Onze spring in 't veld!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Onze spring in 't veld!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-03 16:32

Ja hoor, we hebben een echte spring in het veld: Voltrack! Het gaat soms wat moeilijk, maar als je deze foto's bekijkt zou je zeggen dat hij toch wel een parcoursje moet kunnen...
Helaas is zijn dressuur niet echt sterk, dus het zit er voorlopig niet in, bovendien is het een rasechte endurance knol en het springen is niet iets om enthousiast van te worden voor hem. Hij blijft een beetje traag...
Maar dat wil nog niet zeggen dat hij het niet kán gelukkig...

Dit zijn foto's van vandaag, een dubbelsprong met als 2e hindernis een steilsprong en een enkelsprong, alleen een kruisje. Het steiltje ging echt super, de kruisjes gingen wat minder, daar werd hij niet bepaald wakker van, maar dat wil nog niet zeggen dat het niks was hoor!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-03 16:47

Leuke foto's Laui!
Mooi paardje ook *LOL*
Leuk om weer eens foto's te zien van hem.

Veirl

Berichten: 19817
Geregistreerd: 08-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-03 16:48

leuke foto's, vooral die laatste.

Guinni

Berichten: 2714
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: In een hutje op een berg!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-03 20:05

Laui durft na een aantal minder prettige ervaringen met haar springknol Jopie niet meer zo goed. Gister nog wel geprobeerd, maar toen bezeerde ze dus weer haar pols (hoezo die knol kan er gewoon niets van? hehe...). Ze heeft nu beloofd om in de les wel weer te gaan springen trouwens, met Jopie, want met de anderen durft ze het ook niet zo goed (Voltrack gaat tergend traag en springt pas als het hoog wordt).
Ik durf alles, dus ga ik met Voltrack springen, net als vandaag. Ik heb ook met Patent gesprongen en dat is echt een natuurtalentje. Laudine zei al dat het haar niet zou verbazen dat het een keurig springertje zou zijn, en vandaag deed hij alles heel netjes. Én... hij galoppeert door na een sprong, iets wat Jopie en Voltrack van hun lang zal hun levensdagen niet doen, te lui he...