Hier de foto's van Angie op BOKT

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-03 14:10

je pony wordt niet afgekraakt, t is alleen jammer dat ie jou als ruiter heeft!

nikkiemisty

Berichten: 3303
Geregistreerd: 12-03-02
Woonplaats: spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-03 14:11

Ze zeggen niet dat je dom of blond of een klein kind of waat ook bent. Ze geven je alleen maar tips, waar je veel van kan leren.
Dus zit ze niet zo af te blaffen, ze bedoelen het goed hoor !!!


(heeft t idee dat ze sommige dingen nog niet snapt *zucht*)

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-03 14:19

Sjonge jonge, doe eens een beetje normaal..
Inderdaad ik ga helemaal mee met renske en stef...
Als je geen kritiek wil zet hier dan geen foto's neer.. en als je denkt dat je het allemaal zo goed weet en kan zet dan hier eens foto's neer waar je ZONDER slof aan het dressuren bent!! Kijken of het dan nog zo goed gaat!!
Je hebt een leuk pony, maar je moet echt eens wat meer naar andere mensen gaan luisteren, dat kan echt geen kwaad hoor..Je zal er in iedergeval niet dood aan gaan.
En inderdaad, als je je ponmy niet kan houden, neem les en het springen zal dan ook wel beter gaan!!

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-03 14:22

Lips are sealed Je wilt er toch zo graag levend vanaf komen? Gooi dan alstjeblieft die slof eraf als je gaat springen. Levensgevaarlijk! Ik neem aan dat je om je pony geeft? Ik neem daarom ook gelijk maar aan dat je hem heel wilt houden.

Volg dan de raad op die hier gegeven wordt! Het zijn allemaal goedbedoelde adviezen hoor, niemand hier zal graag horen dat jij en je pony in de prak liggen omdat jij geen advies wilde opvolgen.

max_4ever
Berichten: 377
Geregistreerd: 16-07-02
Woonplaats: steenbergen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-03 14:23

Die pony is geeneens van haar zelf hoor. Hij is van een of andere venten er wordt verder niks mee gedaan.Zij rijdt er alleen af en toe op. Als ze samen gaat rijden met de gene die ze verzorgt.
Dus als die pony verder voor geen meter loopt komt dat omdat er bijna niet mee gereden wordt. Zeker al niet echt dresuurmatig.
Als ze er iedere dag mee zou rijden of zou lessen zou die heel anders lopen denk ik. Maar die pony is nu eenmaal van iemand anders.
Die slof zat echt niet heel de tijd zo. Misschien toevallig op de foto's jah.
Hun moesten eerst ook nog een stuk over de weg, Dus daarom zal die slof er grootendeels ook wel aangezeten hebben. Winzer is best een doordrammertje voor zo ver ik heb gezien. en btw is hij nog heel erg sterk ook. Ik zou er niet graag opstappen.
enne idd voortaan wel met cap rijden hoor Knipoog , Anders ga ik hem wel halen daar.

Angie
Berichten: 50
Geregistreerd: 06-03-03
Woonplaats: Steenbergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-03 14:25

en zo is het!!!!!!!!!!!! Alleen dat van die cap :S

nikkiemisty

Berichten: 3303
Geregistreerd: 12-03-02
Woonplaats: spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-03 14:26

Ik krijg eigenlijk nu het idee dat ie te sterk voor haar is. Maar wat ik me dan afvraag waarom ze erop gaat rijden. Neem dan eerst lessen, waardoor je de pony onder controle hebt.
Dus op een pony gaan zitten die je niet aan kan zonder cap Lips are sealed ....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-03 14:29

Ik snap niet dat mensen reageren op het wl of niet dragen van een cap.. Ik rijd nooit met cap.. sterker nog heb er geneens 1 Maar dat is toch mijn eigen risico? mijn eigen stomme shuld als ik een gat in mijn hoofd val? Kijk ik weet best dat een cap veilig is en dat het "hoort" maar het is maar net hoe je het aangeleerd hebt.. Ik heb altijd op maneges gereden waar een cap niet verplicht was.. en hoe mijn moederhet ook zei uit gemakzucht zet je m dan gewon niet op.... Ik sta nu op een manege waar onder de 18 een cap verplicht is ( een hele goede regel) en dan zie je dat mensen die daar altijd gereden hebben ook na hun 18de hun cap op zetten , maar ik tja ik heb gewoon een hekel aan dat ding , waarscheinlijk omdat ik m niet gewent ben....... Zo zal dat bij meerdere mensen zijn... Dus ja de slof oke.. maar over die cap vind ik dat er niet zoveel comentaar moet zijn..

