Dit is Moreno,mijn7 jarige knappe kruising ruin.Ik heb hem inmiddels een jaar.
Ik ben niet fanatiek wedstrijd gericht aan het rijden ofzo,maar wil hem wel lekker dressuurmatig aan het lopen krijgen.
Dit valt nog niet helemaal mee,hij is vrij stug en snapt er allemaal niet zo veel van,maar hij doet wel echt heel erg zijn best!
waar ik tegen aan loop is dat hij heel moeilijk aan het been te krijgen is,maar dat gaat al wel beter,lengtebuiging gaat ook beter,maar het is nog erg moeilijk om zijn neusje er wat meer uit te rijden zonder dat hij zwaar op de hand en erg op de voorhand wordt.
Van mijzelf is het ook al weer wat jaartjes geleden dat ik mijn vorige paard reed,dus ik moet er zelf ook weer wat inkomen.Ons niveau is dus erg beginnend.
Ik wil graag binnenkort eens een B proefje starten....wat denken jullie?Kunnen we dat wagen of kunnen we daar beter nog even mee wachten en wat door trainen?
Hier de foto's:

ik weet niet of het mag in dit topic,maar ook nog even een blije foto van mijn stoere vent in de wei

Ik vind het heel erg spannend om ons zo in HAW te zetten...ben benieuwd naar het commentaar dat we gaan krijgen