen.Ik heb ooit als eens een 10rittenkaart bij de veluweranch gehad

Eliana

Berichten: 5456
Geregistreerd: 14-03-03
Woonplaats: Ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-03 10:47

leuk zeg die fotos de greup is vlak bij mij huis ik ben nog dteeds van plan om daar eens een paar western lessen te gaan nemen. hoe durr is zo'n privels eigenlijk???

Fleda

Berichten: 5700
Geregistreerd: 03-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-03 10:55

Leuk esther! Ik ben ook benieuwd hoe het met mander verder gaat! Dan heb je straks je eigen westernpaardje! Haha!

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-03 11:00

Sugarmiss schreef:
Leuke foto's en zo'n eerste les is altijd een hele ervaring. Maar toch een klein puntje van kritiek.
Nu ben jij geen beginnende ruiter en je weet waar je met je handen mee bezig bent, maar waarom nu dit paard meteen met een 'beginner' al met een shank laten rijden Verward


Je zegt het zelf al Lachen Esther is geen beginnende ruiter en weet wat ze met haar handen doet, ook al zitten ze af en toe wat hoog. Een echte beginner hadden ze ook niet op Litha gezet hoor, het is één van de beste, maar niet de makkelijkste van stal.

Arjette

Berichten: 1644
Geregistreerd: 21-02-03
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-03 11:18

heej dat ziet er wel goed uit hoor esther!! Inderdaad, die handen zijn af en toe nog wat hoog, maar in ieder geval niet zo hoog als bij Robin, dus das al een pluspunt Knipoog Mooi paardje ook! Ben benieuwd hoe mander het zal vinden, dat hij nu veel strenger aangepakt zal worden !! Haha!

Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-03 14:13

Leuk he zo'n eerste les. Hard werken maar het ziet er heel goed uit. Mooi paardje ook.

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-03 16:01

Je was zeker wel goed moe he zo na de les.........pfieeeuuww.
Leuke foto's hoor Es enne dat gaat helemaal goed komen met het westernrijden met jou en Mander!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-03 16:21

Leuk dat je zo enthousiast bent! Alleen snap ook ik niet dat je meteen op scharen moest rijden. Die horen niet in de handen van een beginner (ja, dat is ze WEL, ondanks Engelse ervaring, zie handen en zit in galop. Bovendien zijn shanks voor het rijden op 1 hand, niet op 2 --> minpuntje voor de manege! )
Ben benieuwd hoe het straks op je eigen paardje gaat! Tip: blijf voorlopig alsjeblieft op trens rijden, hang er geen shanks in "omdat dat bij western hoort" want dat is echt niet zo....

Zazoutje

Berichten: 4797
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-03 16:51

mooi beessie!! Kwijl
meer heb ik er niet over te zeggen Lachen

Malabarista

Berichten: 1799
Geregistreerd: 13-03-03
Woonplaats: El Paso

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-03 18:12

Beetje offtopic vraagje: Had Michel toevallig de laatste wedstrijd op manege de Kempen in Eersel meegedaan met een buckskin.. ik geloof ruin Lachen Die jongen die reed namelijk geweldig. vond ik. En nu zag ik die foto en hij lijkt erop.

Tess
Berichten: 982
Geregistreerd: 26-04-01
Woonplaats: Mierlo-hout

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-03 19:01

farichta"]
[quote="Sugarmiss schreef:
Leuke foto's en zo'n eerste les is altijd een hele ervaring. Maar toch een klein puntje van kritiek.
Nu ben jij geen beginnende ruiter en je weet waar je met je handen mee bezig bent, maar waarom nu dit paard meteen met een 'beginner' al met een shank laten rijden Verward


Je haalt me de woorden uit de mond Lips are sealed Misschien kan Colin daar wat meer over vertellen omdat hij lijkt mij veel meer af weet van het reilen en zeilen op de Greup Stables.

=^.,.^=
[/quote]


Helaas was dit ook het eerste wat mij opviel bij het zien van de foto's, is het je ook uitgelegd waarom je meteen met dit bit moest rijden? En hoe heb je geleerd om aan de verzameling te werken, daar ben ik erg benieuwd naar.

Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-03 21:54

Sonja"]
Tip: blijf voorlopig alsjeblieft op trens rijden, hang er geen shanks in "omdat dat bij western hoort" want dat is echt niet zo....
[/quote]

Yups! Ik rij Mander met een simpel gebroken sweet iron trensje. Daar doet ie het super op, dus waarom overstappen? Haha!

[quote="Tess schreef:
En hoe heb je geleerd om aan de verzameling te werken, daar ben ik erg benieuwd naar.

Sjee en je vraagt dat nu aan mij om dat op schrift uit te leggen? Haha! Ha ha, ben blij als ik zelf weet wat ik doe! Knipoog Nee, beetje overdreven natuurlijk, maar ik vind het hele moeilijk om dat nu zo hier uit te leggen..... Haha! Hoop dat je dat snapt!

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-03 22:55

Es wist al wel hoe ze aan de verzameling moest werken, maar leert dat nu nog beter Lachen Ongeveer.
Malabarista: Ja, dat was Michel Met Commander Yellow. Yellow heeft hij 2 weken terug verkocht.

Malabarista

Berichten: 1799
Geregistreerd: 13-03-03
Woonplaats: El Paso

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-03 23:01

Ok bedankt Lachen Weet ik dat ook weer. Hij rijdt in ieder geval goed vind ik. Het leek trouwens wel een trainingssessie Knipoog

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-03 23:03

Klopt, was fool 'm school 'm *LOL* Hebben wij 29 mei ook op de Greup!
Hij rijdt inderdaad goed

Malabarista

Berichten: 1799
Geregistreerd: 13-03-03
Woonplaats: El Paso

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-03 23:05

Je bent een trouwe fan zie ik al Haha! Waar ligt Oud-Beijerland trouwens? Bij Rotterdam of niet? Is ver rijden! Het wordt steeds meer offtopic.

Yasmine

Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-03 20:24

Ik ken dat probleem van de Arab-etende monstertjes aan de kant van de piste ook! Haha!