Foto lekker ding!!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Pino24
Berichten: 1778
Geregistreerd: 06-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-03 19:51

Arrogant? Dus je bent arrogant als je iemand anders niet knap vind? Ik zeg toch niet dat ik zelf jenniffer Lopez ben. Ik zei alleen iets over die foto, maar dan is iedereen metteen op zn teentjes getrapt. Als ze niet tegen kritiek kan moet zet dr foto lekker niet op internet zetten. Zo'n foto neerzetten is er gewoon om vragen.....

Dorine_81

Berichten: 1639
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Beek (LB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-03 20:00

saluut schreef:
En eens moet inderdaad de eerste keer zijn Anouckie dat iemand je de waarheid verteld. Veel plezier met je vriendje verder. Haha!


ik vind dit persoonlijk behoorlijk arrogant... het gaat er niet om of je het verteld of niet maar op de manier waarop!

AmyII

Berichten: 7543
Geregistreerd: 22-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-03 20:08

ik vind de manier waarop niet erg fijn... ik ga me er verder niet mee bemoeien
xxxx

Lizz

Berichten: 8894
Geregistreerd: 18-10-02
Woonplaats: Hier aan de kust, de Zeeuwse kust...

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-03 20:20

op de laatste twee foto's die je geplaatst heb zou ik hem idd ook ouder schatten (rimpeltjes Knipoog). maar nog niet 34 jaar hoor
ennuh ik vind dat je er goed uit ziet hoor! ik zie niets ordinairs aan je!

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-03 22:08

Anoukie schreef:
Hahaha, ach ja soms heb je van die dagen,...

Ik zal het maar met een Knipoog nemen en het in mn zak steken,... Nu ben ik alleen wel erg benieuwd wie die zeer groffe mening over mij heeft geventileerd??? Fotootje Saluut? Haha!


Oei, die uitdaging zou ik niet aangaan als ik jouw was Anoukie, Saluut ziet eruit als een bijzonder model.

Tis dat ze al een vriend heeft, en ik op een ander soort val!!

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-03 22:19

Steef"]
[quote="Anoukie schreef:
Hahaha, ach ja soms heb je van die dagen,...

Ik zal het maar met een Knipoog nemen en het in mn zak steken,... Nu ben ik alleen wel erg benieuwd wie die zeer groffe mening over mij heeft geventileerd??? Fotootje Saluut? Haha!


Oei, die uitdaging zou ik niet aangaan als ik jouw was Anoukie, Saluut ziet eruit als een bijzonder model.
[/quote]

En heb je de foto nog op je comp staan? Knipoog Tong uitsteken
Ben ook benieuwd.
Op de erste vind ik hem een lekker ding de andere is die me te oud (moet je horen wie het zegt.. Lips are sealed )

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-03 00:19

Steef schreef:
Saluut ziet eruit als een bijzonder model.
sommige mensen hebben dat. ik weet er alles van...

Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-03 00:21

SuperPepeijn"]
[quote="Steef schreef:
Saluut ziet eruit als een bijzonder model.
sommige mensen hebben dat. ik weet er alles van...

Haha!
[/quote]

Je zou er bijna jaloers van worden of niet SP? Haha!

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-03 00:29

hoe was jouw reactie toen op mijn foto ook alweer.... *zoekt msn-logs*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-03 00:30

SuperPepeijn schreef:
hoe was jouw reactie toen op mijn foto ook alweer.... *zoekt msn-logs*


hahaha, ja inderdaad.............en hoe was jou ego toen? Soms is een leugentje om bestwil heel goed voor anderen. Haha!

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-03 00:32

je bent een goed mens pipo.

*nog een leugentje om bestwil voor anderen*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-03 00:34

SuperPepeijn schreef:
je bent een goed mens pipo.

*nog een leugentje om bestwil voor anderen*


Haha! Haha! Haha! Haha! Slecht is................................wat zei je net ook al weer?

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-03 00:34

slecht is goed. Lachen

dus wij zijn heel goed.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-03 00:35

SuperPepeijn schreef:
slecht is goed. Lachen

dus wij zijn heel goed.


Altijd toch? Uhh, we verkl*ten het topic wel weer he? Ach die ging inmiddels toch nergens meer over. Haha!

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-03 11:48

Pipo"]
[quote="SuperPepeijn schreef:
slecht is goed. Lachen

dus wij zijn heel goed.


Altijd toch? Uhh, we verkl*ten het topic wel weer he? Ach die ging inmiddels toch nergens meer over. Haha!
[/quote]

Behalve over een ordi spook wat op haar teentjes getrapt is.....

Pino24
Berichten: 1778
Geregistreerd: 06-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-03 11:52

Fonnie: Bedoel je een foto van mij? Of eentje van Steef himself?

Mocht je die van mij bedoelen dan heb ik goed nieuws voor je....
Er staan 2 foto's van mezelf op de pc. Eentje die 3 jaar oud is Verward , eentje van deze zomer alleen heb ik daar een zonnebril op en zie je mn ogen dus niet. Je kan kiezen *LOL*

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-03 13:04

Doe maar allebei..

missy_m

Berichten: 2160
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-03 14:19

Idd nu ben ik ook wel benieuwd naar dat supermodel wat denkt het recht te hebben andere mensen zomaar af te kraken

Zonnetje81
Berichten: 18675
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-03 16:07

AmyII schreef:
jullie zien er allebei niet slecht uit, mag ik dan nu eindelijk ook een foto van MIJN lekkere ding plaatsen?
Hij is 17 jaar, (ik ben 15) hij speelt saxofoon, hij heet Robin, en wordt in de zomer badmeester in de hoornse vaart. Zo genoeg informatie?
hier komt de foto:

Afbeelding

poepig he? Nu jullie mening, al mijn vriendinnen vinden hem van 'niet zo knap' tot zelfs 'lelijk' en dan zeg ik, dat zij geen smaak hebben Knipoog


Um kan niet anders zeggen dat het een SLECHTE foto is. Dit is toch geen foto om iemand op te bekijken. Zijn oog lijkt een alienoog doordat die mircofoon ervoor staat.....

Zou zeggen plaats een duidelijkere foto. Maar zover ik het kan zien vind ik hem dus echt 10x niks qua uiterlijk (innerlijk kan ikn ie beoordelen).
Maar ja als het alleen maar om het uiterlijk draait........kan niet zeggen dat ik op knappe jongens val. Maar meer op innerlijk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-03 18:37

missy_m schreef:
Idd nu ben ik ook wel benieuwd naar dat supermodel wat denkt het recht te hebben andere mensen zomaar af te kraken


Kijk naar de posting hierboven, daar word het vriendje ook heel erg afgezeken...............maar die hoeft toch ook geen foto te plaatsen.

Als je topics gaat starten met vragen wat vinden jullie ervan, en iemand geeft antwoord...........tja.................dan kan het zijn dat er mensen met een andere smaak bijlopen. Dus heeft niets met afkraken te maken denk ik dan. Anders moet je het niet vragen.

EN ook nog: Toen ze hoorde dat het anouk zelf was, kon ze twee dingen doen: of zeggen, ow sorry was een grapje!! Wat ik verschrikklijk schijnheilig vind. Of gewoon eerlijk blijven, nou dat heeft ze gedaan!

Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-03 08:59

rinnie1982 schreef:
Ik ken Anouk in het echt en zij is dus echt NIET lelijk. Als er iemand niet lelijk is, is zij het wel. Ze ziet er altijd toppie uit!! Dat meen ik hoor Anouk, ik vond je look bij de HK ook geweldig! Lachen


Anouk Ach gut Rinnie

Saluut, directheid is iets wat ik in mensen waardeer, net als eerlijkheid. Er bestaat echter ook zoiets als subtiliteit. Nu ga ik het topic verder lezen om te kijken of je al een foto van jezelf hebt geplaatst.

Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-03 09:06

Owkee, meningen verdeeld (altijd leuk), al moet ik zeggen dat ik wel eens leukere dingen heb gehoord dan "ordi spook" (met dank aan Steef). Toe, ik ben nog steeds benieuwd naar een foto van Saluut, model of niet, eerlijk waar. Ik heb eventueel wel een duidelijkere foto van mezelf als het echt nodig wordt dat ik mezelf ga verdedigen Haha!. Tot nu toe vind ik dat nog niet echt nodig (geen korrel maar een pak zout). Ik weet wie ik ben, wat ik ben en wat ik van mezelf vind. Dat is in ieder geval geen ordi spook Knipoog.

Koortje
Berichten: 5346
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Rooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-03 09:34

Anouk een ordi spook en vriendje niet leuk/knap?

Hahahah, kan wel zien dat jullie geen van beiden kennen of ooit hebben gezien! Jullie zitten er allemaal naast! Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-03 10:06

Moet eerlijk zeggen, vind het vriendje wel leuk Haha!

Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-03 10:32

Pipo schreef:
Moet eerlijk zeggen, vind het vriendje wel leuk Haha!


Ingelijks, uiteraard. Daarom is het immers ook mijn vriendje Knipoog.