Angie
Berichten: 50
Geregistreerd: 06-03-03
Woonplaats: Steenbergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-03 14:31

bedankt voor je reactie Debo toch niet iemand die mij bergijpt wat die cap betreft!!!

Nina

Berichten: 1683
Geregistreerd: 02-01-02
Woonplaats: Vlissingen, Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-03 14:33

max_4ever schreef:
Die pony is geeneens van haar zelf hoor. Hij is van een of andere venten er wordt verder niks mee gedaan.Zij rijdt er alleen af en toe op. Als ze samen gaat rijden met de gene die ze verzorgt.
Dus als die pony verder voor geen meter loopt komt dat omdat er bijna niet mee gereden wordt. Zeker al niet echt dresuurmatig. Dus dan zou een slof in jou ogen een goede oplossing zijn

Als ze er iedere dag mee zou rijden of zou lessen zou die heel anders lopen denk ik. Maar die pony is nu eenmaal van iemand anders.
Die slof zat echt niet heel de tijd zo. Misschien toevallig op de foto's jah.
Hun moesten eerst ook nog een stuk over de weg, Dus daarom zal die slof er grootendeels ook wel aangezeten hebben. Ooit gehoord van de moeite nemen om een slof eraf te halen EN ZO GROTE ONGELUKKEN VOORKOMEN.
Winzer is best een doordrammertje voor zo ver ik heb gezien. en btw is hij nog heel erg sterk ook. Dan hoort Angie er niet eens op te zitten als ze hem alleen met slof zou kunnen houden, dan ben je helemaal verkeerd bezig..
Ik zou er niet graag opstappen.
enne idd voortaan wel met cap rijden hoor Knipoog , Anders ga ik hem wel halen daar. Is idd een goed idee..

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-03 14:34

Ik rijd ook grotendeels zonder cap, maar ik ga dan ook niet op een paard zitten wat ik niet aan kan,en als ik dat wel doe! Dan doe ik zekers te weten WEL een cap op!! Wat is belangrijker? Dat je heel blijft of dat als het een keer goed misgaat in het ziekenhuis beland of erger!!

max_4ever
Berichten: 377
Geregistreerd: 16-07-02
Woonplaats: steenbergen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-03 14:35

Ze kan moeilijk lessen gaan nemen op een pony waar ze zo af en toe is op kan rijden. Hij zal idd wel een beetje te sterk zijn. Maar wie zou hem nou kunnen houden als hij echt weg wil. Hij stormt ook op de draden af van de bak . zonder dat ie dan de kant op gaat die jij wil.
En waarom ze er op rijdt? Denk omdat het ten 1 ste wel gezellig is als je met iemand samen kan rijden. Ten 2de ze verder bijna nergens rijd. denk ik.

Angie
Berichten: 50
Geregistreerd: 06-03-03
Woonplaats: Steenbergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-03 14:35

nou als ik zelf zou moge kiezen bleandt ik liever in het ziekenhuis of erger!!!!!!!!!!!!

Nina

Berichten: 1683
Geregistreerd: 02-01-02
Woonplaats: Vlissingen, Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-03 14:36

max_4ever schreef:
Ze kan moeilijk lessen gaan nemen op een pony waar ze zo af en toe is op kan rijden. Hij zal idd wel een beetje te sterk zijn. Maar wie zou hem nou kunnen houden als hij echt weg wil. Hij stormt ook op de draden af van de bak . zonder dat ie dan de kant op gaat die jij wil.
En waarom ze er op rijdt? Denk omdat het ten 1 ste wel gezellig is als je met iemand samen kan rijden. Ten 2de ze verder bijna nergens rijd. denk ik.


