Prya is een 10 jarige merrie van Gribaldi X Calato
toen ik prya 3 maanden geleden kreeg had ze wegens tijdgebrek 1 jaar in het land gestaan, ik ben toen rustig begonnen om de conditie weer een beetje op te bouwen, ik heb er toen in 2 weken tijd 2 x opgezeten, maar toen brak ik mijn voet door een ongelukkige val op de stal.
aangezien ik het niet echt nodig vond om er iemand anders op te zetten (omdat ze toch nog niet echt conditie had) en ik het graag zelf wil doen, heb ik haar weer in het land gezet, daar is ze 2,5 maand geweest en nu staat ze weer lekker thuis en ben ik weer opnieuw begonnen met de conditie op te bouwen.
het paard heeft "vroeger" L gelopen, maar heeft daarna eerst een paar maanden in een manege gelopen (daar was ze niet geschikt voor) en toen dus een jaar stil gestaan.
linksom is haar moeilijke kant, en dit laat ze ook duidelijk merken in de galop (steeds omspringen en bokken).
ik heb er donderdag weer voor het eerst opgezeten, en vandaag even foto`s gemaakt!
zodra ze weer een beetje op conditie is ga ik les met haar nemen, maar nu zie ik daar het nut nog niet echt van in omdat ik haar eerst een beetje wil leren kennen, en haar de tijd te geven om zelf weer een beetje te wennen.
mijn houding is echt om te huilen
hij was al niet top maar 2,5 maand niet rijden werkt er ook niet echt aan mee
nou genoeg gepraat hier de foto`s!! (foto`s staan niet op volgorde!

losstappen

draven

draven

draven

ik kan ook heel goed bokken

wat ik hier doe weet ik niet, maar paardje loopt wel fijn

galopje

lekker uit galloperen

en weer uitstappen
dit waren de foto`s ik hoop reactie en tips te krijgen

groetjes!!
Komt ze toevallig uit Ede of heeft ze in Ede gestaan? Mijn pony heeft op hetzelfde stalletje als zij gestaan, tenminste als zij de Prya is die ik denk dat het is. 
)