Eindelijk!!! Mander-rij-foto's!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-03 13:09

chatelaine schreef:
Kom hem wel is inrl bewonderen Tong uitsteken als mag van jou Schijnheilig Tong uitsteken

Tuurlijk, leuk zelfs! Haha!

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-03 14:16

Ik schreef gister avond al dat het leuke foto´s zijn, en dat vind ik nu nog steeds Haha! ! Op de vierde foto waar Colin op hem zit, lijkt het idd wel een erg klein beestje *LOL* , maar op de rest van de foto´s vind ik dat het reuze meevalt Lachen !!

Jij en Mander zijn een leuk stel samen Es Lachen ! (En die cap, tja, daarmee ziet bijna iedereen mee uit als een debiel Tong uitsteken -ik dus ook Knipoog - maar ja, veiligheid gaat toch wel voor Lachen !!)
Mander had niet kleiner moeten zijn, of jij groter Knipoog , maar ik vind dit echt precies goed passen Lachen !!

Leuk hoor, dat jullie zoveel hebben gedaan en dat je er weer een hoop hebt bijgeleerd Lachen !

Chatelaine

Berichten: 9151
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-03 14:35

Nou es of dat leuk is vraag ik me af voor jou dan he Knipoog *LOL*
Schijnheilig

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-03 18:01

Lachen zeg Lachen Ik snap alleen je zadel niet helemaal, je benen liggen zo ver naar voren, en die van Colin ook... je hoort bij een vzvzadel toch je onderbenen ook gewoon in een rechte lijn met je rug kunnen laten liggen? Of is dit western manier?
Veel plezier verder met je haf! Lachen

Arjette

Berichten: 1644
Geregistreerd: 21-02-03
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-03 18:10

He Esther

Zo te zien was het wel heel leuk met die Colin! Deed Mander het goed als westernhaffie?? Dat zal vast wel! Nu jij nog!! Kan hij je trouwens geen les gaan geven?? Want hij zal het vast heel goed kunnen!! Was de bak trouwens toch niet te klein om er een beetje behoorlijk western in te kunnen rijden? Scheve mond ik moet zeggen dat de bak er op de foto's toch behoorlijk groot uitziet Knipoog
Eej ik ben trouwens vandaag geslaagd voor mijn rijexamen!! Haha! Haha!
Doe Kia de groetjes van mij en verzorg haar wel goed he!! Knipoog

Groetjes Arjette

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-03 18:30

Nou, Mander heeft anders behoorlijk gevochten en tegengestribbeld Haha! Hij vond het echt heel erg moeilijk, maar deed verschrikkelijk zijn best
Ik kan haar wel lesgeven (tot waar mijn kennis reikt uiteraard Haha!), maar ik kan niet op een regelmatige basis naar Zeeland toe. Het is toch 45 minuten rijden, ik heb geen rijbewijs en met het OV kost het me verschrikkelijk veel geld. Scheve mond

Laura: je hebt helemaal gelijk Haha! Ik ben gewend om op een westernzadel te rijden, waar je toch een wat andere houding op hebt Haha! Het gekke is, dat mijn benen tijdens het westernrijden wel recht onder mijn lichaam liggen, maar op dit zadel niet Haha! Daarnaast was het best lastig om met mijn lengte op zo'n ukkie te rijden *LOL* Zeker één die nog gaat vechten ook Tong uitsteken

grassie

Berichten: 4856
Geregistreerd: 13-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-03 20:49

Haha, wat leuk, Collie op een haf *LOL* Cool
Over 'te groot' zal ik maar geen opmerkingen meer maken, dat ziet iedereen wel Knipoog. Maar toch leuk dat je hem een keertje gereden hebt, haflingers zijn haast altijd leuke beesten. *jeetje, het is alweer bijna 2 jaar geleden dat Nick wegging en ik dus voor het laatst op een haf gezeten heb, bedenk ik me ineens Haha! *

Ik vind jou goed op Mander passen hoor Esther! Hij wordt steeds mooier en die halstertouwen staan echt stoer Party!!

guidolover

Berichten: 1642
Geregistreerd: 26-09-01
Woonplaats: St. Maartensdijk (zeeland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-03 19:17

dit zijn bij mij ook allemaal kruisjes??

Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-03 21:43

guidolover schreef:
dit zijn bij mij ook allemaal kruisjes??


Klopt, gofoto ligt eruit! Huilen Huilen
Zal een andere uploader zoeken Haha!

Fleda

Berichten: 5700
Geregistreerd: 03-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-03 23:29

Ze doen het alweer!

Ik zat te kijken en plotseling dacht ik verrek, dat is mijn zadel geweest! Knipoog Rijd het een beetje lekker colin? nee he? Haha!

Leuke foto´s zijn het! Mander moet ik nou echt een keer IRL ontmoeten! Hij ziet er goed uit!