4 jarige boy (koss x balder) op wedstrijd met zijn crew

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

__PSM__

4 jarige boy (koss x balder) op wedstrijd met zijn crew

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-09 12:49

Dit is mijn lieve 4 jarige gelderse ruin, het is een Koss x Balder, genaamd An easter boy :D Er zijn nog voldoende puntjes waar we aan werken, meer bij mij dan bij hem.

Dit is onze 4e buitenwedstrijd, waar de eerste proef geweldig de mist in ging door allemaal dingen van mijn kant af, ik had vreselijke pijn in mijn rug, kon niet fijn zitten en boy dacht door het voorover zitten dat dat het startschot voor het voorwaartse was :D Hihi hartstikke braaf, maar niet helemaal goed getimed :P toch nog 171 waar ze wonnen met 183 Tussen de eerste en tweede proef flink gerekt en gestrekt, het leek niks te helpen, tot ik vlak voor mijn proef al doorzittend de ring in reed en er ineens een elastiekje leek te knappen. Ik kon ineens weer redelijk zitten :D Deze proef ging dus ook veel beter, en we kregen een 5e prijs met 185 punten :D Dat zet de teller op 9 winstpunten, nog één en dan zijn we L1 startgerechtigd :D niet dat we dat gelijk doen hoor :D Lol maken is veel belangrijker.

Punten van mij:
Rechtop zitten
Goed op mijn kont zitten, maar dat lukte gewoon echt niet op één of andere rare reden :)
Handen bij elkaar :D
Soms voor me uit kijken

Punten van het paard:
Altijd zo lief blijven
Braaf blijven
En ik moet er goed om denken dat ik hem echt van achteren naar voren met mooie lengte in zijn hals blijf rijden :D
Soms zou het net iets actiever mogen, maar dat begint allemaal steeds meer te komen :)

Afbeelding
Rechtop en goed op mijn kont zitten

Afbeelding
Rechtop en goed op mijn kont zitten

Afbeelding
Hihi vrouw heh, kan twee dingen tegelijk, praten met mijn nicht en rijden :P Hihi wel rechtop zitten

Afbeelding
Lol met je knol, heel belangrijk, maar eerder niet denkbaar :D

Afbeelding
Redelijk fijn plaatje :D Zou iets actiever mogen

Afbeelding
Denk 5 seconden later :D
Afbeelding
Leuk plaatje, weer rechtop zitten

Afbeelding
Dit vond boy er eerst van :D

Afbeelding
Maar toen kwam de fanclub op gang :D

Afbeelding
En daar liep hij hoor met zijn nieuwe vriendin :D :D

Afbeelding
Toch wel leuk al die vriendinnetjes denkt boy :P

http://lh3.ggpht.com/_jPtd-jsg8IE/ShZjO ... CF0009.JPG

Al met al nog genoeg punten om aan te werken, maar weer trots op grote guppekop dat hij alles zo leuk vind, ik ben zo blij met hem, tis een heerlijk paard :D

Twilight

Re: 4 jarige boy (koss x balder) op wedstrijd met zijn crew

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 12:53

leuk pauline en idd de punten die je aangeeft.
maar je eerste proef was toch niet heel verkeerd, voor het oog zag het er best wel fijn uit ondanks dat hij zo voorwaarts was.

Sharon_91

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 12:55

Ah ik vind Boy zo'n schatje!
Vind hem echt een kwijlkoppie hebben, helemaal met dat gave hoofdstel. :P

Punten geef je zelf ook aan, en je werkt aan je houding, dat weet ik. :D

Jullie zijn een fijn beeld samen!

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 12:57

Op de foto's ziet het er allemaal wel lekker uit ondanks je punten. Dat je er nogal 'krom' op zit zal ik maar niet zeggen, want daar was je jezelf van bewust zo te lezen. :P

Op de foto's loopt ie trouwens helemaal niet opgekropt zeg. Lastig om er zo wat van te zeggen. Maar gefeli met je WP!

