Weer een topic van ons
Afgelopen week hebben we een redelijk grote dip gehad, ik heb 2x van bit verwisseld omdat mevrouw een wondje had door haar watertrens (velletje was tussen bit en bitring gekomen) en deze ging télkens weer open. Dus ik bustrens gehaald, liep ze totaal niet fijn op, weer een andere bustrens met precies hetzelfde middenstuk als haar 'oude' bit maar weer zichzelf compleet vastzetten en alles.. Volgende dagen dus met haar oude bitje & bitringen gaan rijden maar ze liep heel stijfjes. Van de wedstrijd had ik dus ook niet veel verwacht, toch wat mooie foto's
Vandaag had ik weer les, ze liet zich weer wat fijner inbuigen en liet vaak fijn los
was dus helemaal blij! Het is nog niet zoals het geweest is, maar ze was iig weer een stuk fijner te rijden. Ik kan ook steeds fijner mijn handen bij elkaar zetten en dragen :) ze wordt steeds makkelijker en lichter in de hand. Ze is wel erg lang, en dus vrij lastig goed bij elkaar te rijden. We oefenen veel op stelling, buiging, achterhand er meer bij en een fijne nageeflijkheid. Ze vind het moeilijk haar lichaam te buigen en loopt graag met contra stelling of ze valt naar buiten, of door m'n binnenbeen heen, maar daar werken we aan en het gaat echt al stukken beter!
Mijn beenligging en handhouding is onwijs verbeterd, alleen begint nu mijn bovenlichaam/hoofd een eigen leven te leiden
Ik zit vaak scheef, hang naar achteren of juist naar voren en kijk echt te veel naar beneden. Ach, weer iets om aan te werken!
Over 2 weekjes weer een wedstrijd, kijken of we weer eens een winstpunt mee kunnen pakken
Ons niveau is dus B.Foto's van de wedstrijd:
1.

2.

3.
Tussen de 2 proeven door heb ik haar flink scherp moeten maken, ze liep nogal te klooien met de eerste proef en zo wou ik niet mijn 2de proef in
wel een beetje jammer van mijn spoortje hier. 
Drafje
4.

5. Stap

warm draven
stap
Mijn nieuwe probleem, lekker achterover hangen

6. Op de volte

galop
netjes halthouden
7. Volte verkleinen

De fijne aanleuning waar we zo hard naartoe werken

8. Mooi voorwaarts

9. Pasje schoudervoor in stap

10. blije galop

11. Fijn beeld

12. Pasje naar voren op de volte, ik zit erg scheef..

Schakelen op de volte
13. Fijne draf

drafje
Uitschuiven, kijken of ze mijn hand wil volgen
14. Richting halsstrekken, hier laat ze haar rug mooi los
(zie je gelijk goed hoelang ze is)
15. halsstrekken

Dat was het! Graag opbouwend commentaar en tips zijn altijd welkom!
ja m'n hakken
het valt niet echt op maar heb en half uur met lange beugels gereden en een half uur met iets korter.. Weet nog niet wat ik fijner vind.. Er hangt 1 spiegel maar daar zie je nauwelijks iets in, en mijn wedstrijd ging niet zo, had 166 en 177!

ik heb net even in wat oude topic's gekeken en de vooruitgang is echt heel groot. Daar allereerst een complument voor. Even rijtechnisch commentaar
)