Foto's van Sonja

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
AniekR

Berichten: 10636
Geregistreerd: 21-09-02
Woonplaats: In de beste binnenstad van Nederland!

Foto's van Sonja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-02-03 20:36

Haaiz,
Ik was vandaag de hele dag op de manege om paardenin te vlechten voor de springwedstrijd van morgen, dat doen we altijd met zijnallen en dat is heel gezellig. Hier zijn twee foto's van Sonja, waar ik op heb leren rijden Lovers en een van Syfel, een ander paardje op de manege die echt een schat is. Maar ik ben vergeten foto's te maken van de pony waar ik op ga morgen Frusty maar hopelijk komen er wat leuke foto's van de wedstrijden *LOL*

Hier ook de staart helemaal tot onderen ingevlochten, zo is Sonja toch net een klein westernpaardje Lovers
Afbeelding

Schattig hoofdje hea!! Lovers
Afbeelding

En dit is Syfel die nog lekker in zijn stal ligt met zijn onweerstaanbare koppie
Afbeelding

Dat waren ze al, ik hoop dat er morgen wat mooie foto's gemaakt kunnen worden tijdens de wedstrijd Pling

Campsterhoven's Marlies ster (v. Heitrak's Marvin) - International Champion WPBR 2017
Starwin's Roos - in de sport - Rooskamps Raisa (2016 v. Nia Domo's Bolero) - Rooskamps Morena *klik* (2018 v. Spoorzicht's Red Flyer)
Rooskamps Mr. Darcy - International Foal Champion WPBR & Reserve Best Foal in Show - http://www.stalrooskamp.nl/


Chantal

Berichten: 4910
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-03 20:40

Leuk beestje hoor.. * alle bei trouwens * Lachen

Joyceee86

Berichten: 5703
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: vught

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-03 20:44

ahh ze hebben alemaal een lief koppie.. alleen persoonlijk vidn ik de staart niet mooi Verward maja wie ben ik Verward

giesam
Berichten: 485
Geregistreerd: 22-10-02
Woonplaats: Ameland Ballum

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-03 20:49

leuke beestjes hoor!! maar netzo als Eszelonever zegt, die staart lijkt niet echt mooi. als die tot de helf was, zeg maar alleen die plukjes, dan zal het wel leuk zijn... maar je moet zelf weten.

I love ya

WendyBZ

Berichten: 13133
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Marum

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-03 20:50

Op welke manege is dat?

Paulientje
Berichten: 793
Geregistreerd: 11-11-02
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-03 21:15

aah wat schattig!! Lovers

WendyBZ

Berichten: 13133
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Marum

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-03 21:18

Ik dacht haar al te herkennen, Sonja!! Daar heb ik ook in een grijs verleden nog op gereden... En in je profiel zag ik Beauty staan, wat cool!! Mijn enige twee wedstrijden heb ik op beauty gereden
Heb jij rakker ook nog gekend??

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-03 00:01

Aaaaaaah Sonja, daar heb ik op leren rijden Lovers
Leuk Aniek

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-03 01:45

wkoekoek schreef:
Ik dacht haar al te herkennen, Sonja!! Daar heb ik ook in een grijs verleden nog op gereden... En in je profiel zag ik Beauty staan, wat cool!! Mijn enige twee wedstrijden heb ik op beauty gereden
Heb jij rakker ook nog gekend??


nee Aniek niet denk ik, ik wel

WendyBZ

Berichten: 13133
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Marum

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-03 14:25

Ik mocht altijd op Rakker!!! Wel grappig om dit te zien, Sonja was vroeger gewoon vos! Haha!

Welke ponies heb jij allemaal gekend, heb je appie nog meegemaakt? Toen ik er reed waren er: Jan (bonte) beauty, rakker, witje, sonja, fonny, juultje, en nog een witte... hoe heette die ook alweer. Had een kunstof zadel?

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-03 14:53

Ja Sonja is een beetje grijzer geworden Haha!
Ik ken Appie, Jan, Beauty (ook lang opgereden), Rakker, Witje etc ook nog wel, die witte is waarschijnlijk Snowy en je hebt ook nog Patroeschka, Samantha, Flits, wow ik heb best wel een goed geheugen Haha!
Had jij ook les van Sandra?

WendyBZ

Berichten: 13133
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Marum

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-03 15:00

Snowy! dat was em ja! Ik heb heel vaak les gehad van sandra, en ook nog wel van annemiek.
Ik reed er in de tijd dat Flits er net was, Patroeschka had een aalstreep toch? Samantha heb ik niet meer mee gemaakt. Hmmm.... welke ponies liepen er toen nog meer rond??

Ik weet van de pensionpaarden Marina (fries), en er was altijd een zwarte met een dunne scheve bles...

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-03 15:10

Ik heb er ong van 1989 t/m 1995 gereden, dus ook ong in die tijd. Hmm misschien ken ik jou dan ook wel Lachen .
Van de paarden idd Marina, Tangon (stond in de eerste stal), Woody, verder weet ik ff niet meer Scheve mond
O ja Ivanti (toch? Verward ), een grote pony.
Ken je Dusty en Dinky enzo nog? Die kwamen toen Jan en Rakker enzo weg waren.

