rijfoto's Daphne met Kim

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lepeltje

Berichten: 2972
Geregistreerd: 16-04-01
Woonplaats: de keukenla

rijfoto's Daphne met Kim

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-03 16:37

Nou, deze foto's zet ik erop voor Daphne. Ik vind de foto's zelf eigenlijk steeds een beetje genomen op het verkeerde moment, en later ging het veel beter maar toen was de batterij van de digi op.
Maar er zitten toch nog wel leuke foto's tussen, dus kijk maar gewoon.
Daphne, je mag zelf commentaar geven... Cool

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Nou ja, dat waren ze alweer.

Loolapelooza

Berichten: 5911
Geregistreerd: 31-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-03 16:39

misschien een stomme vraag maar rijdt jij op hooi? Haha! (met andere woorden wat ligt er op de grond waar je rijdt?)

Verder leuke pony , wat voor ras?

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-03 17:00

Dat zat ik me ook net af te vragen: waar rijden jullie op? Leuke foto's verder!

Lepeltje

Berichten: 2972
Geregistreerd: 16-04-01
Woonplaats: de keukenla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-03 17:05

Ehm, nou, wat het precies is weet ik niet. het lijkt wel een beetje op (nog erg vers) hooi, maar het is volgnes mij iets kunststof achtigs. Precies weet ik het niet, maar ik weet wel dat daar de bak nooit nat is en het stuift er ook nooit. Erg handig dus.

En wat voor een ras Kim is moet Daphne jullie zelf maar even vertellen. Het is een kruising tussen een iets e een iets Haha! , maar ik weet niet welke ietsen. Weet wel dat een van de ietsen een paard is... *LOL*

Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-03 17:37

Leuke foto's en leuke pony! Mooi kleurtje!

Don't forget: hakken naar beneden en teentjes naar binnen

Sieltjuh

Berichten: 11644
Geregistreerd: 30-05-02
Woonplaats: Oost-Souburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-03 18:02

Lepeltje schreef:
En wat voor een ras Kim is moet Daphne jullie zelf maar even vertellen. Het is een kruising tussen een iets e een iets Haha! , maar ik weet niet welke ietsen. Weet wel dat een van de ietsen een paard is... *LOL*


*LOL* Wel een leuk iets Lachen
Leuke foto's, en ze zijn ook mooi scherp

laurae

Berichten: 1530
Geregistreerd: 12-02-03
Woonplaats: assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-03 18:20

leuk paardje, maarre, je prikt je paard bijna constant in zjn buik op de foto's omdat je je hakken (al dan niet bewust) optrekt en je tenen naar buiten toe draait...

Joyceee86

Berichten: 5703
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: vught

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-03 18:57

Afbeelding
verder niks op de foto's die zijn erg goed gelukt.. maar zit je nu zelf scheef of je beugels zo scheef? en idd je moet je hakken wat meer omlaag doen

Anne

Berichten: 1367
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-03 20:06

heeey!!

foto's gemaakt op een dag dat het errug slecht ging Haha! fotograven komen altijd op het verkeerde moment!
En mijn hakken trek ik idd wel erg op op die foto's Bloos Maar als Kim zelf heel beroerd loopt dan ga ik er ook nogal krom op zitten, en dan gaat ze nog krommer lopen enz... dus dat schiet niet echt op!
Kim is een kruising tussen een KWPN ( haar papa ) en een welsh ( haar mama Lachen )

Skogsmulle

Berichten: 4077
Geregistreerd: 21-01-03
Woonplaats: Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-03 20:10

Lepeltje schreef:
Ehm, nou, wat het precies is weet ik niet. het lijkt wel een beetje op (nog erg vers) hooi, maar het is volgnes mij iets kunststof achtigs. Precies weet ik het niet, maar ik weet wel dat daar de bak nooit nat is en het stuift er ook nooit. Erg handig dus.


ik ken dat spul..idd, het is kunststof. Het is een soort plastic ofzo..heel vaag. Maar het is wel heeel errug handug ja.