Lusitano hengst Palhaço ZZ-Licht Diepenveen

Moderators: C_arola, Nicole288, Coby, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Palhaço

Berichten: 1587
Geregistreerd: 02-08-05
Woonplaats: Overijssel

Lusitano hengst Palhaço ZZ-Licht Diepenveen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-09 01:35

Hoi hoi! :D

Ik rijd ZZ-Licht met mijn lusitanohengst Palhaço (Paljas)
Daar ben ik heel erg blij mee, omdat hij (toen we Z2 waren) er minstens een jaar uit is geweest door een blessure in het achterbeen..
Het was dus altijd de vraag óf we weer wedstrijden konden rijden of dat de blessure terug zou komen... inmiddels doen we veel rustiger aan dan vóór de blessure ;)

Ik rijd vooral buitenritten, we 'trainen' ongeveer 3 keer in de week in de rijbak :D
Ik reed al langer dan een jaar in de ZZ-Licht met hem, nadat ik genoeg punten had gereden in de Z2...
Maar ik had nooit echt les meer na die blessure omdat ik alles heel rustig moest opbouwen en ik telkens per maand een klein stapje uit bouwde.. en ik was bang dat ik met les, andere 'dingen' moest doen dan dat we gewend waren (waarbij de blessure niét terug kwam, wat betekende dat die manier 'veilig' was ;) ) Na een tijdje werden er belangrijke kampioenschappen bij onze vereniging verreden en kon ik een les krijgen van Remy Basting; veel van geleerd, erg fijn lesgeven..

maar ja nog steeds geen winstpunten, ik reed gemiddeld elke maand een concours maar ook geregeld minder vaak, als er niets bij ons in de buurt was..
Toen de blessure niet meer terug kwam durfde ik weer 'nieuwe dingen aan' en kreeg ik les van mijn nieuwe instructrice.
Veel van geleerd... zeer fijn lesgeven, heel bewust worden van wát je doet, veel meer aan lengtebuiging en soepelheid werken maar ook aan de tact, heel stil zitten... echt heel veel nieuwe leerzame dingen geleerd waar ik zelf niet bij stil stond.. van haar ik heb elke 2 weken les.. (momenteel al een hele tijd niet meer, omdat ze de rug heeft gebroken.. )

tot nu toe 4 lessen van haar gehad, toen mijn eerste 2 winstpunten gehaald in Almelo... WAUW ik super de super blij! eindelijk mijn winstpunten, eindelijk bevestigd in de ZZ-licht (volgens horen zeggen; een van de weinige lusitano's in de subtop?)

goed de oefeningen trainen bij mijn nieuwe instructrice tussen de buitenritten door ;)
en een geweldige dag tijdens concours in Diepenveen _/-\o_ O:) wat bleek.. weer 2 winstpunten, _/-\o_ :# :):) had jurys Vos, Schokker en Vermunt. máár.. mijn vader vertelde dat ik nog 2e stond... haha grapje zeker!? := :\ maar nee.... ik stond ex eco 2e inderdaad en een 6e prijs :D joepi! waren veel prijzen omdat er veel deelnemers waren: waren wel 8 prijzen :wow:
nou... mijn dag kon natuurlijk niet meer stuk!
Ik heb geleerd: gewoon doorzetten, want wie weet wordt het wel beloond! *\o/* ik ben dus super blij!! had nooit durven dromen dat er misschien eens een prijsje in de Subtop weggelegd zou zijn voor ons.. :Y) :# :):)

Er zijn nog héél veel punten die we moeten verbeteren natuurlijk.. maar we zitten nu wat meer op de goede weg.. :+
Dus als je tips hebt? Graag! Laat het mij maar horen! :D
Mijn vriend Alexander heeft geprobeerd leuke plaatjes te schieten ;)

