Er zijn nog voldoende puntjes waar we aan werken, meer bij mij dan bij hem.Dit is onze 4e buitenwedstrijd, waar de eerste proef geweldig de mist in ging door allemaal dingen van mijn kant af, ik had vreselijke pijn in mijn rug, kon niet fijn zitten en boy dacht door het voorover zitten dat dat het startschot voor het voorwaartse was
Hihi hartstikke braaf, maar niet helemaal goed getimed
toch nog 171 waar ze wonnen met 183 Tussen de eerste en tweede proef flink gerekt en gestrekt, het leek niks te helpen, tot ik vlak voor mijn proef al doorzittend de ring in reed en er ineens een elastiekje leek te knappen. Ik kon ineens weer redelijk zitten
Deze proef ging dus ook veel beter, en we kregen een 5e prijs met 185 punten
Dat zet de teller op 9 winstpunten, nog één en dan zijn we L1 startgerechtigd
niet dat we dat gelijk doen hoor
Lol maken is veel belangrijker.Punten van mij:
Rechtop zitten
Goed op mijn kont zitten, maar dat lukte gewoon echt niet op één of andere rare reden

Handen bij elkaar

Soms voor me uit kijken
Punten van het paard:
Altijd zo lief blijven
Braaf blijven
En ik moet er goed om denken dat ik hem echt van achteren naar voren met mooie lengte in zijn hals blijf rijden

Soms zou het net iets actiever mogen, maar dat begint allemaal steeds meer te komen

Rechtop en goed op mijn kont zitten
Rechtop en goed op mijn kont zitten
Hihi vrouw heh, kan twee dingen tegelijk, praten met mijn nicht en rijden
Hihi wel rechtop zitten Lol met je knol, heel belangrijk, maar eerder niet denkbaar

Redelijk fijn plaatje
Zou iets actiever mogenDenk 5 seconden later
Leuk plaatje, weer rechtop zitten
Dit vond boy er eerst van

Maar toen kwam de fanclub op gang

En daar liep hij hoor met zijn nieuwe vriendin

Toch wel leuk al die vriendinnetjes denkt boy

http://lh3.ggpht.com/_jPtd-jsg8IE/ShZjO ... CF0009.JPG
Al met al nog genoeg punten om aan te werken, maar weer trots op grote guppekop dat hij alles zo leuk vind, ik ben zo blij met hem, tis een heerlijk paard
Geen spanning verder. je moet idd héééééél hard aan je eigen houding gaan werken want die is echt.....
Schouders naar achteren, op je komt gaan zitten en voor je kijken! Maar dat gaf je zelf ook al aan. Wel echt iets aan gaan doen, want dan zou het er al een stuk beter uit gaan zien