Dit is Macallan, een 11jarige kwpn-er ruin. Maar sinds 3 jaar pas goed onder het zadel.
Daarvoor heeft Macallan een lui weilandenleventje gehad, na de vorige eigenaresse vroeger is verongelukt tijdens een buitenrit en bang is geworden.
Ik rijd macallan eigelijk alleen maar buiten, de eigenaresse doet vooral het bak-werk, en ik rijd hem meestal in bos of strand.
Maaar vandaag niet! De laatste keer dat ik hem in de bak reed zijn er ook foto's gemaakt, daar had ik een nogal strenge hand.
Ik probeer er zeker aan te werken! En mijn beugels zitten zo kort wegens kraakbeenafwijking in mijn benen, vooral mijn knieën.
Ja, het zit verschrikkelijk, maar als ik langer zit met mijn beugels, kan ik de volgende dag niet meer lopen.

Dus hier, Macallan!

Poseren

Instappen

Tsja, er ontgaaat hem niets! Overal spoken

Drafje (Macallan heeft een nogal ruime draf, het verruimen is nog spectaculairder en zowat niet uit te zitten

Galopje

Opwarmertje, jammer van die staander..!

Joepiee
Last but not least;

Hoger durfde ik niet

Ik vind springen leuk, als ik weet dat het paard 9 van de 10 keer springt. Een dressuurruiter dus, haha.
Macallan helpt me er echt doorheen, ondanks mijn eigen fouten weigert hij tot nu toe nooit!
Oja, tuurlijk heb ik ook linksom gereden, voor degene die het opviel dat de foto's rechtsom zijn

tips over mijn houding zijn van harte welkom