1. Losrijden in de warmte ;)
Afbeelding

2. Wat een timing! haha zo lijkt het net of ik een vlag in de hand heb!
Afbeelding

3. Tja het mag wat meer actie uitstralen.. ;)
Afbeelding

4. Draven..
Afbeelding

5.
Afbeelding

6. Mag meer lengtebuiging, bergop
Afbeelding

7. Uitgestrekte draf..
Afbeelding

8. Ook uitgestrekte draf
Afbeelding

9. Verzamelen na uitgestrekte draf
Afbeelding

10. Inzet schouderbinnenwaarts
Afbeelding

11. Galop pirouette rechts
Afbeelding

12. Moet in die hoek niet in knikken in mijn linker heup.. rechtop blijven zitten ;) oeps vergeten.. :o
Afbeelding

13. Inzet galop appuyement naar links
Afbeelding

14. Achterwaarts..
[img]http://94.100.113.223/591550001-591600000/591570301-591570400/591570373_6_GfRO.jpeg[/img]

15. en tot slot een portretje die op die dag is gemaakt door Julia D'Ailly :D thanks!!!!! :D
Afbeelding

16. link portret :D
http://94.100.116.6/579250001-579300000/579259301-579259400/579259368_6_phhU.jpeg

17. link portret :D
http://94.100.114.77/579250001-579300000/579259801-579259900/579259895_6_kZZ3.jpeg

Bedankt voor het kijken!! :D *\o/*
Groetjes Manon! en Palhaço ;) :Y)

Als je tips voor mij hebt of ideeën, graag natuurlijk!!

Snoevie

Berichten: 18203
Geregistreerd: 13-07-03
Woonplaats: Westwoud

Re: Lusitano hengst Palhaço ZZ-Licht Diepenveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 07:36

wat een prachtig paard,zo mooi wit!

het is HAW,dus misschien een tip; probeer op je handen te letten,hou ze netjes naast elkaar.

verder gefeliciteerd!

Ellen__

Berichten: 1980
Geregistreerd: 29-01-08
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 07:43

wat een ge-wel-dig paard heb jij zeg :wow:
hij loopt echt heel mooi,die uitgestrekte draf is echt +:)+
ik heb weinig aan te merken op je houding,omdat het moet,let op dat je je handen rechtop houdt :D

Rhendera
Berichten: 1481
Geregistreerd: 15-10-08
Woonplaats: Raleigh, NC, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 07:44

Wauw! Geweldig :D Zo zie je maar wat je kan bereiken he!

Omdat dit HAW is; Je handen wat netter naast elkaar & Proberen rechtop te zitten, nu hang je soms scheef (foto 3,12 & 13.) al weet ik het van 3 niet zeker ;)

Geweldige foto's, Geweldig paard! Jullie komen er zeker wel (al zijn jullie er allang in mijn ogen :Y) )

egnie

Berichten: 2369
Geregistreerd: 26-03-05
Woonplaats: oet ut Oosten

Re: Lusitano hengst Palhaço ZZ-Licht Diepenveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 08:13

Wat een plaatje. Ik vind het een mooi geheel om naar te kijken. Wat reeds gezegd is zijn je handen. Beetje aparte houding, maar dat is eigenlijk alles. Heel veel succes!

TurboTinker

Berichten: 14900
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Meppel

Re: Lusitano hengst Palhaço ZZ-Licht Diepenveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 08:19

Wat een geweldig mooi dier!
Ook ik sluit me aan bij het commentaar, en in de bochten vooral rechtop blijven zitten!

Wat heeft je paard trouwens een schitterend mooi bruin oog.

cloris

Berichten: 4695
Geregistreerd: 23-11-01
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 09:04

Niet alleen een van de weinige Lusitano's in de Subtob ik denk ook een van de weinige combinaties met een trensje? :D
Prachtig paard zeg en de aanhouder wint dus idd, ik mag er alleen maar van dromen voorlopig ;) oja HAW; kijk uit dat je niet teveel gaat knikken in de heup en de polsen (zie foto 5). Verder hoop ik dat je geduld vaker beloond gaat worden met mooie punten, succes!!

nobillity

Berichten: 3827
Geregistreerd: 15-06-05
Woonplaats: Etten-Leur

Re: Lusitano hengst Palhaço ZZ-Licht Diepenveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 09:08

wauw wat een prachtig paard heb jij zeg
en die uitgestrekte draf

ik ga mee met het commentaar wat al is gegeven

JuliaaZM
Berichten: 229
Geregistreerd: 16-04-09
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 09:10

Wat een prachtig paard! Mijn commentaar, rechtop blijven zitten en voor je kijken.

