Ik op Olimpic Guus ( Z2 fjord) in de piaffe!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
serenta

Berichten: 2275
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-03 17:27

Echt gaaf zo'n fjord die zo kan lopen... Heel erg mooi paardje hor...

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-03 17:45

Sjuimpje"]
[quote="Vippie schreef:
Weet je wat ik trouwens wel grappig vindt. Een paar maanden geleden stonden hier foto's van Guus en had iedereen commentaar (negatief) en nu issie ineens helemaal geweldig.
Frappant......

Viv

Neuhhh,
maar de mensen welke eerder commentaar hadden (waaronder ik bijvoorbeeld) vinden het natuurlijk een beetje banketstaaflig om het dier compleet af te kammen als Debo zo in de wolken is...
[/quote]

Beetje hypokriet vindt ik het wel, als Jolan erop zit is er geen goed woord voor hem over en als Debo erop zit issie ineens geweldig, alleen maar om debo te vriend te houden Verward .
Vaag........
Als ik een beest niks vindt verandert dat echt niet als er een ander op stapt Haha! .
Viv

missy_m

Berichten: 2160
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-03 17:51

Vippie schreef:
Weet je wat ik trouwens wel grappig vindt. Een paar maanden geleden stonden hier foto's van Guus en had iedereen commentaar (negatief) en nu issie ineens helemaal geweldig.
Frappant......

Viv


Lekker slim van je om dit weer omhoog te halen Frusty Die mensen waar jij het over hebt (dus niet iedereen!) hebben in het vorige topic gezegd wat ze van hem vonden en daarmee klaar. Ik ga zelf ook niet 2x de zelfde reactie geven op hetzelfde paard. Door dit soort reacties lok je alleen negatieve reacties uit en dat is zonde van debo's topic Lachen

Maar on-topic, ik vind het een leuke fjord! zeker knap dat ze hem tot Z2 heeft gereden Leuk dat je eens op hem mocht rijden! lijk me een apart gevoel Lachen

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-03 18:23

Vippie schreef:
Beetje hypokriet vindt ik het wel, als Jolan erop zit is er geen goed woord voor hem over en als Debo erop zit issie ineens geweldig, alleen maar om debo te vriend te houden Verward .
Vaag........
Als ik een beest niks vindt verandert dat echt niet als er een ander op stapt Haha! .
Viv

Ik heb mijn mening gegeven in een discussie waarin werd gezegd dat Fjorden wel degelijk een correcte piaffe konden uitvoeren,
daarin werd o.a. Guusje genoemd die van het ene pootje op het andere pootje kan huppelen. Daar was ik het niet mee eens.
Debo zei nu alleen dat ze heel trots was dat ze erop mocht, nou leuk toch?

Ik ben altijd eerlijk ook tegen Debo, kijk maar in een paar topics van Debo van afgelopen weken.

Frankinero

Berichten: 2779
Geregistreerd: 17-06-02
Woonplaats: Rozenburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-03 18:59

Heel gaaf hoor, ik heb haar en GUus al een keer eerder gezien toen wij een indoor marathon hadden in Utrecht geloof ik entoen heb ik vor bewodnering naar haar en Guus zitten kijken. Ik vind ze een goed team en werkelijk een waanzinnige fjord.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-03 19:19

hmm ind jammer dat er nu weer "geruziet word" ...... maar ik houd me er buiten wahahaha ikben nogsteeds trots Haha!

Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-03 22:27

Ziet er goed uit hoor Debo. Weer eens wat anders dan jij op Superrydar Haha! . En Guusje komt bij mij uit de buurt Knipoog (boerengehucht o-hout)

astridastrid

Berichten: 5792
Geregistreerd: 08-04-02
Woonplaats: Warmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-03 22:42

Ik had het al op het FjordenForum (http://fjorden.cjb.net) gezet, maar ik ben dus echt superjaloers op je! Jeetje, op Guus!
Ik kan niet wachten om een show van jullie te zien, Lovers Guus en Ry Lovers zijn een supergoed voorbeeld van de veelzijdigheid (en algehele perfectie) van de Fjord!
Wanneer is de eerste show Haha!? Ik zit vóóraan!

luna_cockie

Berichten: 2167
Geregistreerd: 18-06-02
Woonplaats: Djalamabad

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-03 22:51

Vippie schreef:
Dat kan omdat je ook bij de fjorden verschillende kleuren hebt. Guus is een Rodblakke fjord, dat betekend dat de normaal zwarte streep nu rood is, en bij guus is deze licht rose (de lichte variant dus).
We kennen nog veel meer kleuren, van bijna donkerbruin tot donkergrijs en alles daartussenin. Alleen zie je die uitersten niet zo vaak.
Voor meer kleuren kun je kijken op www.fjordstudbook.com
Viv

Luna is ook een ''blonde'' fjord:P:P:P