Dit is mijn fantastische tanker Armani, hij is nu 3,5 jaar oud en zijn eigenlijk nog maar kort 'echt' aan het werk. Zit er wel al een half jaar op, maar nu mag er wel eens wat gebeuren! Als het zo goed blijft gaan als het nu doet denk ik er over om van de zomer te starten. Zelf rij ik eigenlijk vooral dressuur, maar mijn voorkeur ligt wel bij de SGW. Helaas heb ik niet de kans om bij ons in de buurt hiervoor te oefenen, en ik wil dat maantje eerst eens de basis goed onder de knie heeft. Galop is nog erg moeilijk, gaat hard en valt door het binnenbeen door een gebrek aan balans. We zijn hier erg hard op aan het oefenen! Buiten dat zijn we eigenlijk alleen nog bezig met ontspanning en rechtrichten, af en toe een stukje wijken en dat is het. Binnenbeen vind maan ook nog erg moeilijk. Vandaag was de eerste keer dat we weer in de buitenbak konden rijden dus was erg spannend. Daardoor lette hij af en toe niet goed op (GROOT aandachtspunt, zijn concentratie houden!). MAan is trouwens een KWPN, ingeschreven als gelders pard. Hij is 1.72m hoog. Nou genoeg over mijn mannetje, hier de foto's!

1. vind dit zelf een fijne foto, alleen mijn houding. Ik heb super de neiging naar voren te gaan hangen waardoor maans erg onder me vandaan rent.

2. Net een beetje buigen, daarom handen ongelijk. Hakken moet ik laag houden!!!!!! en rechtop

3. Fijne foto, behalve mijn houding (ja erger me er echt kapot aan)

4. Ja er kwamen inene paar kids uit de bosjes gerend

5. Geloof dat mijn beugels toch maar een gaatje korter moeten....

6. Nou behalve mijn hakken vind ik t best fijne foto!
Nou dat was het voor nu, Snel meer foto's aangezien menneer elke dag vooruit gaat!!