Jaja, hij is er, LORENZO!!!!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-03 20:17

Wat een leuk paardje zeg! En die Eirian mag er ook wezen! Kwijl

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-03 02:51

RUBYWHITE schreef:
dus er mag over een tijdje nog wel een merrietje bij vind ik, toch ruimte zat




DAT WORDEN WEER TRUIEN VOOR HANS KOPEN WHAHAHHAHA! *LOL* *LOL*
Hij is echt kjoet!
[/quote]

Haha! Haha! Hihi, ik heb Hans beloofd dat ik voorlopig nog even wacht met een merrietje.....en dat ik stop met kopen zodra ik de 6e op stal heb staan..... Echt waar hoor!!!!!!!!!
(Werken bij de Wehkamp heeft ook wel weer zijn voordelen, makkelijk aan truien komen voor omkoop praktijken Haha! )

lena16

Berichten: 180
Geregistreerd: 08-01-03
Woonplaats: vught

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-03 12:34

ah lief vooral die een foto waar freddy haar neus naar die andere pony duwt echt lief

Lepeltje

Berichten: 2972
Geregistreerd: 16-04-01
Woonplaats: de keukenla

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-03 14:26

Heee,
Jij kan zeker trots zijn met zo'n hengstje. Wat een onwijs gaaf dier zeg!
Enne, als je nog een leuk adres vindt met niet al te dure sulky's, wil je mij dan even pb en? Zou ik heel aardig vinden. Ik zoek ook een sulky namelijk. Veel (men) plezier nog met Lorenzo. Die mag er wel wezen hoor... Kwijl

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-03 14:27

lena16 schreef:
ah lief vooral die een foto waar freddy haar neus naar die andere pony duwt echt lief


Kjoet zijn ze saampjes he!
Maar Freddy is een hij hoor, een ruintje, en Lorenzo is een hengstje. Volledige naam van Freddy is ook Mister Freddy, echte man dus Haha!

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-03 14:46

T@nj@ schreef:
Klopt, dit is 1 van de schuren waar we de snuffelmarkt in hebben gehouden, bij de volgende snuffelmarkt hebben we dus gezelschap van de mannetjes! Haha!


Ehm, kijk je uit, ik laad ze dan dit keer echt in hoor Haha! Wat een droppie zeg, ik ben heel erg benieuwd naar hem IRL.

Eliesje

Berichten: 1141
Geregistreerd: 06-09-02
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-03 17:59

Hij ziet er zo lekker slank uit!
Hoe groot is hij?
Mooi ding hoor!
die andere 2 pony's zijn ook heel leuk!

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-03 01:51

Mayo"]
[quote="T@nj@"]Klopt, dit is 1 van de schuren waar we de snuffelmarkt in hebben gehouden, bij de volgende snuffelmarkt hebben we dus gezelschap van de mannetjes! Haha!
[/quote]

Ehm, kijk je uit, ik laad ze dan dit keer echt in hoor Haha! Wat een droppie zeg, ik ben heel erg benieuwd naar hem IRL.
[/quote]

Haha! Haha! Haha! Ik ben bang dat ik een pony alarm moet gaan aanschaffen.....

[quote="Eliesje schreef:
Hij ziet er zo lekker slank uit!
Hoe groot is hij?
Mooi ding hoor!
die andere 2 pony's zijn ook heel leuk!


Hij is rond de 80cm en idd. lekker slank hoewel hij wel een heel klein buikje begint te krijgen maar dat mag van mij wel hoor, hij is pas 1.5 Lovers

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-03 01:56

T@nj@"]
[quote="Mayo"][quote="T@nj@ schreef:
Klopt, dit is 1 van de schuren waar we de snuffelmarkt in hebben gehouden, bij de volgende snuffelmarkt hebben we dus gezelschap van de mannetjes! Haha!


Ehm, kijk je uit, ik laad ze dan dit keer echt in hoor Haha! Wat een droppie zeg, ik ben heel erg benieuwd naar hem IRL.
[/quote]

Haha! Haha! Haha! Ik ben bang dat ik een pony alarm moet gaan aanschaffen.....
[/quote]

Ik ben bang dat ik dan wel een manier vind om die uit te schakelen Tong uitsteken

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-03 02:27

Grrr, ik heb ook een nieuwe hond hoor, die zal ik eens trainen om mijn knuffels te beschermen.....mijn vriend is ook erg gek op de knuffels, die bewaakt ze vast ook wel met zijn leven

Hmm, neem maar een ijzerzaag mee de volgende keer want ik denk dat ik ze maar aan de ketting ga leggen, Lorenzo is nl. net zo'n knuffel als Eirian maar dan misschien nog liever..........(als dat al kan)
Voordeel met Lorenzo is wel dat je niet de hele tijd naar buiten hoeft, hij staat dan gewoon gezellig bij de snuffelende mensen, zien die jouw ook nog eens! (krijgen we tenminste niet de vraag van goh, wie is dat toch die bij die pony tegen de staldeur aangeplakt staat, DE HELE DAG, jas helemaal klef en nat van het gelebber) Haha! Haha! Haha!
Maar dan hebben we wel kans dat niemand meer iets koopt, staan ze de hele dag met mijn knuffels te lebberen en moet ik nog op gaan passen dat ik ze aan het eind van de dag nog wel heb.....

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-03 02:30

Hoezo??? Ik knuffel nooit Haha! Ik was wel goed afgelebbert door Eirian Lovers

Ik regel vast een vrachtwagentje en een ijzerzaag Haha!

Trouwens ik ben ook erg goed in knuffelen met honden Tong uitsteken