foto's van vanavond..en van mij...;-)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Nonnie
Berichten: 2066
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Delden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-07-01 22:49

Ok, hier komen ze:

eerst een fotootje van mij van vanavond bij de hondentraining: Party!! (schaam, schaam)
[img]../upload/13/ikke.jpg[/img]
Nu ff een aktiefoto(is niet zo goed gelukt, maar goed):
[img]../upload/13/akiefoto!.jpg[/img]
En tot slot nog een lieve Lovers foto, we waren allebei moe, het was warm, en zo'n training is best vermoeiend!
[img]../upload/13/zittend_(bew).jpg[/img]
En morgen ga ik nieuwe foto's maken van India! Ze is echt veranderd, maar dat zien jullie dus wel
groetjes,
Manon


Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-01 22:52

Mooie foto's hoor! Maar eh.. waarom schaam, schaam?

Nonnie
Berichten: 2066
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Delden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-07-01 00:14

Tja, ik sta nooit goed op foto's Schijnheilig Maar dat vind iedereen van zichzelf waarschijnlijk haha
groetjes,
Manon

Chrystal-gek

Berichten: 3076
Geregistreerd: 17-05-01
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-01 01:14

Hoi Nonnie,
Jij woonde dus in Almelo?
Volg je daar die honden (behendigheid) cursussen ook? Zo ja, bij welke vereniging dan?
Ben ik wel benieuwd naar.

Heb zelf met onze pup Gizmo ook in Almelo de basis cursus gevolgd, we wouden het toen ff rustig aan doen en daarna de draad weer oppakken, maar toen kwam mkz, dus pakken we de draad niet op voor maar na de vakantie.
En uiteindelijk wil ik graag ook behendigheid gaan doen.
Dat duurt nog wel ff, moet eerst nog een boel cursussen doen maar ok.

We weten alleen nog niet waar, heb socilisatie cursus gehad in Zenderen (Martin Gaus gedoe), en daarna een cursusje in Almelo (HSV Almelo, die bij het kanaal, zit ook een voetbalveld naast en er is iets met kano's oid).

In Almelo werd toen ook al behendigheid gegeven en in Zenderen tegenwoordig ook.
Maar eerst maar eens een goede vereniging vinden waar cursussen worden gegeven wat bij onze hond past, en dan liever iets dichter bij dan Almelo (kwartier tot half uur met de auto, we wonen namelijk in een heel klein plaatsje tussen Almelo en Hengelo), maarja als we niet anders kunnen vinden zal het wel weer Almelo worden, op zich geen probleem alleen de afstand dus een beetje.


PS, ik vind je trouwens wel goed op de foto staan bij de eerste, de derde is onduidelijk en op de tweede staat alleen de hond.
Wel leuke hond trouwens, hoe oud is hij of zij?
En hoe heet dat ras ook alweer?
Wij hebben een Engelse Cocker Spaniel van anderhalf.

*Na regen, komt zonneschijn... zegt men*

Nonnie
Berichten: 2066
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Delden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-07-01 08:39

Hoihoi!
Ja ik woon ook in Almelo, en ik train bij HSV, ook daar aan het kanaal. Ik vind het er heel erg leuk *LOL* , maar het is echt zo'n vereniging waar je even in moet groeien, maar het is echt heel gezellig altijd. Skippy is nu 3, hij is een bearded collie. Zijn 2 half zusjes trainen daar ook, en eentje daarvan is 2 jaar geleden Ned. Kamp. geworden.
Maar HSV is echt een aanrader vind ik zelf, vond jij het er niet leuk?
groetjes,
Manon

Zip

Berichten: 1697
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-01 09:05

Hoi, hoi,

Wat een leuke foto's!!! Lief hondje heb je zeg Lovers
Ik wil ook behendigheid gaan doen, maar dat duurt nog wel ff een poosje, omdat ik eerst nog twee cursussen moet halen voor dat kan (zo is dat bij onze club) En de cursussen beginnen pas weer in september. Echt wel balen, maja.
Veel plezier met je hondje Lachen

Soraya

Berichten: 6875
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-01 10:10

haha, leuke foto's joh!! Ik ga mijn hond een keertje in fotoreportage maken! Kunnen jullie nog eens lachen hoe lomp dat beestje is!
Echt hele leuke foto's hoor

xxx so

Hardcore-Soldier
Hardcore-fan#18
Respect2all

Chrystal-gek

Berichten: 3076
Geregistreerd: 17-05-01
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-01 12:55

Ja, ik vond het wel leuk, maar mijn ouders moesten steeds mee, want ik heb mn rijbewijs nog niet en ik woon wat verder weg, dus dat is wel een een halfuurtje rijden.
We hadden het liever wat dichterbij gehad.
We hebben bij HSV puppycursus gevolgd op de zaterdag ochtend (vorig jaar).
En we hadden dus socilisatie cursus gevolgd in Zenderen, maar die vervolg cursus beviel ons niet helemaal (iets met clickers ofzo en dan in 3,5 week, dat vonden we te snel).
Wij zijn toen ook meegeweest met zo'n wandeling, langs het water maar Gizmo wou het water niet in, maar het was hartstikke leuk en gezellig, ook voor Gizmo, want hij mocht los lopen en met de andere puppy's spelen en de andere honden die hij nog niet kende.
Laatst bijgewerkt door Chrystal-gek op 08-01-03 23:38, in het totaal 1 keer bewerkt

*Na regen, komt zonneschijn... zegt men*

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-01 13:04

Wat een leuke foto's!
Ik heb met onze Schapendoes ook aan behendigheid gedaan in Assen. Onze hond vond het helemaal te gek. Als ik zaterdagochtend zei: "ga je mee trainen?" werd ze helemaal gek:)) omdat ze dan wist dat we naar behendigheid gingen.
We zijn ook nog twee keer op wedstrijd geweest bij KC Pampus in Almere. Echt heel leuk om te doen.

Nonnie
Berichten: 2066
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Delden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-07-01 16:13

Ja ik vind het ook heel leuk om te doen, maarre: skippy vind het veels te leuk, hij let niet echt op zeg maar. We zitten nu wonder boven wonder in de handlers groep (je hebt 3 groepen: beginners, handlers, en gevorderder). Nou ja, we hebben nu zomerstop, strax weer lekker verder trainen!
groetjes,
Manon


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 67 bezoekers