Lois en Miragegidran

Moderators: Murosch, A_nouk, Coby, Agossie

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Natascha

Lois en Miragegidran

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-03-03 08:29

Omdat Ingrid (Miragegidran) op zoek was naar een heel braaf paard, heb ik Lois aangeboden. We hadden een stralende dag en Lois heeft zich perfect gedragen. Alleen weer een eikel die z'n hond niet aan de lijn kon houden (nb in een natuurgebied Boos! ) maar die ellende duurde gelukkig maar even.
Afbeelding
Vertrek op stal.
Afbeelding
Nog even lachen op een paard op schoenen voordat we weggaan.
Afbeelding
Hier komen we net onder het viaduct uit. Waarom moeten die treinen toch zo'n herrie maken? Haha!
Hierna begaf mijn digitale camera het en heb ik dus helaas geen foto's meer kunnen maken.
Petje af voor Miragegidran die toch maar mooi 3 uur op een vreemd paard heeft durven zitten. Haha!

Niets zo charmant als een paard aan de wand: (zie profiel of hiervoor portretten en naambordjes)

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-03 08:32

okee, ik was toch best stoer he Haha!
maar je wilt niet weten hoe gespannen ik was, ik lach dan wel, maar ondertussen......
kan nu niet meer lopen van de spierpijn in schouders/nek/rug van het gespannen zijn..................en auw m'n kont, je zou toch denken dat ik wel genoeg zitvlees heb Frusty

Lois, bedankt Lovers en dat wegvliegen vergeef ik je hoor, stomme hond

p.s. volgende keer neemik je mee naar huis, want ik wil ook zo'n brave!

bedankt, natascha

Natascha

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-03-03 12:17

Een goed excuus voor een massage Haha! . Lois was vandaag wel echt weer bijzonder Lois. Haha! . Maar hij was erg braaf gisteren.

Niets zo charmant als een paard aan de wand: (zie profiel of hiervoor portretten en naambordjes)

Diana_Mabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-03 12:21

Het is ook eng buiten er kan van alles gebeuren ik ben ook altijd weer blij als ik heel huids terug ben.
Knap hoor!

Dresuur zadel te koop 17,5 inch medium wilde boom
http://www.bokt.nl/markt/ad/396430/lede ... 175-fit-25

shaundylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-03 12:46

Leuke foto's!!!! ik vind treinen ook altijd heel eng als ik met mijn paardje ben gewoon omdat ze zoveel herrie maken!

XXX linsey

Leeftijd is maar een getal wat je bij je geboorte hebt meegekregen

Natascha

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-03-03 12:56

die treinen zijn idd zwaar irritant. Vooral als er 2 tegelijk langskomen net onder het viaduct. Lois stoort zich er niet aan maar ik vind het toch zo'n pokkeherrie. Maar ja, als je naar dat stuk bos wilt moet je wel. Knipoog

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie