nieuwe mode paardenhaar :))

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-03 20:38

WHAAAA Haha!
Super koel Haha! in de zomer vakantie heb ik ponykamp
waarschijnlijk op Snowflake (4 jarige Appaloussa merrie)
dan gaak haar ook mooi versieren Tong uitsteken je hebt me op iedeeën gebracht Tong uitsteken
leuk gedaan!

vamp

Berichten: 3861
Geregistreerd: 19-01-03
Woonplaats: waar de zon schijnt

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-03 20:51

hahaha Haha!
eht leuk!
de tweede keer doen ze t bij mij.

bloemkooltje

Berichten: 2143
Geregistreerd: 18-04-02
Woonplaats: Paterswolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-03 00:53

Fairie schreef:
WHAAAA Haha!
Super koel Haha! in de zomer vakantie heb ik ponykamp
waarschijnlijk op Snowflake (4 jarige Appaloussa merrie)
dan gaak haar ook mooi versieren Tong uitsteken je hebt me op iedeeën gebracht Tong uitsteken
leuk gedaan!

*trots* mijn pony en ik zijn beetje trendsetters *LOL* Tong uitsteken

Guinni

Berichten: 2714
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: In een hutje op een berg!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-03 07:07

Haha, wat lachen! Wij hebben een keer handschoenen op hun oren gezet (wij hebben van die mountainhorse handschoenen die heel wollig zijn) en toen hadden we rendieren, die foto`s heb ik op mijn site staan, onder het menuutje Patent en dan helemaal onderaan, die zijn ook leuk!(ik weet de namen even niet en anders duurt het zo lang) Ik heb ook weleens bij Vol een vlechtje in zijn voorpluk gemaakt terwijl hij hooi aan het eten was, resultaat: het stond recht omhoog en toen ging hij door de bak lopen, ik heb me doodgelachen! Haha! (hij had er geen last van hoor)

bloemkooltje

Berichten: 2143
Geregistreerd: 18-04-02
Woonplaats: Paterswolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-03 08:42

Guinni schreef:
Haha, wat lachen! Wij hebben een keer handschoenen op hun oren gezet (wij hebben van die mountainhorse handschoenen die heel wollig zijn) en toen hadden we rendieren, die foto`s heb ik op mijn site staan, onder het menuutje Patent en dan helemaal onderaan, die zijn ook leuk!(ik weet de namen even niet en anders duurt het zo lang) Ik heb ook weleens bij Vol een vlechtje in zijn voorpluk gemaakt terwijl hij hooi aan het eten was, resultaat: het stond recht omhoog en toen ging hij door de bak lopen, ik heb me doodgelachen! Haha! (hij had er geen last van hoor)

hahahaha, die foto van die handschoenen is geweeeeeeldig *LOL* wat een grappig gezicht Clown hoelang zijn de handschoenen erop blijven zitten? Tong uitsteken

Guinni

Berichten: 2714
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: In een hutje op een berg!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-03 09:23

Bij Patent bleven ze wel lang zitten, die vond het allemaal wel best. Joop is wel een etterbak, doet ie heel erg lief en net als je wil drukken schud ie een beetje en vallen ze eraf! De eerste keer vond Vollie het goed, maar toen we de camera hadden gepakt hadden ging die na 2 seconden al schudden Haha! Bij Vol hebben we ook een keer in zijn stal een bokt petje opgezet, aaah, wat een lief schooljongetje! Schijnheilig (wel een hele brave hoor! Tong uitsteken )

bloemkooltje

Berichten: 2143
Geregistreerd: 18-04-02
Woonplaats: Paterswolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-03 20:27

ik zal de handschoenen ook wel eens proberen maar ik vrees dat als ze met haar kop schut, ze van schrik er allemaal vandoor vliegen , rijden met handschoenen om de oren doe ik dus maar niet Schijnheilig