Informatie over Guus;
Hij heet eigenlijk Flannagan, hij is een zwart bonte tinkerruin van inmiddels 12 jaar. Ik heb hem net 3 maand ongeveer en ben nu een week of 3 met hem bezig. Ons niveau zal ongeveer B zijn, we starten a.s. zondag onze eerste FNRS wedstrijd ter voorbereiding op de B straks in de zomer. We doen de F6
Zo zag het er een week geleden uit, veel spanning vooral aan mijn kant.
[RIJ-ITP] Bonte Guus @ work
Nu gaat het al een stuk beter, ik ben een stuk relaxter, heb inmiddels weer lekker les gehad vorige week wat super goed gaat. Mijn binnenhand is af en toe wat streng... Guus laat mij snel weten wanneer dit gebeurd en dan kan ik redelijk snel weer toestaan/ontspannen. Mijn teentjes mogen ook wel wat meer naar binnen

Nou hier de foto's
lekker beeld vind ik zelf

Dit was net na een moment dat ik te streng was met mijn hand, ik geef hier even overdreven toe

En dan ziet het er 2 passen later weer zo uit

Ik moet meer meegeven met mijn handen, dit is echt een knelpunt, Guus wil namelijk graag langs de hindernis en ik moet hem dan echt even goed opsluiten met de teugels, het is nogal eens zo dat we niet uitkomen en ik dan niet echt voorbereid ben op zijn sprong waarnaar ik dus met mijn handen blijf steken zegmaar. Nog even wat oefenen en dan hoop ik wat beter in te kunnen schatten wanneer hij springt.

Hier ging hij er dus langs

Guus spots hindernis (een stijl van 60cm waar geen foto van is

Dat was het, tips welkom