Ook wou ik even AMEN zeggen dat jij zo iedereen wegblaast in het ZZ-licht met een trensje ~~}>

Yavanna

Berichten: 2692
Geregistreerd: 11-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 09:14

Erg mooie foto's en idd je handen:D en heel goed met een trens, als hij het redt, en je zit in de lichte tour, moet je natuurlijk met stang en trens, is hij het al wel gewend? Ik vind het erg knap dat je het met alleen een trensje doet.

Simba_
Berichten: 1359
Geregistreerd: 28-06-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 09:20

Goed om te zien dat jullie na zo'n blessure weer zo goed zijn teruggekomen. Ziet er echt prima uit, fijn paard! Vraag me af wat hij precies had aan zijn achterbeen?
Overigens ben ik het niet helemaal eens over wat hier over trens/stang en trens wordt gezegd. Dat verhaal heeft echt twee kanten. Sommige paarden lopen totaal niet fijn op stang en trens, de ruiter móét dan wel met trens rijden. Dus het is niet zo dat het per definitie moeilijker is op trens, absoluut niet.
Ook op een stang en trens moet een paard gewoon op de trensteugel nageven.

Edit: Was het vergeten te vermelden net, maar JUUL: Schitterende portretten :D !!!
Laatst bijgewerkt door Simba_ op 25-05-09 09:44, in het totaal 1 keer bewerkt

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 09:22

Heel mooi rustgevende beelden!
Ik vind je handen ook wat hoog, en dan vooral de eerste foto van de uitgestrekte draf.
Ik ben ook benieuwd of hij al stang en trens gewend is... En wanneer je daarop over MOET stappen, of mag je altijd met trens rijden?
Succes, geduld wordt beloond zo te zien ;)

bulck

Berichten: 4234
Geregistreerd: 08-11-05

Re: Lusitano hengst Palhaço ZZ-Licht Diepenveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 09:45

idd heel mooi beeld, fouten geef je zelf al aan.
Hel chique dat je op trens alles mooi laat zien.

smeetjoew

Berichten: 10662
Geregistreerd: 25-08-05
Woonplaats: Amersfoort

Re: Lusitano hengst Palhaço ZZ-Licht Diepenveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 10:30

Wat zijn jullie toch een superfijne combinatie! :9 Fijn dat er nu weer een stijgende lijn in zit, na de blessure.
Zo te zien een keurige proef en nog proficiat met je twee punten en je prijzen! Je uitgestrekte draf ziet er superfijn uit!

Denk af en toe om je lengtebuiging. Hij zou nog iets fijner nageeflijk mogen zijn in de nek en kaak. Maar volgens mij weet je heel goed wat je doet, dus dat gaat helemaal goed komen. :D Nog veel succes in het ZZ Licht, zo te zien zijn jullie er helemaal op jullie plek. :j

Princesj

Berichten: 4555
Geregistreerd: 02-01-06
Woonplaats: Almere

Re: Lusitano hengst Palhaço ZZ-Licht Diepenveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 11:18

Helemaal super:) ik vind het geweldig om te zien dat je nog gewoon op een trensje rijd, mijn complimenten.

Voor mooi zou je je hand nog iets dichter bij elkaar mogen houden en iets stiller in het sturen. Succes!

Prinslover

Berichten: 4644
Geregistreerd: 20-12-04

Re: Lusitano hengst Palhaço ZZ-Licht Diepenveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 12:17

Wat een plaatje van een paard is het toch.. Heb hem lang niet voorbij zien komen.. Maar deze plaatjes zijn echt super :D . Hij is heel mooi :j haw: Let wel op je onderbenen tijdens het achterwaards dat je ze niet te ver naar achteren legt.

Lusitana

Berichten: 22463
Geregistreerd: 26-10-04
Woonplaats: buiten Grandola, Alentejo, portugal

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 14:47

6 is prima qua buiging, je bent te streng voor jezelf.

