Drunense Duinen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Drunense Duinen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-03-03 14:52

Vorige week hadden Laiser en ik samen met een stalgenootje een heerlijke rit gemaakt door de Drunense Duinen.
Helaas hadden we toen geen fototoestel bij ons tijdens de rit. Wel is er na afloop deze foto gemaakt:
Afbeelding


Gisteren ben ik samen met Michel daar nog gaan wandelen en het heerlijke voorjaarszonnetje Haha!

En toen heb ik nog wat foto's gemaakt van plekken waar ik ook met Laiser ben geweest.

Door onderstaand vennetje is Laiser heen geweest.
Afbeelding Afbeelding
En bij deze twee foto's hoort deze quote van Laiser Knipoog
Laiser schreef:
Hier wilde ze hebben dat ik in een vennetje ging staan met mijn edelde voetjes. Ja daaaaaaaaag dikke middelvinger dan worden mijn voetjes nat en ik ben net bij de smid geweest.
Olly heeft zich wel zo gek laten krijgen en is zelfs het vennetje overgestoken. Tot boven zijn knieën kwam het water, nou vraag ik je dan spoor je toch niet Verward .
Maar ja, je kent mijn baasje. Ze wilde toch dat ik het probeerde. *zucht* mensen
Ik voelde even heel voorzichtig met mijn voetje....
......... IEKS!!!!! Bloos Dat was nat! No way Baby daar ga ik niet in. (dacht ik), maar ja mijn baasje is wel erg lief voor me, dus ben ik uiteindelijk nog het water in gegaan, maar alleen tot mijn kroonrand hoor! Ja kom nou!


Dit vertelde mijn baasje:
Olly had de smaak te pakken en liep weer vrolijk het water in en zo naar de overkant. Ik had nog zo iets van ja daag direct slaat de paniek toe bij Laiser en lig ik daar in het water. Maar ja, het was natuurlijk wel heel gaaf als Laiser er ook doorheen zou durven. Dus je snapt het al, ik deed alsof mijn neus bloedde en stuurde Laiser ook door het water. Na een korte tegenstribbeling liet Laiser zich toch overhalen en liep het water in.

Dat was gek joh, normaal komt water altijd uit de kraan op uit de lucht, en als het dan op de grond ligt is het zo'n plasje van een paar cm.
Maar nu liep ik tot boven mijn knieën in het water. Brrr en het spatte allemaal omhoog Verward precies in mijn gezicht.



Afbeelding
Afbeelding


Lobke98
Berichten: 430
Geregistreerd: 13-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-03 15:40

Het ziet er echt gaaf uit....krijg zelf ook weer zin om eens rond te trekken!!!!!

Mosh

Berichten: 6017
Geregistreerd: 16-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-03 15:45

Leuke foto's
Daar is nog natuur !

Dreams don’t work unless you do.
Mijn paarden op IG

Moonlover

Berichten: 1547
Geregistreerd: 25-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-03 16:14

Het is daar echt super, ik ben er een paar jaar geleden ook geweest jammer genoeg zonder paard..

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-03 19:42

Ik ben vandaag in Oisterwijk wezen rijden Haha! Daar hebben ze ook al zoveel water *LOL* Dat hebben wij in ons grote bos niet hoor

Vanillia

Berichten: 7656
Geregistreerd: 22-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-03 19:44

ik woon er vlakbij Haha! maar ik heb geen paard om er te gaan rijden Verdrietig maar tis echt heel mooi daar he?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 56 bezoekers