Vrijheidsdresuur kunstjes met Genderose

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tancreda4

Berichten: 24030
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Vrijheidsdresuur kunstjes met Genderose

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-03 22:25

Jaja, ook ik ben sinds kort bezig met 'kunstjes' Tong uitsteken . Ik heb redelijk vaak last van mijn rug , Gen last van een dik been en dus zocht ik wat anders om het toch leuk te houden . En kwam toen terecht bij vrijheidsdresuur. Ik ben nog niet zo heel lang bezig, maar het resultaat mag er wezen . Gen pikt het redelijk snel op. Ik wil ook dolgraag het compliment leren, maar dat gaat nog niet echt En al dat gekunst heeft haar wel veel aanhankelijker gemaakt!! Nu is ze stukken liever en meer op mij gericht Lovers Dat is toch al een mooi resultaat!!! Party!!

Party!! Buigen. Hier overigens wat fout. Ze heeft haar been gebogen, en dat hoort natuurlijk niet Tong uitsteken Ze doet het normaal anders hoor! Schijnheilig
Afbeelding

Party!! Jammer, niet op het goede moment
Afbeelding

Party!! Op dit blok oefenen wij "op". Otto doet het zo, genderose helaas niet...Die stapt er over heen...
Afbeelding

Party!! Hierop oefen ik "op" met Genderose. Dit vindt ze niet eng, een groter oppervlakt. Kusje
Afbeelding
Afbeelding

Party!! Hier met mij erop
Afbeelding
Afbeelding

Party!! En dan ook nog met paso!! Cool
Afbeelding

Party!! Otto ook nog even
Afbeelding

Dat waren ze al weer

Groetjes Ingrid

Joyceee86

Berichten: 5703
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: vught

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-03 22:54

otto is ook heel mooi.. en heeft gen nu een deukje bij haar buik?? leuk he mijn shetje doet het ook allemaal zo alsof het niks is super Haha!

Tancreda4

Berichten: 24030
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-03 22:58

Ja wel een beetje een duek he!! Daarachter zal het veulen wel zitten Haha! Ze was trouwens in twee dagen dat ik niet was geweest best dikker geworden, had ik het gevoel Tong uitsteken