In de galoppiriouette kijk je duidelijk niet waar je heengaat, maar naar beneden, dat is wel jammer.

Je galop appuyement zet je wel heel fanatiek in, je draagt hem zowat zelf tussen je benen die kant op, leuk om te zien, maar ook daar kijk je duidelijk niet waar je heen moet, maar naar beneden.
Nu ik het check is dat eigenlijk op alle foto's zo. Kan puur toeval zijn, je zult toch een keer moeten kijken waar je heen moet neem ik aan...
Maar wel jammer, er komt nog zoveel meer uitstraling bij als je trots naar voren kijkt.

Tja, kreten als "mooi paard" zul je van mij niet horen, ik woon in Lusitanië :+ en ben niet anders gewend.

Je weet zelf goed waar je mee uit moet kijken (dat inknikken) en het brede dragen van de handen is wel genoemd, maar zie ik niet zo zeer als fout tenzij het dus fouten veroorzaakt en dat doet het hier niet.
Wel handen altijd rechtop en soepel houden. Breed zetten (in het algemeen) gaat te vaak gepaard met platte handen en stijve polsen, dit is al opgemerkt door iemand geloof ik.

Zo globaal zie ik een heel mooie effectieve zit, correct gegeven hulpen, goede respons van het paard. Ik zie het allemaal wel gewoon doorkachelen naar de GP. Succes.

Palhaço

Berichten: 1587
Geregistreerd: 02-08-05
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-09 16:23