__PSM__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-09 13:00

Iris, dat valt opzich wel mee, hij kropt zich ook niet op hoor, tis meer dat ik soms wat teveel terug werk zeg maar :D Maar dat gaat allemaal al veel beter :D Hihi ik ben zelf ook geen hoogvlieger, en vind lol maken erg belangrijk :D Gelukkig is boy wel een grote lolbroek :D

__PSM__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-09 13:02

hihi was in Nunspeet :D hihi, mijn pa vond dat de eerste proef een wp waard was, ik niet, ik kan me goed vinden in mijn punten zo :D

Ashley__

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 15:03

Ziet er al heel fijn uit Pauline :j Geen spanning verder. je moet idd héééééél hard aan je eigen houding gaan werken want die is echt..... _-:( _O- Schouders naar achteren, op je komt gaan zitten en voor je kijken! Maar dat gaf je zelf ook al aan. Wel echt iets aan gaan doen, want dan zou het er al een stuk beter uit gaan zien :j

Hier en daar mag je paardje iets actiever, maar voor de B loopt ie zeer netjes. Hoe kwam je eigenlijk aan 171 punten??

Tinkebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 15:10

Leuk Pauline, jullie gaan echt vooruit :j
Zoals je zelf al aangeeft is er aan je eigen houding nog wel wat te verbeteren, doe dat ook!! Dat maakt het plaatje echt 100 keer mooier!
Verder lekker zo door gaan, als ik deze foto's vergelijk met die van een paar weken terug heb je hem al zóveel beter voor elkaar. Veel meer van achter naar voren en vooral die lengte in z'n hals is stukken verbeterd :j Nu vanuit dit plaatje nog wat meer actie en show er uit rijden en dan kun je zo het L in hoor ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 15:14

Ik denk als je voor je kijkt met je hoofd netjes omhoog (denk dat er een touwtje omhoog aan je kruin vastzit) dat je houding dan al een stuk verbeterd.
Stoere bok is het!

beyosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 17:08

super foto's van jou en boy-zoals ik gisteren al zei; en ik had gelijk..hihiging de 2de proef beter...
allebei meer ontspannen ,dan in de eerste proef.
alle punten zijn al genoemd-dus nix meer aan toe tevoegen........ ;)of toch..........
zag bij je losrijden,dat je in je ene hand nog steeds met 2vingers rijd, is dat nog steeds van, omdat je je vinger had gebroken,en je er nog last van hebt? ,het viel me op!
wij vonden het ook zeer leuk om jullie te supporteren en de film is waarschijnlijk woensdag klaar!
de toekomst tussen jullie 2 word als maar zonniger-geen wolkje aan de lucht te zien-suc6 met je komende wedstrijden....... 8-)
Laatst bijgewerkt door beyosa op 22-05-09 17:13, in het totaal 1 keer bewerkt

_Pasja_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 17:09

Boy loopt echt netjes Pauline! Ziet er heerlijk ontspannen uit :) Als jij nog iets netter gaat zitten, is het plaatje compleet, maar ik snap dat dat vandaag wat moeilijk was. Op sommige foto's lijkt het of je binnenhand iets strenger inwerkt dan je buitenhand en af en toe lijk je je been wat te ver naar achteren te leggen.

Jullie zijn een hele leuke combinatie! :)

__PSM__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-09 20:51

Ik rij inderdaad nog steeds met één hand op twee vingers, want mijn vinger wil niet meer soepel genoeg worden...

Eigenlijk nog nooit eerder gehoord dat ik ongelijk in zou werken met mijn handen, dus zal wel meevallen denk ik, maar kan er altijd even op letten :D

_Pasja_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 21:12

Dan zal het wel niet! Het is in RL toch beter te beoordelen dan vanachter de computer. :) Ik dacht het bij foto 2 en 5 te zien, maar ik heb me dan waarschijnlijk miskeken :)

jaggie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 21:24

Netjes weer een wp erbij, en ook nog prijs, goedzo ben trots op jullie! Boy is echt mooi paard aan het worden zeg, toppie! Vind dat je hem ook steeds mooier op lengte krijgt, let er wel op dat je in wendingen/voltes ook genoeg buiging in het lijf hebt. En ik kan wel over je houding zeuren,maar je hebt daarin zelf ook in de gaten waar je aan moet werken. Maar *zucht* wat heeft hij toch een mooi koppie!

