Bij deze welkom in mijn eerste HAW-Topic
Vandaag heb ik vriendlief eindelijk over kunnen halen mee te gaan naar stal en foto's te maken.
En zie hier het resultaat:
De benodigde HAW Informatie:
De leuke fjord die jullie hier zien is de 13jarige Roos (v. Gardar).
Roos is mijn verzorgfjord die ik nu ongeveer een half jaartje 2(soms 3)dagen per week verzorg en rij.
We hebben sinds een tijdje eens in de twee weken les van een stalgenoot en tot nu toe hebben we al welgeteld 6 lessen gehad
In deze lessen zijn we vooral bezig met mijn houding, ontspanning bij ruiter en paard en het krijgen van een (constante) aanleuning.
Sinds we les hebben gaat het al een stuk beter!
Ons niveau is waarschijnlijk nog geen eens B niveau maar we doen ons best
We zijn veder ook niet van plan om wedstrijden te rijden maar het is natuurlijk wel leuk om te blijven leren, dit doen we zeker met plezier!
De puntjes waar wij tegenaan lopen:
- Mijn hakken, uitdrukken die krengen
- Mijn armen zijn net kapstokjes
- In de galop trek ik mijn benen op
- Een rustig tempo aanhouden in de galop
Hoe het eerst ging:

Hier hadden we nog geen les..
Foto's van vandaag:
1)

Instappen, ik spoor net aan (Die hakken!)
2)

Indraven
3)

4)

Charmant moment..
5)

6)

Galopje, wel mooi bergop!
7)

Lekker uitdraven, richting halsstrekken
8)

Uitstappen
9)

Moe paardje
10) Filmpje:

Van alle filmpjes die vriendlief gemaakt heeft heb ik één aanelkaar-geplakt filmpje gemaakt

Ik vind dat er wel mooie momenten tussen zitten.. Alleen die galop blijft lastig!
Bedankt voor het kijken!
Ik hoop dat het topic veder aan alle eisen voldoet

Ps. Ik ben ervan bewust dat het (nieuwe) bruine zadel echt niet staat bij het zwarte hoofdstel.. maar daar wordt aan gewerkt!

)
!
) en dat ze het allemaal nog een beetje moet leren, dus met veel geduld en doorzettingsvermogen kom je er wel. Maar je mag haar best wat harder laten werken. Succes !!