snoevie: bedankt voor je reactie!! :D :P voor concoursen is hij altijd heel mooi wit ;) maar de dag erna.. is hij alweer bruin van het rollen in het zand ;) haha daarom hadden we ook de fotoshoot van Julia 's avonds op dezelfde dag van het concours haha ;)
Ellen_ Wat leuk om te lezen!! :D ik word er gewoon verlegen van :o haha :D heel erg bedankt!! :D
FireScorpion thanx!!! :D inderdaad moeten mijn handen nog wat meer leren in de juiste positie te blijven! :Y) haha en inderdaad het rechtop zitten mag niet vergeten worden ;) ontzettend leuk om je reactie te lezen!! :D thanx!! :D
Egnie Heel erg bedankt voor je leuke reactie! Op de handhouding, ben ik elke training weer aan het letten :Y) ;)
Snackie bedankt!! :D hij heeft inderdaad een lichte kleur bruin in zijn oog en onder in zijn oog heeft hij donkerbruine tijgerstreepjes :D maar dat zie je geloof ik niet op de foto's hahah :D bedankt voor je reactie!!
Cloris Ja, we waren elke les extra aan het letten op het inknikken in de heup en op de handhouding ;) die hebben nog wel wat aandacht nodig ;)
Heel erg bedankt voor je mooie en leuke reactie! :D :P
Nobillity bedankt voor je reactie! :D
JuliaaZM iedereen wegblaast in de zz-licht..? haha ;) gewoon een beetje mazzel gehad deze wedstrijd ;) :D :Y) merci voor je reactie!! :D
Yavanna bedankt voor je reactie!! :D we hebben nog wel een lánge weg te gaan voordat we misschien óóit eens een keer als het voorspoedig gaat, in de lichte tour terecht zouden komen, maar ik hoop dat tegen die tijd je daar ook met een trens mag rijden hahaha :+ :D dan hoef ik niet over te schakelen ;)
Ik heb wel eens, ik denk 4 keer ofzo met S&T gereden.. ook 1 concours, hij liep niet echt veel anders, maar ik vond het zelf prettiger en makkelijker om lekker met 1 teugel te rijden i.p.v. 2 dat je na het groeten en na de uitgestrekte stap je teugels weer op maat moet maken ;) maar dat is natuurlijk ook gewoon oefening ;) wat ik wel af en toe heb gemerkt is dat hij wat makkelijker naar de hand toe te rijden is met trens, met S&T was hij af en toe iets lichter in de hand... maar dat voelde juist niet prettiger dan normaal.. want ik wil wel een fijne verbinding hebben ;) maar later zei iemand tegen mij dat mijn stang en trens misschien niet de juiste waren voor mijn paard, mijn stang was waarshcijnlijk te groot... en heb eigenlijk die S&T niet meer in gedaan omdat ik tegen de tijd dat het verplicht is, ik het eerst laat controleren door mijn nieuwe instructie of het wel de goede bitten zijn want anders vind ik het zielig voor mijn paard als ik iets verkeerds in zijn mond heb gedaan ;) en hij daarmee zijn best moet doen.
Maar de reden dat ik met trens rijd, is vooral omdat ik het prettiger vind voor mijn paard dat hij 'maar' 1 bit in heeft en makkelijk met het grazen na de wedstrijd ;) haha (hij gaat ook wel vaak grazen aan het haster) en ik probeer eerst zo ver mogelijk te komen met een gewone trens :Y) ik vind het wel mooier met S&T maar dát is geen reden voor mij om toch met S&T te rijden. ;)
Simba_ Heel erg leuk om je reactie te lezen!! leuk!! :D :o Hij had een peesblessure in zijn spronggewricht iets van tussenligament? ofzo.. en omdat het tussen het bot zat, zag je het niet van de buitenkant... want als het wel aan de buitenkant zat, zou het zo groot als een balletje zijn! dus zoveel druk zat daar... tja en dan moet je opeens 5 min. stappen sochtends en 5 min. stappen savonds en dat 2 maand... en darana uitbouwen naar 10 minuten stappen de volgende maand... pffff blij dat dat achter de rug is.. moet zeggen dta mijn paard ontzettend lief en braaf is gebleven.. echt heel erg mazzel mee gehad.. _/-\o_
Je hebt absoluut gelijk hoor! over de S&T! want ik ken ook iemand die in ZZ-Licht rijdt met een trens omdat het paard een klein mondje heeft en daardoor fijner loopt op een trens :D Ik vind het zelf fijner, lekker met 1 teugel en 1 bit in mijn paard's mond ;) Heb wel eens meegemaakt in de Z1 dat een jury had gezegd tegen een schrijfster (van mijn vereniging) van: "Zij rijdt vast nét Z1 omdat zij nog niet is overgestapt naar de S&T... " haha
Ben het met je eens, dat het niet per definitie moeilijker is alleen op een trens! :D
Ben benieuwd of Juul je reactie nog leest ;) :P haha
griebels klopt! handen gaan soms de lucht in! blijft een aandachtspunt ;) Hij heeft wel eens S&T in gehad ;) hij is heel braaf maar dacht echt van.. wat veel om op te knabbelen ;) haha
In de lichte Tour, wat na de ZZ-Zwaar komt, is het verplicht om met S&T te rijden.. is het eigenlijk ook verplicht om dan met een dressuurrok/zo'n lang jasje te rijden?
Dirkje_ en Kekaro en Alissaaa en Bulck en Linn91 en Stravero Heel erg bedankt voor de leuke reacties!! :D :D :o Erg leuk om te lezen natuurlijk :Y)
Isabella_ Wat leuk! er was geloof ik een man ook 2e ;) of bedoel je in de andere proef?
smeetjoew Dank je wel!! :D :D :D klopt hoor over de nek en kaak, daar zijn we mee bezig om hem mooier nageeflijker te krijgen zodat hij ook losser in het lijf wordt :Y) Heel erg leuk om je reactie te lezen!! :D *\o/*
Princesj en Wendy31 en Draflinger Heel erg bedankt voor de reacties !! :D
Nicoletje92 Bedankt voor je reactie!! :D :o Ik ben al heel erg verwend met een portretfotoshoot en mijn vriend vind het erg leuk om te fotograferen ;) dus sinds kort elk concours foto's :P dus ben al zo verwend met fotoshoots ;) :P haha
Prinslover Leuk om je reactie te lezen!! :D :D bedankt voor je tip over de benen ;) hij ging eerst erg aarzelend achterwaarts waardoor ik duidelijk en eventueel iets overdreven moest zijn in mijn hulp om hem goed te laten snappen wat hij moest doen, hopelijk kan het over een tijdje met minder duidelijke hulp ;) bedankt!! :D
Lusitana Dank je voor je leuke maar ook leerzame reactie! Zal er eens op gaan letten op dat 'kijken' :Y) Wat een voorrecht heb je om tussen zoveel lusitano's te leven! haha ;) *\o/* _/-\o_ :~ haha vooral die cremello's/perlino's? zijn prachtig op jouw profiel!! *\o/*
Heel erg bedankt!! :D :D
Ryanne_ tja.. ik word natuurlijk erg vrolijk van zo'n reactie! hihi _/-\o_ :D :o :# bedankt!! :D

ponyparadijs

Berichten: 15646
Geregistreerd: 12-09-05
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 19:07

