Gisteravond weer een tekening gemaakt.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sieltjuh

Berichten: 11644
Geregistreerd: 30-05-02
Woonplaats: Oost-Souburg

Gisteravond weer een tekening gemaakt.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-03 17:13

[img]http://www.clubs.nl/ClubsData/117658/incoming/tek%20bont(1).jpg[/img]

Door het scannen lijkt het net of het papier geel is, maar het is echt wit hoor Lachen
Wat vinden jullie ervan? Alle commentaar is welkom Lachen

Sieltjuh

Berichten: 11644
Geregistreerd: 30-05-02
Woonplaats: Oost-Souburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-03 17:22

Btw, als er nog mensen zijn met een mooie duidelijke foto van een hoofd van een paard, waar ik mee mag oefenen, pb me Lachen

Kiara

Berichten: 10899
Geregistreerd: 10-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-03 17:23

Mooi hoor! Maarrrrrrr als alle commentaar welkom is, zou ik eens kijken naar dat neusgat. Dat kan nog beter volgens mij... Is maar een suggestie hoor, ik vind m heel erg mooi verder!

Kiara

Berichten: 10899
Geregistreerd: 10-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-03 17:31

O, ik heb overigens een paar foto's van paardenhoofden in mijn profiel. Heb je daar wat aan? Succes!

Lautjuh123

Berichten: 5174
Geregistreerd: 20-10-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-03 17:34

als je wilt mag je luck tekeken Haha! foto's staan in mn profiel Knipoog
stuur m dan ook even op als je hem hebt getekent, als je dat doet! Haha!

Fem

Berichten: 12509
Geregistreerd: 18-11-02
Woonplaats: Gemeente Zaltbommel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-03 17:42

je mag hassan voor mij na tekenen!!
[img]http://www.gofoto.nl/_fotos/screensize/Im000499(2).jpg[/img]

ik hoop dat ie mooi word.....als je tenminste zin hebt om te tekenen!!

wenny

Berichten: 7670
Geregistreerd: 06-03-03
Woonplaats: Hoekschewaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-03 17:47

mooie tekening je ken wel ff kijken in mijn profiel voor een foto die je na zou willen maken staan er genoeg *LOL*

Sieltjuh

Berichten: 11644
Geregistreerd: 30-05-02
Woonplaats: Oost-Souburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-03 17:57

Dankje allemaal. Ik zal kijken welke paarden ik kan natekenen Lachen

fabske
Berichten: 4232
Geregistreerd: 01-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-03 08:46

mooie tekening volgens mij is het paard ed king hill van het nrps of niet??? zo ja dan weet je nu zeker dat ie mooi is want hij lijkt nog ook en zo neej dan is het nog steeds een supermooie tekening.

Lindy

Berichten: 6038
Geregistreerd: 07-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-03 08:54

Mooi getekend hoor!
Ik heb ook twee 'hoofdfoto's' in m'n profiel,zie maar even als je nog foto's nodig hebt.

Sieltjuh

Berichten: 11644
Geregistreerd: 30-05-02
Woonplaats: Oost-Souburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-03 16:21

fabske schreef:
mooie tekening volgens mij is het paard ed king hill van het nrps of niet??? zo ja dan weet je nu zeker dat ie mooi is want hij lijkt nog ook en zo neej dan is het nog steeds een supermooie tekening.


Ik weet niet welk het paard is. Ik heb hem uit m'n paarden encyclopedie Lachen Maar het is in ieder geval niet Ed King Hill

Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-03 16:30

ik weet wel welke foto het is denk ik, die van Jose Hermsen?
ik vind het wel leuk getekent, maar het wordt nog mooie als je duidelijker de spieren enzo aangeeft. gewoon extreem donker dus en dan steeds lichter laten uitlopen naar de 'gewone' kleur.
even een voorbeeld: een echt paard heeft om het donkere van z'n neusgat een lichter randje ritten, zie foto van mo4ever.

wat ook een goede oefening in tekeningen uitprinten(bv. op site van natascha of hier ergens op bokt bij ITP) en dan natekenen. dan zie je makkelijk wat donkerder en lichter moet Lachen

Sieltjuh

Berichten: 11644
Geregistreerd: 30-05-02
Woonplaats: Oost-Souburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-03 16:43

Boogiegirl schreef:
ik weet wel welke foto het is denk ik, die van Jose Hermsen?
ik vind het wel leuk getekent, maar het wordt nog mooie als je duidelijker de spieren enzo aangeeft. gewoon extreem donker dus en dan steeds lichter laten uitlopen naar de 'gewone' kleur.
even een voorbeeld: een echt paard heeft om het donkere van z'n neusgat een lichter randje ritten, zie foto van mo4ever.

wat ook een goede oefening in tekeningen uitprinten(bv. op site van natascha of hier ergens op bokt bij ITP) en dan natekenen. dan zie je makkelijk wat donkerder en lichter moet Lachen


Thanxx voor de vele tips Lachen Mijn slechtste punt is ook de spieren en de kleurverschillen enzo

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-03 17:43

Mooi hoor!
Ik mis ookd e schaduw (onder het hoofd bijvoorbeeld)...verder ben je aardig op weg
Je zou Bud ook wel na mogen tekenen hoor. Zoek maar een leuke foto uit op www.rietdijk.com/buddy.htm Lachen

Sieltjuh

Berichten: 11644
Geregistreerd: 30-05-02
Woonplaats: Oost-Souburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-03 18:12

XoNo schreef:
Mooi hoor!
Ik mis ookd e schaduw (onder het hoofd bijvoorbeeld)...verder ben je aardig op weg
Je zou Bud ook wel na mogen tekenen hoor. Zoek maar een leuke foto uit op www.rietdijk.com/buddy.htm Lachen


oke Lachen Ik mag er nu al een paar natekenen, dus het kan even duren Lachen Maar misschien heeft het een voordeel; misschien lukken de tekeningen dan beter Haha! *LOL*