WendyBZ

Berichten: 13133
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Marum

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-03 15:18

Ik ken ze wel, maar heb er niet op gereden. Ik heb er van 1988 tot 1990 gereden ofzo, niet zo heel lang. Toen kreeg ik een eigen pony, maar daar heb ik nog wel een paar keer in de les mee gereden.
Misschien dat ie je bekend voorkomt:
Afbeelding

Woody en Tangon ken ik ook nog wel ja!! hehe, dit is echt leuk!
Annemiek had in die tijd een eigen paard, een schimmel geloof ik..
Weet jij nog meer manegeponies uit die tijd? Blacky!! die was ook wel cool. En een hele grote.. hoe heette die ook alweer..

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-03 15:24

Nee je pony komt me niet bekend voor, denk dat jij op een andere dag oid reed.
Ja blacky ken ik nog en bedoel jij niet Ivanti (hoop dat ik de naam goed heb) als die hele grote? Was een bruine.
Ja Annemiek had een schimmel, ik denk dat Aniek wel weet hoe die heet. Dat was trouwens altijd het paard van Sinterklaas en Sinterklaas was Willem dacht ik, ken je die nog?
Ken je Abadan? Die kwam later, ik denk dat we alle pony's die er stonden toen jij er reed wel gehad hebben.
Ik reed altijd op Sonja en Beauty Lachen

WendyBZ

Berichten: 13133
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Marum

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-03 16:12

Abadan ken ik wel, maar die kwam idd pas later, toen ik al weg was. Op welke dag reed jij dan eigenlijk? Ik reed altijd op woensdag, en ik mocht altijd op rakker Haha! Dolle pret, want het was een monster!

Ivanti.. was het niet gewoon vanti ofzo?? staat me iets van bij..
Ik heb thuis volgens mij zelfs nog een pragrammaboekje van de RSVE liggen, met namen erin enzo errug cool om altijd weer ff terug te lezen *LOL*

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-03 16:18

haha was ik ook lid van Haha!
ja vanti was het
ik heb op woensdag, donderdag en zaterdag les gehad geloof ik.

WendyBZ

Berichten: 13133
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Marum

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-03 16:23

Ik geloof zelfs dat het Vanty was, met een y. heb ik ook wel eens op gereden, maar die was niet leuk.. heel erg sloom. Heb je wel eens op witje vooraan gereden? Dan reed je snel genoeg weer achteraan Haha! En snowy liep vaak met een martingaal geloof ik.. Juultje had een oranje/bruin zadel. Het komt allemaal weer boven *LOL*
Kom je er tegenwoordig nog wel eens? Een vriendin van mij staat nu op een pensionstal en die zei dat de eigeraresse met twee paarden op hun stal kwam te staan omdat ze op de manege ruzie had gehad ofzo..

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-03 16:42

Ik kom er eigenlijk nooit meer. Heb trouwens les van de eigenaresse, Marjan Bos, zijn wel wat probs idd. Op welke pensionstal staat je vriendin? De manege zou trouwens op een andere plaats komen, daar bij de sportvelden.
Haha ja Witje die ging hard he, vooral in het bos Haha!

WendyBZ

Berichten: 13133
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Marum

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-03 16:47

de pensionstal is aan de Veenweg, tussen legroweg en wolfhorn. Wij wonen aan de wolfhorn (nouja, paps, mams en de paardjes Haha! )
Tsja, het bos... een grote modderpoel als je er door heen wou in de herfst en in de winter. Ik hoop deze zomer weer buiten te kunnen rijden, dan ga ik er zeker heen!!
ik heb nog steeds het idee dat er een paar ponies zijn die ik nog niet genoemd heb, maar ik weet de namen niet meer...

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-03 16:49

leuk paardje!!
het paardje op die laatste foto heeft ook een erg leuk koppie!!!

Valentina 26 jarige welsh k (valk) merrie gestopt in de sport (M dressuur tussen de paarden) nu lekker veel op de wei met vriendjes, nog lekker in beweging met rijden en longe en heerlijk naar het strand, top!

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-03 16:55

Hmmm die pensionstal ik ken niet geloof ik, hoe heet het?
kan geen pony's meer verzinnen (niet die jij ook kent iig)

WendyBZ

Berichten: 13133
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Marum

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-03 16:56

Heeft niet echt een naam geloof ik.. Hij is van Lammert brookman, da's weer een neef van mn vader. De stal is er sinds oktober ofzo.
Kom je nog wel eens in eelde?

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-03 16:59

nee zo vaak.
he zijn dat oudere mensen? en zit het aan lang pad vanaf de Burg, Legroweg? daar staan een paar vriendinnen van mij, bestaat idd vanaf oktober ofzo, en hebben iets van 8 stallen.

WendyBZ

Berichten: 13133
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Marum

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-03 17:00

Annemiek of naomi?? Klopt, er zijn acht stallen. Maritzo staat in een, Roma (van naomi) en beauty van annemiek. Er staat ook nog een haflinger, en nu komen er dus nog twee paarden bij.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 bezoekers