Don Pablo is een 5 jarige New Forest van rond de 1.58 Ik heb hem nu 5 maandjes, heb priveles en hij is dan ook al veel verbeterd.
Hij moet nog veel leren, zoals op de buitenteugel te lopen ipv de binnenteugel, dit gaat nu al stukken beter, de aanleuning begint ook steeds contanter te worden.
Het is een paard met veel energie/pit en die nog best jeugdig is

Helaas kunnen we in de winter niet zoveel trainen, gezien onze buitenbak vaak te nat/glad is. Maar probeer zo'n 3 keer in de maand te lessen (les op een andere stal met binnenbak) en verder door los te gooien / pessoa / dubbele longe in de binnen longeercirkel.
Niveau.. hebben we niet

Ik moet zeggen dat hij in de les beter loopt dan op deze foto's omdat daar de bak gewoon veel fijner is. Deze bak is toch vaak glad/nattig/ongelijk waardoor hij niet op z'n best loopt.
Ik heb voor ik hem kocht wel aardig wat paardjes van anderen gereden, maar nooit echt goed les gehad. Vroeger begonnen op een (zeer slechte) manege, een jaar lang alleen maar wat aangekloeid en verkeerde dingen aangeleerd. Toen 2 jaar op een andere manege gereden maar daarna eigenlijk geen lessen meer gehad. De paardjes die ik voor andere gereden heb, waren ook niet allemaal even makkelijk. Wel veel geleerd qua zitten maar echt dressuurmatig niet, want daar heb je toch lessen voor nodig

Het zijn niet de beste kwaliteit foto's geworden helaas.. en mn zusje leek wel dronken tijdens 't filmen

Commentaar:
- schouders naar achter (door blessure aan m'n schouders/rug is m'n houding wel verslechterd, maar moet er gewoon echt op gaan letten)
- benen heel veel stiller houden (iemand tips ??)
- handen ook stiller
- voor me kijken ipv naar mn pony
- kapstokjes
Foto's staan niet op volgorde
Dit is nog even een oude foto, met z'n oude look (nu zijn z'n manen getrokken zoals je op de andere fotos kan zien)

Deze foto is heel wazig, maar goed

Z'n mooie hoofdje nog even

misschien komt er ook nog een filmpje aan, als t lukt die te uploaden, maar had een stukje knipt (anders werd t wel erg lang) maar nu wil die 'm niet uploaden...