Samsam gaat weer zo fijn!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
nicolientje

Berichten: 2656
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Oudewater

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-03 17:42

echt een supermooi paard!

Lautjuh123

Berichten: 5174
Geregistreerd: 20-10-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-03 19:26

geen ruzie mensen Tong uitsteken
ik vind het een heel mooi paard, ik vind dat je houding er goed uitziet, ik rij zelf ook altijd met korte beugels dus ik heb verder niks te zeuren!
ik vind de foto's trouwens heel mooi gemaakt Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-03 20:31

Heel leuke combinatie!
Veel succes in jullile voorbereiding naar de selecties toe. Start je direct in de L met Sam?


kattebeest schreef:
maarre sam z'n houding is hier ook niet voor een 9 maar voor een 4,


Ik ziet dit toch echt 100 keer liever dan een paard dat tegen de hand komt en dus niet nageeflijk is. Met een beetje meer been er bij is dat neusje er zo uit te rijden. Vooral voor een 4-jarige zou ik me daar helemaal gen zorgen over maken.
Jammer dat jij dit niet juist weet in te schatten Kattebeest.

fokfanaat

Berichten: 20215
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Uut Uune

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-03 20:35

Jippie"]
Heel leuke combinatie!
Veel succes in jullile voorbereiding naar de selecties toe. Start je direct in de L met Sam?


[quote="kattebeest schreef:
maarre sam z'n houding is hier ook niet voor een 9 maar voor een 4,


Ik ziet dit toch echt 100 keer liever dan een paard dat tegen de hand komt en dus niet nageeflijk is. Met een beetje meer been er bij is dat neusje er zo uit te rijden. Vooral voor een 4-jarige zou ik me daar helemaal gen zorgen over maken.
Jammer dat jij dit niet juist weet in te schatten Kattebeest.
[/quote]

Jippie bedankt voor je positive inbreng,

Maar nee, ik ga gewoon in de B beginnen hoor. Zit nog wel te denken om PAVO-cup te gaan rijden, niet dat ik de illusie heb om daar hoge ogen te kunnen gaan gooien, maar gewoon voor de belevenis! Ik wil hem rond die tijd goed voor elkaar hebben, want een regelrechte afgang, daar zit ik uiteraard ook niet op te wachten. Maar hij heeft 3 goede gangen, met een soepele, ruime draf met swung, dus het lijkt me gewoon heel leuk!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-03 20:49

Wow PAVO-cup!
Voor de ervaring is dat al een hele belevenis, voor jou en voor je paard. Het is zeker een goede oefening voor die grote buitenconcoursen die gaan komen.
Hou ons op de hoogte! Er is vast wel een Bokt-delegatie bij elkaar te trommelen *LOL*

fokfanaat

Berichten: 20215
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Uut Uune

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-03 20:54

Alsjeblief niet, zal zo al zenuwen genoeg hebben. Maar ik heb het idee dat ik echt een heel fijn paardje heb ookal zal hij het zowiezo afleggen tegen het doorgereden zijn van een groot aantal anderen.

We gaan gewoon genieten van de ervaring en van al het moois dat daar zeker rond zal lopen!

Ik weet alleen niet naar welke voorronde ik dan heen moet, maar dat komt dan wel een keer!

Destinietje

Berichten: 4197
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Bij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-03 21:11

Begrijp dat het de bedoeling is dat ie naar de pavocup gaat ? Leuk joh! ziet er echt heel netjes uit! En wat maakt die hulpteugel uit? hij hangt de hele tijd los, en je komt toch wel over alsof je er verstand van hebt! (ok, schijn kan bedriegen, maar toch Schijnheilig Haha! ) Succes met het trainen nog, en op de pavocup natuurlijk! Knipoog

Nina

Berichten: 1683
Geregistreerd: 02-01-02
Woonplaats: Vlissingen, Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-03 21:16

Ik vind het er netjes uitzien voor een nog niet eens 4 jarig paard en ikzelf zit ook niet gelijk zo netjes als ik met een jong beest bezig ben, dan ben je namelijk vaak met wat andere dingen te druk!
Tja de reacties van kattebeest, daar kan ik weinig zinnigs over denken. Als je dan al zo veel te zeggen hebt over een ander, bekijk dan in hemelsnaam even de foto die jij pas op itp had gezet, kattebeest...

Veel sucses met hem, SamSam!

fokfanaat

Berichten: 20215
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Uut Uune

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-03 21:17

Die hulpteugel gaat er over een paar weken af, das maar tijdelijk.