Wat een prachtig paard.

Wat een mooi beeld!
En dat op een enkel trensje dat zie je op dat niveau niet vaak meer!

Even nog wat commentaar want dat hoort hier nu eenmaal!

Je handen klap je naar beneden. Hou ze wat meer recht op dan is het hele plaatje compleet!

vilouma

Berichten: 1017
Geregistreerd: 01-11-08
Woonplaats: West-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 19:10

geweldig dier! foto 6 heb je je binnenhand wel erg streng ,let daar op!

ik wil even zeggen dat ik respect heb dat je in het zz licht je paard nog op een trensje rijdt n plaats van al die heisa,erg knap!

Casca
Berichten: 4069
Geregistreerd: 11-02-05
Woonplaats: Almelo

Re: Lusitano hengst Palhaço ZZ-Licht Diepenveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 22:58

Nou super dat je nu de foto's erop hebt gedaan! :D

Kon je ze niet iets croppen voor je ze ging uploaden? jullie staan er nu vaak maar heel klein op :)

hihi, wat lijkt paljas klein op die eerste foto! Zo tussen de kastelen van paarden!

En een paard is niet op te tillen aan de voorkant ;) je hebt je handen soms wat hoog, terwijl dit niet opvalt als ik je gewoon zie rijden. Ontspan die armen :D

Maar Toppie hoor!! en een groter compliment als dat je van lusitana hebt gekregen kun je volgens mij niet krijgen!! Daar kan ik alleen maar mee instemmen; ga zo door :D

Jasmijn159

Berichten: 4443
Geregistreerd: 04-11-05

Re: Lusitano hengst Palhaço ZZ-Licht Diepenveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 23:11

Groot gelijk dat je lekker op een trensje blijft :) het ziet er prachtig uit.
Nou omdat het HAW is, 1 dingetje: in de pirouette kom je wel erg heftig door met je rechter spoortje of lijkt dat zo?

Blackmagic85

Berichten: 389
Geregistreerd: 23-02-05

Re: Lusitano hengst Palhaço ZZ-Licht Diepenveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-09 07:55

Grote pluim dat jij de ZZ licht rijdt op een trensje!! Dat vind ik echt super!
Je paard loopt op sommige foto's met zijn gewicht te veel op de voorhand; probeer hiervoor te waken.
Verder super en veel suc6!!

Idra

Berichten: 6129
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Kortenaken (België)

Re: Lusitano hengst Palhaço ZZ-Licht Diepenveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-09 14:15

Ik was mezelf laatst nog aan het afvragen wanneer ik nog eens foto's kon zien van jouw Portugese man. Ik vind hem echt geweldig!

Fijn dat je in NL toch nog aardig ver met een trensje mag rijden. In België is het na niveau 3 (cf. Z2) helaas verplicht...

Jammer dat je jouw foto's op HAW gezet heb, ik zal snel iets bedenken: probeer in te ademen in de bochten, dan ga je niet inknikken maar trek je automatisch je hele wervelkolom recht :)

Flabbergast
Berichten: 7534
Geregistreerd: 21-11-04

Re: Lusitano hengst Palhaço ZZ-Licht Diepenveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-09 22:20

Mijn bericht is verwijderd omdat ik geen tips had voor je probleem (weet uberhaubt je probleem niet) maar bij deze dus.
Heb je helaas niet zien rijden, had ik wel leuk gevonden!
En als tip: zet je foto's niet meer op HAW :)), en als rijtechnische tip ;), blijf vooruit kijken en ga mee met bovenstaande :j