__PSM__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-09 11:40

Steph, buiging is vooral nog een probleempje tijdens het doorzitten, ik zit dan nog wat onstabiel, en dan weet boy niet zo goed wat te doen.. Komt dus ook bij mij vandaan, leuk dat je dat eruit haalt zeg, zie je niet vaak :D

Ashley, nou whahah we gingen best wel hard, ik snap nog niet zo goed dat dit vooral foto's zijn van de eerste proef :P Maar ik kon me wel vinden hoor in die 171 :D Hihi klopte wel ongeveer :D

lindake

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-09 12:38

Moderatoropmerking:
Reacties die niet voldoen aan de regels van RT-HAW verwijderd. Let er in de volgende reacties op om de regels van RT-HAW te respecteren. Indien je niet weet wat deze inhouden kan je het nalezen in de charter van RT-HAW

_Fieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-09 16:17

Wat een leuk paard zeg! :D
probeer zelf mooi rechtop te gaan zitten en vooral letten op een gelijke handhouding. je linkerhand lijkt iets terug te werken.
verder zit je bak stuk met je neusriem gedraait aan de linkerkant. Je neusriem moet voor je bakstuk zitten, zoals aan de rechterkant :)

Nessah

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-09 18:49

Mooi paard heb je zeg!

Zelf mag je je wat meer langmaken en rechtop zitten,handen netjes rechtop en iets actiever. Maar ik vind het al een heel fijn beeld geven zo, veel succes nog :)

nynke1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-09 19:28

Leuk paardje :)
je zit wel heel erg voorover.. als het paard ook maar iets doet lig je zo uit het zadel :P

probeer dat te voorkomen door hele tijd aan te denken om je schouders naar achteren te doen en borsten naar vorden te doen , haha.

en iets voorwaatser kan ook wel teminste zo ziet het er uit, verder mischien je hakken ietsje meer uitdrukken tenen naar binnen en voor de rest dat wat je zelf zei..

succes nog!

__PSM__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-09 12:57

Nynke, whaha overdrijven is ook een vak hoor, ik zit inderdaad voorover, maar het is tien keer erger geweest, hihi en ik lig er zeker niet zomaar naast :P Op deze foto's zit ik denk ik voor iemand met pijn in zijn rug nog best redelijk :D Al moet het beter :D Het voorwaartse is op enkele foto's zo. Hihi tevens zijn dit ook punten die ik zelf ook aangaf :P

Agnes, thnx voor je commentaar :D

Fieke, goh dat van die bakstukken, ik wist dat het niet goed zat, maar ik kon er niet achter komen wat het nou was :D Nu zie ik het :D Thnx :D Terugwerkende linkerhand zal wel meevallen, namelijk nog nooit commentaar ofzo op gehad, zoals hier boven ook aangegeven :D Wel is mijn linkerhand standaard iets in een rare houding, ik heb namelijk een paar maanden terug mijn vinger gebroken gehad, en deze is nu te stijf om de teugels soepel, snel en vriendelijk te bedienen dus rij ik met mijn linkerhand op mijn middelvinger ipv ringvinger, misschien dat dat het is, maar ik zal het voor de zekerheid ook nog even in de gaten houden :D

iertje2valen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-09 17:08

Ziet er goed uit hoor.. En zoals je zelf ook al zegt je houding is voor zeker voor 70% verbeterd nog 30 % te gaan :P !

Kladversie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-09 19:36

Je houding ben je zo te lezen aan het werken en was eerlijk gezegd ook wat té lui om alles te lezen, dus duizend maal sorry als je het al eerder gehoord hebt.. Hou je benen op hun plek. Sluit me verder aan bij wat je zelf al zegt.. Schouders naar achterdrukken en hakken uitdrukken.

__PSM__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-09 12:01

Hihi, benen heb ik nog niet eerder gehoord, heeft denk ik te maken met het nog voorover kantelen :D Ga er op letten :D

NanceMiss

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-09 11:17

Hallo Pauline,

Ziet er goed uit en je aandachtspunten weet je zelf goed aan te geven! Super, want dat is de eerste winst naar verbetering.
Klein puntje: op sommige foto's lijken je tenen naar buiten te wijzen.

Succes!

FahyaFemke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-09 15:25

Leuk paard.
Vind je paard er goed uitzien op de fotos, lekker lopen
Werk inderdaad aan je houding, dan zullen het kwijlplaatjes worden. ( of begrijp ik dat dit maar eenmalig zo naar voren is? ik zelf duik ook naar voren als of ik elk moment een hindernis moet nemen)
En leuk dat je zoveel lol met je knol hebt, daar gaat het uiteindelijk om toch? :D