Enne super veel verstand heb er niet van hoor, helemaal niet van de pacocup, wordt de allereerste keer, heb het zelfs nooit als toeschouwer gezien. Maar met mijn pony heb ik Z gereden, met een leerpaard m2 en met mijn vorige zelf ingereden paard m1. Dus ik heb wel wat ervaring.

fokfanaat

Berichten: 20215
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Uut Uune

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-03 21:19

Nina schreef:
Ik vind het er netjes uitzien voor een nog niet eens 4 jarig paard en ikzelf zit ook niet gelijk zo netjes als ik met een jong beest bezig ben, dan ben je namelijk vaak met wat andere dingen te druk!
Tja de reacties van kattebeest, daar kan ik weinig zinnigs over denken. Als je dan al zo veel te zeggen hebt over een ander, bekijk dan in hemelsnaam even de foto die jij pas op itp had gezet, kattebeest...

Veel sucses met hem, SamSam!


Bedankt, ben blij dat ik niet de enige ben die het lekker vindt gaan!!

caro_vt

Berichten: 3605
Geregistreerd: 02-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-03 18:20

als je meer info wil over de pavo-cup kijk dan eens op www.kwpn.nl
(maar dat wist je vast al)
verder: ken je niemand in je buurt die al meegedaan heeft aan de pavocup? kan je mss praktische vragen én tips vragen?

Frederieke

Berichten: 444
Geregistreerd: 27-08-02
Woonplaats: Zonhoven (Limburg,Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-03 18:33

Heel mooi paard, echt mijn type, kzou hem zo van je willen overnemen (kzoek namelijk ook een paard), veel geluk op je eerste wedstrijd !

fokfanaat

Berichten: 20215
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Uut Uune

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-03 01:15

Frederieke schreef:
Heel mooi paard, echt mijn type, kzou hem zo van je willen overnemen (kzoek namelijk ook een paard), veel geluk op je eerste wedstrijd !


Sam lijkt inderdaad wel wat op je pony, ik weet nog wel een goed adres om een paard te kopen, maar dat is wel in nederland! Mocht je interesse hebben PB me dan effe!

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-03 15:50

Mooie bok!

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-03 15:55

Oja, en voor degene die hier liep te miepen, volgens mij is het duizend keer belangrijker dat een dier door zijn lijf heen loopt dan dat hij precies aan dat ideaalplaatje voldoet. Een die door zijn lijf heen loopt voelt ook heel wat beter dan zo eentje die hoog bovenin lekker loopt te trekken en niet nageeft. WAs dressuur niet lichtheid?

fokfanaat

Berichten: 20215
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Uut Uune

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-03 20:28

Steef schreef:
Mooie bok!


Bloos, bloos, TROTS!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-03 00:16

kattebeest schreef:
keurig paard zo te zien op de eerste foto! je hebt niet om commentaar gevraagd, maar bezie het als punten waarover je eens kan nadenken: (kan nooit kwaad ! Clown )

mag ik vragen waarom je hem met hulpteugels rijd? Haha!

let er op dat je handen niet vast gaat zetten naast de manenkam.


op meerdere foto's loopt ie achter de loodlijn en is het punt tussen de oren niet het hoogste punt.

dit is natuurlijk enkel wat er te zien is op de foto, dat is een vertekend beeld, (het zijn immers momentopnames).

leuk dier, weten we gelijk vanwaar je naam (samsam) komt ! Haha!


Na het bekijken van jou itp fotos, snap ik niet hoe je op samsam commentaar kunt geven Verward

obsession

Berichten: 3383
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-03 00:27

Absoluut een mooi dier!
Zou gewoon gaan voor die pavo cup!

Enne Kattebeest, ik kan me aardig vinden in hetgeen pipo hierboven zegt.....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-03 00:29

uhh Samsam, vergeet ik toch helemaal om wat over de foto's te zeggen Haha!

Knap dier hoor!! Echt heel wijs. Enne waarschijnlijk zien we elkaar wel bij de Pavo cup!

fokfanaat

Berichten: 20215
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Uut Uune

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-03 00:34

Pipo schreef:
uhh Samsam, vergeet ik toch helemaal om wat over de foto's te zeggen Haha!

Knap dier hoor!! Echt heel wijs. Enne waarschijnlijk zien we elkaar wel bij de Pavo cup!


Ah pipo, jij bent vast vaker op de pavo-cup geweest, moet hij echt minstens M kunnen lopen, of sla ik met een leuk, los paard met 3 goede gangen, die redelijk opgericht loopt en en netjes kan wijken, niet een compleet modderfiguur? (mijn doel is: veel plezier, een nieuwe ervaring maar absoluut NIET laatste worden)
Naar welke voorronde ga jij? En met de jazz?

xThalyx

Berichten: 4097
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-03 09:33

leuke combinatie!!!
Echt een super gaaf beessie!!!

Ugene2001

Berichten: 1895
Geregistreerd: 11-11-02
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-03 10:57

Echt supermooi paardje!!! Leuke combi ook Pling