En ten 3e graag in het ziekenhuis ligt Haha!

max_4ever
Berichten: 377
Geregistreerd: 16-07-02
Woonplaats: steenbergen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-03 14:39

Ik zelf vind een slof geen goede oplossing, de mijne ligt al 2 jaar als nieuw in de kast. Maar wat een ander wil doen moeten ze zelf weten. Als zei denkt dat ze hem met slof wel kan houden moet ze dat doen.
Ik kan moeilijk zeggen dat ze er niet mee mag rijden. Zou niet helpen denk ik. Ik weet ook niet of ze altijd met slof rijdt.
Misschien kan ze er dan idd beter niet op rijden als ze hem niet zou kunnen houden. Maar ik weet niet of dat zo is. Als zij nou denkt dat ze hem wel aan kan, dan moet ze er lekker op rijden. Die paar x dat ze er op zit in een maand.

Loolapelooza

Berichten: 5911
Geregistreerd: 31-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-03 14:39

Wat een easy way out, het erop steken dat je blonT bent.
beetje laf hoor, kom dan op z'n minst met degelijke punten die je standpunt ondersteunen. En dat kan heus op een rustigere manier zoals ik nu doe Tong uitsteken

Of je wel of niet met cap rijdt kan mij overigens geen jota schelen (rijdt zelf ook zonder, tenzij ik op een vreemd, jong of onervaren paard rijdt, of erger, 1 die ik met hulpmidelen zou moeten tegenhouden. Gelukkig is dat laatste nog nooit voorgekomen)
Doe dus wat je wilt met je hoofd, maar ik zou nog maar eens nadenken over je slof, misschien is een goede instructrice een idee die je helpt met je dressuur-basis? Dan heb je dat onding niet meer nodig, ziet het er een stuk mooier uit en is het nog veiliger ook. (en als je het niet voor jezelf doet doe het dan op z'n minst voor de pony)
Laatst bijgewerkt door Loolapelooza op 07-03-03 14:41, in het totaal 1 keer bewerkt

max_4ever
Berichten: 377
Geregistreerd: 16-07-02
Woonplaats: steenbergen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-03 14:40

Angie schreef:
nou als ik zelf zou moge kiezen bleandt ik liever in het ziekenhuis of erger!!!!!!!!!!!!

Ja alleen hadden we afgesproken dat dat niet zou gebeuren he

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-03 14:40

Nee oke op een vreemd paard zet iker ook 1 op....... maarja ik kan het niet meer riskeren ( ivm mijn rug) om op een paard te gaan zitten die ik niet ken.. dus ik ga caploos door t leven...

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-03 14:44

Angie schreef:
nou als ik zelf zou moge kiezen bleandt ik liever in het ziekenhuis of erger!!!!!!!!!!!!


Heel verstandig hoor!! Vooral zo donders eigenwijs blijven!! Is echt goed voor jezelf en voor je omgeving!!

Angie
Berichten: 50
Geregistreerd: 06-03-03
Woonplaats: Steenbergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-03 14:45

jazeker!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

nikkiemisty

Berichten: 3303
Geregistreerd: 12-03-02
Woonplaats: spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-03 14:46

Angie schreef:
nou als ik zelf zou moge kiezen bleandt ik liever in het ziekenhuis of erger!!!!!!!!!!!!


daar zijn je ouders en vrienden blij mee Lips are sealed

Kyra

Berichten: 1399
Geregistreerd: 05-11-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-03 14:47

Angie schreef:
Ik kan op dit moment idd ff heel slecht tege kritiek ja!!!!!!!!!!!!!! Ist erg dan? Je hebt er toch geen last van? En vin jij dat een normale manier zoals ze reageren ze doen verdomme net of ik een klein kind ben zeg hallo.


Met deze reactie laat je alleen maar zien dat je dat ook bent.

Angie
Berichten: 50
Geregistreerd: 06-03-03
Woonplaats: Steenbergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-03 14:47

ja dus???

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-03 14:49

Je bent dus echt een klein kind..zielig hoor..vooral voor dat paardje..
Maar ik denk dat hier wel een slotje op mag nu!!
Het loopt een beetje uit de hand..
Dat heb je aan jezelf te danken Angie!!

Loolapelooza

Berichten: 5911
Geregistreerd: 31-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-03 14:49

Angie schreef:
ja dus???


Jezus man, ik begin er nog andere dingen bij te denken nou ook. Lips are sealed

wat nou "ja dus??" het is net door DIE reacties dat ze je ook ZO gaan behandelen. Zeur er dan ook niet over want het is je eigen schuld.
Doe er liever iets aan.