Zondag koersen duindigt

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-03 11:03

Ha de pa van mijn paard komt ook van de baan Parco x Hij is overigens wel goedgekeurd voor het hannoveraans stamboek (veredelen) Ennuh mijn Marca kan toevallig ook zeeeeeeeeer hard

Liesje_1
Berichten: 666
Geregistreerd: 18-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-03 12:43

Gaan we anders is meeten op duindigt met een groepje, die gek zijn van volbloedjes en of dravers ? Lachen

prompter

Berichten: 11158
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-03 12:49

Woogy schreef:
ik zal eens kijken of ik je zie zondag, wat staat er op de stal voor naam kan ik ene beetje kijken welke box ik moet hebben


Rain loopt 1e paasdag waarschijnlijk pas weer of de week erna, zondag zijn we er dus niet. Als we er zijn staat er "S. Diab" met krijt op de box geschreven, en we hebben altijd de meest linkse box. Tot ziens!

prompter

Berichten: 11158
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-03 12:50

Trouwens Woogy, ik zat zondag op een bankje bij de eigenarentribune en er stonden tijdens een ren 3 meisjes naast mij waarvan 1 met fotocamera - misschien was jij dat wel Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-03 14:04

Liesje_1 schreef:
Gaan we anders is meeten op duindigt met een groepje, die gek zijn van volbloedjes en of dravers ? Lachen


Euh, ik ben niet "gek" van volbloeden, maar het lijkt me wel gaaf om een keer op de renbaan te kijken en de sfeer te proeven. Ben ik nog steeds welkom? Lachen

Woogy

Berichten: 8285
Geregistreerd: 06-01-03
Woonplaats: Bellingwolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-03 17:30

iedereen is welkom, zelfs de mensen die altijd schreeuwen dat het mishandeling etc. is, is goeie ervaring van deze pracht sport.
hey zou best wel eens kunnen dat ik dat was, stond vaak genoeg de hele tijd met m'n camera te flitsen, ik had ene grote grijze paarden jas aan, een een blauwe spijker-rijbroek. foto's staan op http://groups.msn.com/dannypaard bij afbeeldingen op pagina 7 Lachen

mensen ik ga een topic openen in als er is ene meetingforum, en zo niet bij uhmmm dat forum over alles anders dan paarden zeg maar, ach je vind het wel zet hier wel ene linkje neer Lachen

kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-03 17:42

Mijn vorige paard schijnt ook op de renbaan gelopen hebben, het was een Kafu xx.

Woogy

Berichten: 8285
Geregistreerd: 06-01-03
Woonplaats: Bellingwolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-03 17:52

KAFU!!!!!! kafu was zo geweldig!!!!!!!!!!! waar staan die xx voor?
wat fotootjes van kafu Lachen
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
[BM] Meeting op Duindigt de link naar de dinges meeting

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-03 17:57

Die xx-jes staan voor Engels Volbloed.

Woogy

Berichten: 8285
Geregistreerd: 06-01-03
Woonplaats: Bellingwolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-03 18:02

hmmm apart Lachen wij noemen het gewoon de ouders, bij de passpoorten en papieren van koersende bloeds staat er bij anders dan volbloed paarden: outcast, of nb(non-bred), kom het alleen niet vaak tegen aangezien volbloeds al eeuwen alleen met bloed worden door gefokt